En terecht. Zoveel awesomeness kan je nog niet aan op je jonge leeftijd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het trouwens nog best typisch dat ik van Bragi en Bp alleen het haar weet.
Jij zou letten op je voorspelbare en weinig originele maagdengrapjes richting Bp.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hoi, insert makkelijke maagd opmerking
ja, daarom maak ik hem ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij zou letten op je voorspelbare en weinig originele maagdengrapjes richting Bp.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hoi, insert makkelijke maagd opmerking
Ja ik kon niet eten omdat ik constant ziek en misselijk wasquote:
Oh, je geeft gewoon om mij. Dat is hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
En terecht. Zoveel awesomeness kan je nog niet aan op je jonge leeftijd.
Aan het infuus dan maar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik kon niet eten omdat ik constant ziek en misselijk wasnu overigens ook weer nadat ik een plakje ontbijtkoek at
ik denk dat ik nooit meer normaal zal kunnen eten.
Ik zou daar helemaal gefrustreerd van worden, snel beter worden!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik kon niet eten omdat ik constant ziek en misselijk wasnu overigens ook weer nadat ik een plakje ontbijtkoek at
ahahaquote:
quote:
ANOREXIA!!@1!!@!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je piano?quote:
Hoezo?quote:
Nou, wie kopt hem in?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |