Nee heb ik idd niet mee gekregen...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Niets meegekregen van dit nieuws?
LIF / Tatoeėerder sterrenmeisje slaat weer toe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Mirjam op 27-02-2013 14:09:50 ]
Wordt wel mooier gok ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:56 schreef Gwywen het volgende:
Mag ik dit best wel een beetje akelig vinden om naar te kijken?
[ afbeelding ]
Autsj!quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:56 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ongeveer denk ik:quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Autsj!
Kan me ook niet voorstellen dat dit er goed uit ziet als het genezen is
Volgens mij is dit een net gezette tattoo met witte inkt, dus dat lijkt me toch anders...quote:
Volgens mij is dat meer scarification dan een tattoo. Ziet er niet heel chill uit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:56 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:34 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een net gezette tattoo met witte inkt, dus dat lijkt me toch anders...
Dat woord kende ik nog niet maar toen ik er even op googelde kwam mijn maaginhoud bijna naar boven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Ditty het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer scarification dan een tattoo. Ziet er niet heel chill uit.
Toch denk ik dat het zo ongeveer eruit komt te zien. Als er een nieuwe huid ontstaat, is die ook licht van kleur.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:34 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een net gezette tattoo met witte inkt, dus dat lijkt me toch anders...
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:21 schreef Ill-Skillz het volgende:
Is Zombieboy hier al weleens genoemd?
[ afbeelding ]
Veel gekker dan dit zal het niet worden. Z'n website: http://rickgenest.com/
Maar je kan altijd nog catwalkmodel worden:
[ afbeelding ]
Dit, leuk trouwens om hem zo ook eens zonder die tattoos te zienquote:Op maandag 10 juni 2013 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
En vind het trouwens geen verneukte tattoo.. Extreem, maar wel gaaf en goed gezet
Ik ken de helft van die treurpijpen daar. Met name die Iwan, hij is me toch een kwal.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:00 schreef Volatility het volgende:
http://www.vice.com/nl/vice-news/thuisprikkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |