Ja juh, eindelijk weer eens genot. Eerste keer dit jaar voor mij geloof ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:11 schreef justmattie het volgende:
Bist gister oek bij Cambuur weest, Neen ?
ADH/NHLquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:49 schreef Opdekop het volgende:
Ik vraag me echt af of ik sommigen van jullie ken, dat jullie bij me op school zitten/zaten ofzo..![]()
Allemaal van die gekke Liwadders.
Post je schoolverleden danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:49 schreef Opdekop het volgende:
Ik vraag me echt af of ik sommigen van jullie ken, dat jullie bij me op school zitten/zaten ofzo..![]()
Allemaal van die gekke Liwadders.
Mooie wedstried inderdaadquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:52 schreef neen het volgende:
[..]
Ja juh, eindelijk weer eens genot. Eerste keer dit jaar voor mij geloof ik
Friesland College Triangel meldtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:25 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb wel op achter de hoven gezeten, maar alleen toen dat MAVO gedeelte erbij kwam. Nu Friesland College, waarschijnlijk straks naar Friese Poort. Misschien. Als het kan.
![]()
(HAHA wij hadden een mooi nieuw gebouw, jullie niet.)
Uitverkocht of ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:22 schreef neen het volgende:
Ik bedoel kaartsies voor in het thuisvak he, wat denkte
Sabine Hquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:23 schreef Opdekop het volgende:
Ohja ! Ik ben al vet lang niet meer op school geweest, dus even nadenken hoe het er ook alweer uit ziet. Op C1 heb je ook de directeur toch. Sabine? Maar euh dan zit ik vast op 2. Jij doet zeker juridisch?
Vind je het gek danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:27 schreef Opdekop het volgende:
Haha iedere jongen kwijlt op haar als ze langsloopt. Ook zo mooi te volgen met al die glazen 'muren'.
Maareh ja die opleiding ken ik niet. Gelukkig. Als ik je had gekend durfde ik hier nooit meer te poten.
Moet je een clubcard hebbenquote:
Haha ach ja ik houd me maar even stilquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vindt je het gek danZe vraagt er ook altijd om. Tieten vooruit kont naar achter, strakke kleding aan
![]()
Maar dit wordt wel een keer meeten, met DevilsWhore erbij die zit ook (af en toe) bij ons op school
Trouwens, ik kreeg post van de BVO om mijn SK weer te verlengen. Als ze promoveren gaat een kaart voor west en oost ineens flink omhoog qua prijs, terwijl die van noord en zuid gelijk blijvenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:29 schreef neen het volgende:
[..]
Moet je een clubcard hebben+ 17 euro de goedkoopste plaatsen
Misschien het zo'n superboer uit m'n klas wel een ding, even contacten
Foto's zijn er niet denk ikquote:
Verstandigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:32 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Haha ach ja ik houd me maar even stil.
Wie is DevilsWhore? Als ik weer een keer op school ben meld ik dat wel even.
Iddquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Trouwens, ik kreeg post van de BVO om mijn SK weer te verlengen. Als ze promoveren gaat een kaart voor west en oost ineens flink omhoog qua prijs, terwijl die van noord en zuid gelijk blijven
Nee ik zat ook al even na te denken, werd er net ook al om gevraagd. Heel misschien in een bepaald mapje op blackboard, maar geen idee meer hoe dat werkt. Fail @ mezelf.quote:
studienet.fcroc.nlquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:35 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Nee ik zat ook al even na te denken, werd er net ook al om gevraagd. Heel misschien in een bepaald mapje op blackboard, maar geen idee meer hoe dat werkt. Fail @ mezelf.
In 2 jaar tijd is de prijs met 70 euro omhoog gegaan dacht ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:34 schreef neen het volgende:
[..]
Iddmaar sowieso zit ik het liefst op de lange zijde. Maar goed, nog maar even nadenken of ik uberhaupt ga verlengen... 20% duurder
Vorig seizoen kocht ik nog altijd los kaartjes, met jupiler fankaart 6 euro per stuk voor oostquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
In 2 jaar tijd is de prijs met 70 euro omhoog gegaan dacht ik
wij gebruiken het voor de cijfers die erop gezet worden. Maar het werkt goed kutquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:46 schreef Opdekop het volgende:
Jeuj ingelogd. Ik weet ook direct weer waarom ik het nooit gebruik...
wij halen een tray voor de wedstrijd dan kom je de eerste helft door, in de rust weer zo. Maar ideaal is het nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:50 schreef neen het volgende:
Het wordt gvd steeds kutter, geen bier meer op de tribune, omlopen terwijl ik volgens het bordje bij de 1e opgang erin moet, prijsverhogingen, regen.
Post maar, die fotos van jezelf!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef Opdekop het volgende:
Geen foto's van Sabine, wel van mezelf.
Gaat het in dit topic 9 van de 10 keer over Cambuur?
Waarom zijn jullie niet voor Heerenveen?
wtf wegflikkeren en toch een boetequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:56 schreef neen het volgende:
Gisteren was er best wat politie op de been, een zo'n dude moest z'n blikje leeggieten en kreeg ook nog een boete voor drinken in het openbaar gok ik. Dat zou ik dus niet doen he, het is of opdrinken en een boete of niet drinken en geen boete.justitie
Volgende keer neem ik gewoon een tray halve liters in een tas mee, er wordt toch niet gecontroleerd daar
fotos van jezelf mag ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef Opdekop het volgende:
Geen foto's van Sabine, wel van mezelf.
Gaat het in dit topic 9 van de 10 keer over Cambuur?
Waarom zijn jullie niet voor Heerenveen?
Er zijn meer hierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:14 schreef Opdekop het volgende:
Waarom foto's, je zit bij me op school. Overbodig!
Maar ik verwachtte eigenlijk dat iedereen nu helemaal losging op dat Heerenveen gedeelte. Maar helaas.
Ja, hoi, ik zit al een paar jaar niet meer op school,posten die hap!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:14 schreef Opdekop het volgende:
Waarom foto's, je zit bij me op school. Overbodig!
Bist weer eil jungquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik zit al een paar jaar niet meer op school,posten die hap!
Je moest eens weten hoe ik irl benquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:17 schreef neen het volgende:
Wat een internethosselaar is die jm zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |