Nu ?quote:
Ik wil m'n opleiding in 2.5 jaar afronden. Dus ja het maakt wat uit en nee ik ga geen vrij nemenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef neen het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Of je gaat brak of je neemt vrij
Ik denk dat het Paddy wordtquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Ensaf het volgende:
Misschien even in Noa kijken.
Misschine ook niet.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:32 schreef Socios het volgende:
Vanavond ook ff naar Noa. Studentenpas erbij.
Nah, ik duik zo m;n nest in, morgen om kwart over 5 gaat de wekker.quote:
En ik dacht dat ik vroeg was met mijn 6.00 op di/wo/do.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, ik duik zo m;n nest in, morgen om kwart over 5 gaat de wekker.
Ik ben elke dag van half 9 tot half 8 s'avonds in touw dus heb momenteel wel meer slaap nodig dan 4 uurtjes helaasquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:34 schreef neen het volgende:
Oude was inderdaad stukken beter. En je kunt heus wel op stap, 4 uur slaap is meer dan genoeg zolang je het niet iedere dag doet.
Moet om kwart voor 7 op m;n werk zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik vroeg was met mijn 6.00 op di/wo/do.
Hoe dat zo?
Ik werk tenminste niet in de winkel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef justmattie het volgende:
DW werkt bij de Hema
En waarom moet jij zo vroeg uit bed dan Ens?
Ik moet om kwart over 6 de deur uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef Ensaf het volgende:
Ah, op die manier.
Ik om 8.00, maar ben wel even onderweg.
Maar vrijdags niet!
Basisschool waar je stage loopt begint om kwart over 8quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef Ensaf het volgende:
Ah, op die manier.
Ik om 8.00, maar ben wel even onderweg.
Maar vrijdags niet!
Ik ben zaterdag vrij. En dan de zaterdag erop pas weer.quote:
Zondag wel.quote:
Basisschool?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Basisschool waar je stage loopt begint om kwart over 8??
Stel jezelf even voor juhquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:48 schreef Opdekop het volgende:
Owjajoh.
LOL@ ik ben su Oe ik ken de M niet meer sege.
GENOT ik hef zin in de zomerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:03 schreef Ensaf het volgende:
Wat een weer trouwens!
Zometeen even met mijn krantje en het ontbijt op m'n balkon zitten.
Maar nu veilig in Marsum woont.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:12 schreef justmattie het volgende:
is dat die van die lullo die liwwadders afkraakt maar zelf in leeuwarden geboren is?
Dat is su lauw, ik ken de f niet meer segge!quote:
Moest wat naar mn oom en tante in Lekkum brengen weest welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:51 schreef Ensaf het volgende:
Niets leuker dan op een zaterdagmiddag even door de Vrijheidswijk toeren.
Ik geef je groot gelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |