En terecht. Zoveel awesomeness kan je nog niet aan op je jonge leeftijd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het trouwens nog best typisch dat ik van Bragi en Bp alleen het haar weet.
Jij zou letten op je voorspelbare en weinig originele maagdengrapjes richting Bp.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hoi, insert makkelijke maagd opmerking
ja, daarom maak ik hem ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij zou letten op je voorspelbare en weinig originele maagdengrapjes richting Bp.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hoi, insert makkelijke maagd opmerking
Ja ik kon niet eten omdat ik constant ziek en misselijk wasquote:
Oh, je geeft gewoon om mij. Dat is hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
En terecht. Zoveel awesomeness kan je nog niet aan op je jonge leeftijd.
Aan het infuus dan maar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik kon niet eten omdat ik constant ziek en misselijk wasnu overigens ook weer nadat ik een plakje ontbijtkoek at
ik denk dat ik nooit meer normaal zal kunnen eten.
Ik zou daar helemaal gefrustreerd van worden, snel beter worden!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik kon niet eten omdat ik constant ziek en misselijk wasnu overigens ook weer nadat ik een plakje ontbijtkoek at
ahahaquote:
quote:
ANOREXIA!!@1!!@!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je piano?quote:
Hoezo?quote:
Nou, wie kopt hem in?quote:
Ik verkoop je een foto van Bobby voor 5 euro.quote:
Serieus, waarom ben jij de enige die hun foto's krijgtquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik verkoop je een foto van Bobby voor 5 euro.
Of neem het pakket, Bragi + Broekpaling + Bobby voor slechts 20 euro!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben te vertrouwenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Serieus, waarom ben jij de enige die hun foto's krijgt.
Bt draait lang mee, en ze gebruikt d'r charmes te goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Da's geen korting, want mijn foto kost sowieso al meer dan 10 euro.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt zelfs mijn pincode, een kopie van m'n huissleutel, m'n moeders mailadres en toegang tot mijn vriendin.quote:
Ik zal het tegen niemand zeggenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bt draait lang mee, en ze gebruikt d'r charmes te goed.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Hoezo zijn de foto's van BP en Bragi dan duurder?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zeg je dan toch wel indirect?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Niet dat jij niet te vertrouwen bent hoor Crackie!
[..]
Hoezo zijn de foto's van BP en Bragi dan duurder?
Dat hartje erachteraan wekt alleen maar argwaan op.quote:
Kom op Bobby, we hebben het hier over Broekpaling hequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
[..]
Whehehe, ben je lelijk ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:
Wil je niet zulke vieze dingen over eten zeggen, ik heb er nog steeds moeite meequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
M'n worstje is open, en leeggespoten over mijn broodje.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
[..]
That's me.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je hebt zelfs mijn pincode, een kopie van m'n huissleutel, m'n moeders mailadres en toegang tot mijn vriendin.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je niet zulke vieze dingen over eten zeggen, ik heb er nog steeds moeite mee!
quote:UTRECHT - De kantonrechter in Utrecht heeft woensdag het rijbewijs van radio-dj Giel Beelen afgepakt. Beelen kreeg een rijontzegging van twintig maanden opgelegd, waarvan de helft voorwaardelijk. Daarnaast legde de rechter in totaal voor 2430 euro aan geldboete op voor vier snelheidsovertredingen.
In twee maanden tijd reed Beelen midden in de nacht vier keer meer dan veertig kilometer te hard. Beelen vertelde aan de rechtbank dat hij zich toen in een labiele fase in zijn leven bevond. Hij had net een nieuwe relatie en wilde snel thuis zijn. Hij benadrukte dat het stil op de weg was en hij niemand in gevaar heeft gebracht.
De officier van justitie was onvermurwbaar. De aanklager wees erop dat Beelen de afgelopen jaren drie keer is veroordeeld tot rijontzeggingen voor te hard rijden. Iemand die zo vaak gewaarschuwd is en toch vier forse overtredingen maakt, verdient een ontzegging, stelde de aanklager. Zij eiste twintig maanden onvoorwaardelijk De rechter legde daarvan een deel voorwaardelijk op omdat Beelen al anderhalf jaar geen bekeuringen meer heeft gekregen. (ANP)
Heeft meer te maken dat ik jou niet goed genoeg ken. Ik bedoelde meer dat ik niet per definitie zeg dat je niet vertrouwen bent.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat zeg je dan toch wel indirect?!![]()
Haha.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom op Bobby, we hebben het hier over Broekpaling heLamon zou er vast wel 50 euro voor geboden hebben
!
Al is het maar om een bevestiging te krijgen van welk geslacht hij is na al die sexchanges.
Beelen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Z'n vriendin lag zeker om tien uur al in bed.
Okee ik snap hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft meer te maken dat ik jou niet goed genoeg ken. Ik bedoelde meer dat ik niet per definitie zeg dat je niet vertrouwen bent.
Whehehe, ben je lelijk ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik snap 'm nu pas.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef Bragi het volgende:
Z'n vriendin lag zeker om tien uur al in bed.
Ik wil je quoten.quote:
Over drie weken ben ik achttien, maar ik weet nog niet of ik meteen zal beginnen met mn rijbewijs. Het is wel vetquote:
Ik wilde nu een hele flauwe seksistische opmerking maken.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan ben ik de schoonheid zelf volgens mij vrienden.
Dat is indd heel lief!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
M'n huisgenootje gaat een soepje voor me makenen ze zegt dat ik haar wakker had moeten maken toen ik zo ziek was enzo, lief
!
je geeft zelf allemaal aanzetten, maar oh wee zijn gebeente als iemand hem inkoptquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan ben ik de schoonheid zelf volgens mij vrienden.
Ja dat vind ik serieus jaquote:
quote:Today, I saw a man on the bus with the strangest band shirt I have ever seen. I could not help but stare at it and try and figure what the band was, until he turned to me and said "why not take a picture asshole?" then got off the bus. As he walked away I saw that he was missing an arm. FML
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wilde nu een hele flauwe seksistische opmerking maken.
I noes, maar ik wil de vrucht ervan ervaren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]!
Dat is een heel mooi compliment bp mn jochie.
9 van de 10x merk ik pas na het posten dat het een mooi bruggetje is eigenlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je geeft zelf allemaal aanzetten, maar oh wee zijn gebeente als iemand hem inkopt
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
9 van de 10x merk ik pas na het posten dat het een mooi bruggetje is eigenlijk.![]()
Flauwheid is gewoon deel gaan uitmaken van mij.
Ik ben een paar maanden daarna begonnen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Over drie weken ben ik achttien, maar ik weet nog niet of ik meteen zal beginnen met mn rijbewijs. Het is wel vet.
Het is wel zo. Anders had ik m'n vriendin al lang gedumpt.quote:
Vroeger dacht ik altijd: kartonrechter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beelen.![]()
Overigens las ik kanonrechter.
Nou.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is wel zo. Anders had ik m'n vriendin al lang gedumpt.
Hela meisje met 20 kilo tieten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben op de uni en ik zeg even hoi. Hihihihih.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik altijd: kartonrechter.
Je weet niet hoe dicht je bij de waarheid zit.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet niet hoe dicht je bij de waarheid zit.
Glass shattering*quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
Soms heb je van die dingen he. Zoals heel veel mensen ook ontroerend goed dachten ipv onroerend goed.
Kopen?quote:
No wai, is het niet ontroerend goed?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
Soms heb je van die dingen he. Zoals heel veel mensen ook ontroerend goed dachten ipv onroerend goed.
Whehe, nee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
No wai, is het niet ontroerend goed?
Is ze zo dichtbij dan?quote:
Nu met gratis 300Cquote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
No wai, is het niet ontroerend goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |