Ik ben verliefd op die ene, die lilakleurigequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ze hier neergezet: Modelspoor, deel VII
Daar horen ze ook thuis. Nu nog lichtjes er in maken, als ik de juiste maat heb. Ik zit me al wezenloos te zoeken op het internet, maar ja, Japans merk, dus lastig om iets te vinden over een product wat alleen in a) Japan te koop is b) niet meer in productie is.
En zo goed is mijn kanji nog helemaal niet, dus dat gaat nog wel even duren.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is steeds echt toeval als ik kijk dat ie op 297 of zo staat
Dan komt er altijd iemand die begint "vol?" te spammen, dus ja...
je weet precies wat ik bedoel negatieve aap pinguinquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik topics open? WtfZonder vol te spammen met tig posts met "bijna vol" , "vol", etc. Zijn er dan ook al stats van
Dat is de uitbeelding van winterquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op die ene, die lilakleurige![]()
quote:
Jongens, klaar nuquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je weet precies wat ik bedoel negatieve aap pinguin
Eigenlijk zijn ze allemaal gewoon prachtigquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de uitbeelding van winter
Ik heb iets met sakura, de kersenbloesem in de lente (de groene met kersenbloesem).
Waarschijnlijk omdat ik vorig jaar in een groot bloesemontploffing stond in Kyoto en Tokio
Eind deze maand zal het wel weer zo ver zijn, altijd leuk die kersenbloesemnieuwsberichten op journaal en het weerbericht heeft ook een kersenbloesemvoorspellingHet is daar gewoon een hele happening, die mensen draven helemaal door als de boel in bloei gaat
Nee, ik zie geen overeenkomst met spammen van posts (en dan het liefst tot 10 of meer achter elkaar) of een topic of 2 en daarvoor 6, woei, achter elkaar openen. Maar volgens mij heb ik daar al een tijdje niets meer over gezegd, ik negeer ook de statposts etc, dus ik ben blij dat je weer een oude koe uit de sloot haalt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je weet precies wat ik bedoel negatieve aap pinguin
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is weer gedaan![]()
en MPGen ga ik vananacht wel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
en maar negatief blijven, meerdere personen irriteren zich aan je................... hou nu eens op met gf zo in de grond te trappen je bent geen haar beter hoor, met je eeuwige gezeik over probs bij je werkgever, wees blij dat je een prius kunt rijden, of je gelul over japan, het is een plaatje wat over en over word gedraaid bij jou, kom nou eens met een beetje inhoud. I.P.V ALTIJD bijdehand proberen te zijn naar de club van GF toequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zie geen overeenkomst met spammen van posts (en dan het liefst tot 10 of meer achter elkaar) of een topic of 2 en daarvoor 6, woei, achter elkaar openen. Maar volgens mij heb ik daar al een tijdje niets meer over gezegd, ik negeer ook de statposts etc, dus ik ben blij dat je weer een oude koe uit de sloot haalt.
Maar wat jij wilt hoor.
ikke, ben wel ff toe aan iets zoetsquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje doet even een rondedansje voor de vrolijkheid...wie doet er mee?
Of..anders...wie wil er een paaseitje?
Paaseitje graagquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje doet even een rondedansje voor de vrolijkheid...wie doet er mee?
Of..anders...wie wil er een paaseitje?
was the motter, is je lada ondergepoept?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Paaseitje graagThings are getting worse... please send chocolate
Nee, met mijn meisje is alles primaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was the motter, is je lada ondergepoept?
Jij wel jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering, wat een geruzie ineensSop, kool, dinges
![]()
Biertje?
Liever Vitamine Waterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |