quote:
Ik heb liever iemand boven mij staan die mij uit het moeras kan trekken dan iemand die er ook gezellig bij springtquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat is Politiek 2.0. Interactief enzo. Weg met de kloof tussen burger en politiek. Lekker modern doen!
quote:
Tuurlijk gaat de botte bijl erin. Dat is ook nodig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is terecht. VVD kennende pakken ze op zo'n manier de botte bijl erbij dat eventuele meevaller naar de grootgraaiers gaan
en als jullie bankiers nog een crisis veroorzaken en de economie gijzelen.... dan betalen jullie alweer niet de rekening!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien in juni toch maar CDA. Dit soort taal houd ik wel van.
Jezus zeg, we zijn geen DDRquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat de botte bijl erin. Dat is ook nodig.
Ben je christelijk? GL, VVD, PvdA en D66 liggen helemaal niet ver van elkaar en zijn allemaal partijen waarin de gemiddelde Nederlander zich goed kan vinden.quote:
Nee, maar VVD en GL wordt toch een lachertje. Die liggen op de PVV na het verst uit elkaar in het politiekequote:
Dat is heel hard nodig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat de botte bijl erin. Dat is ook nodig.
Gewoon alles afschuiven op de LPF, D66 en PvdA. Tuurlijk meneertje Van Der Camp, tuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
- Hij heeft het etiket geen kabinet te kunnen afmaken.
'Je moet geen etiketten op Jan-Peter Balkenende plakken die niet kloppen...'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |