Niet ver uit elkaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef JohnDDD het volgende:
GL, VVD,
Nee man, stel je voor dat je de mensen die verantwoordelijk zijn, ook verantwoordelijk houdt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
en als jullie bankiers nog een crisis veroorzaken en de economie gijzelen.... dan betalen jullie alweer niet de rekening!
Alle intellectuele steden zijn vrij GL hoor...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Amos_ het volgende:
GroenLinks + Utrecht..was dat altijd al zo'n enge linkse machine, Utrecht?
Nah. Ik vind sowieso een afwijkende politieke voorkeur (van die van mij) wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Linkse mensen zijn ook meestal erg lelijk. Let er maar eens op
En dat doet Balkie zelf ook heul niet hoor...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
- Hij heeft het etiket geen kabinet te kunnen afmaken.
'Je moet geen etiketten op Jan-Peter Balkenende plakken die niet kloppen...'
Is hip tochquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Is het trouwens nodig om die staafdiagrammen in 3D te doen? Geeft een enorm vertekend beeld.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Horloge het volgende:
[..]
Gewoon alles afschuiven op de LPF, D66 en PvdA. Tuurlijk meneertje Van Der Camp, tuurlijk.
dat is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef Desmonkey het volgende:
Gaan ze echt al die gemeenten langs met uitslagen?
Ja hehe, zie de PI en lees het sarcasme.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand boven mij staan die mij uit het moeras kan trekken dan iemand die er ook gezellig bij springt
Economisch staan ze redelijk dicht bij elkaar... Femke is niet voor niets verkozen tot 'Liberaal van het Jaar' door de JOVD een paar jaar terug. Mark Rutte heeft het ook altijd over groen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |