Die heeft niks te zeggen aangezien hij niet eens lid is van zijn eigen partij. Het was toch zo dat alleen Wilders lid was van zijn eigen partijquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind het allemaal leuk, maar waarom moet wilders het woord voeren, fritsma is toch de winnaar hier? of gaat Bos zo ff voor schrijer staan ofzo?
Positief, voor zover ik haar ken zal ze hier gewoon in mee gaan en accepteren wat de burgers gekozen hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef Mr.N het volgende:
Hoe zou Annemarie Jorritsma hierop reageren?
Lekker negatiefquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef scanman1 het volgende:
De man heeft zichzelf dankzij zijn extreme uitspraken gelukkig buitenspel gezet voor een komende coalitie. Dat is het enige positieve wat er te melden valt over de PVV.
Ik heb vrijwel alleen nog maar landelijke kopstukken gezien. Voor iemand die in slechts 2 gemeentes meedoet krijgt de PVV wil heel veel aandacht van de staatsomroep.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind het allemaal leuk, maar waarom moet wilders het woord voeren, fritsma is toch de winnaar hier? of gaat Bos zo ff voor schrijer staan ofzo?
regenboogbuurt is toch niet zo'n pauperbende?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef Misan het volgende:
[..]
dat zeg ik
maar ook de Regenboogbuurt en Almere Haven centrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |