Want?quote:
Het is bij Jan-Peter Balkenende en het CDA altijd de schuld van een ander.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Horloge het volgende:
[..]
Gewoon alles afschuiven op de LPF, D66 en PvdA. Tuurlijk meneertje Van Der Camp, tuurlijk.
Het is een zooitje nu.quote:
Er moet gewoon veel geld bespaard worden om de boel draaiende te houden. Het makkelijkste is dan om te snijden in rode bezigheden.quote:
Er zit wel degelijk een groot verschil tussen het groen van de VVD en van GroenLinks.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Economisch staan ze redelijk dicht bij elkaar... Femke is niet voor niets verkozen tot 'Liberaal van het Jaar' door de JOVD een paar jaar terug. Mark Rutte heeft het ook altijd over groen.
Omdat hij het over groen heeft liggen ze dicht bij elkaar? Rutte wil verstandig groen, niet geforceerd groen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Economisch staan ze redelijk dicht bij elkaar... Femke is niet voor niets verkozen tot 'Liberaal van het Jaar' door de JOVD een paar jaar terug. Mark Rutte heeft het ook altijd over groen.
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Linkse mensen zijn ook meestal erg lelijk. Let er maar eens op
quote:pwerkman Ik wou dat ik Agnes Kant met zo'n Apple vingerbeweging van mijn scherm kon vegen 2 minutes ago from TwitterGadget
Dat staan ze natuurlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Economisch staan ze redelijk dicht bij elkaar...
Yep. Het waren vooral de partners van CDA die er een teringzooi van hebben gemaakt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja, want het CDA is vrij van alle blaam, en Balkenende al helemaal. Commissie-Davids, anyone?
Precies. Een algehele stop op ontwikkelingshulp o.a.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er moet gewoon veel geld bespaard worden om de boel draaiende te houden. Het makkelijkste is dan om te snijden in rode bezigheden.
Waar?quote:
Zo zwart-wit is het niet. Overal Balkie de schuld van geven..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Horloge het volgende:
[..]
Gewoon alles afschuiven op de LPF, D66 en PvdA. Tuurlijk meneertje Van Der Camp, tuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |