Wie weet doet ie het wel heel erg goed en wordt de optie gelichtquote:
quote:
Wat hebben ze gedaan/hoeveel staat hetquote:
1-0 Dirkiequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan/hoeveel staat het
* Bos81 slaat oefenwedstrijden al jaren vrijwel altijd over
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef tong80 het volgende:
In bed liggen kijken.
Hoe was het op Fok ?
Voor welke partij ?quote:
Die partij had ik wel achter je gezocht.quote:
het is net plassen dus?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die partij had ik wel achter je gezocht.
Niet te links, niet te rechts, veilig in het midden
Praat me er niet van.quote:
En maar zeuren hoe het allemaal niet moet...maar hoe het wel moet, daar hebben ze altijd zulke vage dingen over !quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:17 schreef tong80 het volgende:
Die partij had ik wel achter je gezocht.
Niet te links, niet te rechts, veilig in het midden
Is ze aan de kant gezet, of zelf opgestapt?quote:
Zelf.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is ze aan de kant gezet, of zelf opgestapt?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is ze aan de kant gezet, of zelf opgestapt?
de SP aanhang wil Van Bommelquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:47 schreef rubbereend het volgende:
oi
Ik heb gisteren mee stemmen geteld hier in het dorp, best leuk om te doen. Alles geteld..... kwamen we 3 stemmen te kort... alles hertellen
Harry stelt zich geen kandidaat, zei hij net op tv !quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de SP aanhang wil Van Bommelover olifant in de porseleinkast gesproken
maar wel heel goed dat het gebeurtquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:47 schreef rubbereend het volgende:oi
Ik heb gisteren mee stemmen geteld hier in het dorp, best leuk om te doen. Alles geteld..... kwamen we 3 stemmen te kort... alles hertellen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:47 schreef rubbereend het volgende:oi
Maak me gek.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:55 schreef borisz het volgende:
Belastingrecht zit er weer op. Straks boekhouden.
Nee ik spoor niet. Dat is wat anders Bossie.quote:
Jeetje jullie boffen maar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Ole het volgende:
Ik mag zo nog even een uurtje boekhouden geven!
Uitleggen wat hulprekeningen van het eigen vermogen zijn
Damn te lang geleden voor mij. Al zal ik best nog wel weten hoe en wat als ik de stof doorleesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Ole het volgende:
Okeequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik spoor niet. Dat is wat anders Bossie.
Deze week was het vooral herhaling voor ons. De verschillende manieren om een balans op te stellen, W&V-R en het KSO. Niks nieuws.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Ole het volgende:
ik hoop hetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:25 schreef borisz het volgende:
Volgens mij rol je er zo weer in als je de stof weer oppakt.
Ja dat zou ik ook wel willen.. maar Finn is het er volgens mij niet mee eensquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:08 schreef Ole het volgende:
lekker sien, lange zaterdag
Ik duik er nog ff in hoor
dan is een Poes toch wel makkelijkerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willen.. maar Finn is het er volgens mij niet mee eens
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:33 schreef Ole het volgende:
Tong doe niet zo eng
Boodschappen al in huis?
deze B is er ookquote:
Je heet hier Bos81 en daar gaat het om, Equote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:57 schreef Bos81 het volgende:
JIj bent eigenlijk meer B dan ik, want ik heet eigenlijk E
okeequote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je heet hier Bos81 en daar gaat het om, E
Pas als Ajax en Twente morgen winnen kan je gaan mopperen, in maart je eerste competitienederlaag is zo slcht niet hoorquote:
Ik mag toch wel boos zijn op deze onnodige nederlaag (gelijkspel had de verhoudingen beter weergegeven)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pas als Ajax en Twente morgen winnen kan je gaan mopperen, in maart je eerste competitienederlaag is zo slcht niet hoor
maar ik ben er alvast wel blij mee!
OF zo he. Dus niet dat jullie me hier aan gaan vastpinnen mocht het ook echt gebeurenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef Bos81 het volgende:
Ajax kan best wel eens puntverlies oplopen morgen overigens. Maar Twente moet tegen RKC als ze daar tegen punten morsen dan scheer ik mijn hoofd kaal ofzo
alles behalve 's ochtends tussen 9 en 14 uurquote:
hij is gestoptquote:Op zondag 7 maart 2010 12:59 schreef tong80 het volgende:
Pascal het NK tafeltennis is bezig. Ik mis je neef
Hij had gezien het niveau momenteel tot zijn 50ste Nederlandskampioen kunnen blijven.quote:
Jaquote:
Tuurlijk, zou er ook van gebaald hebben!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel boos zijn op deze onnodige nederlaag (gelijkspel had de verhoudingen beter weergegeven)
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:59 schreef Againzender het volgende:
Bij mijn schoonouders in Zuid Frankrijk sneeuwt het 100km verderop dusdanig dat er 10 cm sneeuw ligt, zij keken net nog tegen eenheldere lucht aan. Niet alleen hier dus een rare winter
Het is/was bij mij zo erg, dat ik alleen even om 16.45 naar de uitslagen heb gekeken. Normaal zou ik zeker 1 wedstrijd via eredivisie live hebben gekekenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou er ook van gebaald hebben!
Maar eerlijk gezegd verwachte ik dat wij vandaag niet zouden zijn ingelopen omdat we het verprutst hadden tegen Sparta. Meevaller dit weekeinde!
Ik drink geen bier als ik thuis benquote:Op zondag 7 maart 2010 22:38 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb even een rondje voor iedereen besteld
[ afbeelding ]
je bent nu in Hoolsquote:
Iemand in Montpellier zegt dat er daar nu 20cm ligt, da's een uurtje rijden van mijn schoonouders. Het schijnt onweer met sneeuw te zijn. Schoonoudes zijn ook offline nu, en dat doen ze altijd met onweer.quote:
Okee, bizar lijkt mequote:Op zondag 7 maart 2010 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iemand in Montpellier zegt dat er daar nu 20cm ligt, da's een uurtje rijden van mijn schoonouders. Het schijnt onweer met sneeuw te zijn. Schoonoudes zijn ook offline nu, en dat doen ze altijd met onweer.
Voor die streek wel, diezijn al in paiek bij 1 vlok sneeuw.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iemand in Montpellier zegt dat er daar nu 20cm ligt, da's een uurtje rijden van mijn schoonouders. Het schijnt onweer met sneeuw te zijn. Schoonoudes zijn ook offline nu, en dat doen ze altijd met onweer.
net zoveel neerslag?quote:
net zo extreemquote:
Nou als ik eerlijk ben vind ik een graadje of 25 en droog uitstekend!quote:
doe met je meequote:Op maandag 8 maart 2010 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou als ik eerlijk ben vind ik een graadje of 25 en droog uitstekend!
Leuk, al had ik niet erg gevonden als je het niet gedaan had.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:36 schreef tong80 het volgende:
Feliciteer hier Bossie met zijn mijlpaal.
Per abuis in Sport geplaatst ipv in VBL.
Ach, is gewoon een geintje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk, al had ik niet erg gevonden als je het niet gedaan had.
Al die aandacht en zo bijzonder is deze prestatie ook weer niet
Okee, dan is het goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, is gewoon een geintje.
Weet ook wel dat het niet uitzonderlijk is. Maar ik wilde je even in het zonnetje zetten
quote:
Ik eigenlijk ook nietquote:
Je doet het trouwens goed als mod.quote:
Verder hoeft er ook niet zoveel te gebeuren in MLN, lekker meeposten en af en toe een topic laten mergen omdat het dubbel isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 02:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je doet het trouwens goed als mod.
Lekker zelf af en toe meeposten
Tis vooral dat ik dan makkelijker de mensen kan volgen die ik wil volgen en nu kan ik eens een keertje reageren!quote:
zijn ze ook een metro in Utreg aan het aanleggen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:59 schreef Ole het volgende:
Weer terug uit Utrecht. Stad ligt al net zo overhoop als Amsterdam
Wel zwaar aan het verbouwen rond het stationquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn ze ook een metro in Utreg aan het aanleggen?
Toch is het een aardige man, heb hem een keer persoonlijk gesproken en dat was echt verrassend, los van het feit dat ik het natuurlijk niet eens ben met z'n ideeën.quote:
Bassie is een van de beste kamerledenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch is het een aardige man, heb hem een keer persoonlijk gesproken en dat was echt verrassend, los van het feit dat ik het natuurlijk niet eens ben met z'n ideeën.
Had je niet verwacht dat hij aardig is dan? Het lijkt mij een bijzonder aardige en innemende man. Ik heb diep respect voor hem!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch is het een aardige man, heb hem een keer persoonlijk gesproken en dat was echt verrassend, los van het feit dat ik het natuurlijk niet eens ben met z'n ideeën.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:40 schreef borisz het volgende:
Eend, je kan op Plasterk stemmenop 9 juni.
Mijn ervaring met hele conservatieve christenen is over het algemeen niet positief te noemenquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Had je niet verwacht dat hij aardig is dan? Het lijkt mij een bijzonder aardige en innemende man. Ik heb diep respect voor hem!
[..]
okequote:Op woensdag 10 maart 2010 08:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met hele conservatieve christenen is over het algemeen niet positief te noemen![]()
Maar ik spreek over 10 jaar geleden en toen kende ik alleen z'n ideeën en 'visie' en kende de persoon toen nog niet..
zelfs ik weet het nog nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:16 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
okemijn indruk op TV was altijd wel goed van hem.
Ik ben eigenlijk best benieuwd of er al Hools zijn die weten op welke partij ze gaan stemmen. Behalve Borisz dan, daar weten we het wel van
Nog geen flauw idee. Ik bekijk het tegen die tijd wel via stemwijzer of via de folders enzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:16 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
okemijn indruk op TV was altijd wel goed van hem.
Ik ben eigenlijk best benieuwd of er al Hools zijn die weten op welke partij ze gaan stemmen. Behalve Borisz dan, daar weten we het wel van
Kies dan de VVDquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zelfs ik weet het nog niet
twijfel tussen ChristenUnie en VVD
Ik zou voor de VVD gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zelfs ik weet het nog niet
twijfel tussen ChristenUnie en VVD
Heb op twitter gelezen dat Bassie er zelf erg om moest lachenquote:
quote:
De Cu is tenminste nog wat linksig. De VVd is me echt te rechts voor landelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou voor de VVD gaan.
Mag je neuken voor je huwelijk.
Het is gewoon verworden tot een groep rechts conservatievenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:04 schreef borisz het volgende:
VVD is helaas niet zo liberaal als ze willen voordoen.
quote:
Vast ook een nieuwe trainert.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:50 schreef Bjoro het volgende:
Ik denk dat er volgend seizoen nog wat meer geld ingepompt moet worden
300000000 Geïnvesteerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:50 schreef Bjoro het volgende:
Ik denk dat er volgend seizoen nog wat meer geld ingepompt moet worden
Hoe slecht het misschien ook is, maar ik laat me ook voor een groot gedeelte leiden door de stem/kieswijzer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
De Cu is tenminste nog wat linksig. De VVd is me echt te rechts voor landelijk
en dat is waarom ik er serieus aan denk voor het eerst geen VVD te stemmen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het is gewoon verworden tot een groep rechts conservatieven
kwartiertje wachten en dan moet het goedkomen lijkt mequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:41 schreef tong80 het volgende:
Ik heb alles geprobeerd. Kreeg op eenm gegeven moment. U hebt nu zes keer een foutmelding tijdens uw 5 pogingen. U moet een kwartier wachten met inloggen.
Trouwens SCH en Jasper lukten het ook niet.
Niks lukt ook niet met mijn nieuw aangevraagde wachtwoord.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kwartiertje wachten en dan moet het goedkomen lijkt me
wat Borisz (vd Ham/Dietrich)zegt....alle ww zullen gereset zijn !
Gepostquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef Bjoro het volgende:
potentieel TOPtopic
Wat zou jij doen als je de rijkste mens ter wereld was?
Lijkt er wel opquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:01 schreef borisz het volgende:
Moet Ole de nachtdienst alleen doen tong?
zal je proberen een beetje te steunen !quote:
snapte het al hoor !quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:23 schreef rubbereend het volgende:
natuurlijk
hoeveelen
wil je nog meer in de post om de kwinkslag te ontdekken
ik eigenlijk ook niet, tong.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:05 schreef tong80 het volgende:
Ik zie zwe niet winnen Bhoro
Groot klasseverschil.
Kan hij die A2 tunnel afmakenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:13 schreef borisz het volgende:
Exit Camiel. Had ik niet zien aankomen. In Maastricht is nog een post vacant.
En Van der Hoeve staat op poll voor de opvolging van de gouverneur plek in Limburgquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:13 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:47 schreef Againzender het volgende:
tjongejonge, wat een clowns zeg bij de PVV
http://bit.ly/bdLzpw
Zie dat het al gisteren was, kwam het net tegen.![]()
Wat? Nee tochquote:
tjeequote:
Ik schrok ook Rubbereendquote:
één van mijn favoriete politici.quote:
Ook van mij. Ik stem linkser. Maar van Mierlo is een monument.quote:
die wordt ergens leuk burgemeester inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:13 schreef borisz het volgende:
Ik pas ook zittend.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:20 schreef Ole het volgende:
Ik pas zittend.
Of 's ochtends onder de douche
KUTjury !quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:13 schreef tong80 het volgende:
Bjoro je bent hpenlijk niet kwaaad om de poedel.
Was met een
Je bent genoemd manquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
KUTjury !
Wat heb ik nou aan een knipoog en een geschade reputatie ?
Ja nou ? Adolf is ook de bekendste duitser van de vorige eeuw !quote:
Oostenrijker Bjoro.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja nou ? Adolf is ook de bekendste duitser van de vorige eeuw !
Ik ga naar bed, lekker wakker liggen van jouw kut-jury-streek
Ik denk ook dat hij gewoon geen zin heeft in een gevecht met Verhagen om de plek die vrijkomt als we na de verkiezingen eindelijk van Balkenende af zijn. Eurlings is zo jong dat hij met gemak over een jaar of 10 terug kan komen in de politiekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:29 schreef tong80 het volgende:
Met Eurlings moet er meer aan de hand zijn. Als je beoogd MP bent ga je op je 36ste niet uit de politiek.
Dat had ik ook. Electoraal waarschijnlijk het beste dat de PVDA had kunnen overkomen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:05 schreef rubbereend het volgende:oi
Toen Bos zei dat hij weg ging dacht ik "dat kun je niet maken op dit moment, dat overleeft de partij nooit". Maar toen vertelde hij dat Cohen hem op komt volgen
De enige die de stijgende lijn van Bos over kan nemen ook. Bos was weer in vorm. Hij was scherp in de debatten en had de partij weer op de rails staan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Electoraal waarschijnlijk het beste dat de PVDA had kunnen overkomen.
Als ik er nog ben als deze vol is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:21 schreef tong80 het volgende:
Ik stemde de laatste jaren linkser. Vind Femke geweldig. Maar ik ga toch terug naar de PVDA. Een stem op de SP bleek een verloren stem te zijn en ik wil dat mijn stem invloed heeft.
Rubber open jij de nieuwe Hools ?
Dan maken we deze toch snel volquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ik er nog ben als deze vol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |