quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
Wim van de Camp lijkt duidelijk opgelucht dat ie weer de hostie mag
Nouja, de PvdA wil over 15 tot 20 jaar het huidige tekort weghebbenquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alles tegenwoordig best vind, behalve christenen of de PVV.quote:
Dat is echt geen centrumrechts meer te noemenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op die fiets. Nee daar heb je gelijk in, de enige reële andere mogelijkheid is een centrumrechtse coalitie tussen CDA-VVD-PVV lijkt me. CDA en PVDA zie ik niet met elkaar regeren, al weet je het natuurlijk nooit.
Ik weet nog dat tijdens de verkiezingen in de VS iets soortgelijks was. Toen werd er na 10% stemmen geteld als gezegd dat Obama had gewonnen in Georgie, oid. Toen vond ik dat ook heel vreemd, maar heb toen gevraagd aan mn docent statistiek hoe dat precies zat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De vraag is of het zuivere afspiegeling van de bevolking is. Dat zal van wijk (dus stembureau) tot wijk verschillen. Dus geen geen reële afspiegeling.
"Veilig weggeëxporteerd naar New York"quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef Horloge het volgende:
Zo, hij gaat even los op D66.
"Louise van der Laan", Dittrich die is weggestuurd door Pechtold.
Ben ik het wel mee eens aangezien Jan het vanwege zijn gezondheid niet aan kan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef Gulo het volgende:
Ik ben zelf geneigd SP te stemmen, maar ik vind Agnes Kant echt ongeschikt. Harry van Bommel lijkt me veel geschikter.
Dat is terecht. VVD kennende pakken ze op zo'n manier de botte bijl erbij dat eventuele meevaller naar de grootgraaiers gaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, de PvdA wil over 15 tot 20 jaar het huidige tekort weghebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |