Ik ben geen setje met DWquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:21 schreef Opdekop het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk wel weer op school te vinden hoor.
Ik ken DevilsWhore trouwens wel, weet niet of ze mij nog kent. Zijn jullie een stelletje of wat?
Je rookt zeker! En dan denk je dat ik buiten bij je kom staan om te kijken hoe je rookt als we gaan meeten!
Mooi niet, veel te koud.
Ik ken meerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:27 schreef Opdekop het volgende:
Bijna een unicum op FC, iemand die niet rookt.
Ik weet het, een drakenshirt dragende wow speler.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik irl ben
Ja man jij snapt hetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:37 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet het, een drakenshirt dragende wow speler.
Jawel, op zaterdagmiddag offroad met Lexx.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:51 schreef Ensaf het volgende:
Niets leuker dan op een zaterdagmiddag even door de Vrijheidswijk toeren.
Ik geef je groot gelijk!
Hoi.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vind je het gek danZe vraagt er ook altijd om. Tieten vooruit kont naar achter, strakke kleding aan
![]()
Maar dit wordt wel een keer meeten, met DevilsWhore erbij die zit ook (af en toe) bij ons op school
Wie ben jij en waarom ken jij mij?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:21 schreef Opdekop het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk wel weer op school te vinden hoor.
Ik ken DevilsWhore trouwens wel, weet niet of ze mij nog kent. Zijn jullie een stelletje of wat?
Je rookt zeker! En dan denk je dat ik buiten bij je kom staan om te kijken hoe je rookt als we gaan meeten!
Mooi niet, veel te koud.
mits massage-afterpartyquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel, op zaterdagmiddag offroad met Lexx.
Knoflooksaus met shoarma.quote:
Niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |