En terecht. Zoveel awesomeness kan je nog niet aan op je jonge leeftijd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het trouwens nog best typisch dat ik van Bragi en Bp alleen het haar weet.
Jij zou letten op je voorspelbare en weinig originele maagdengrapjes richting Bp.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hoi, insert makkelijke maagd opmerking
ja, daarom maak ik hem ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij zou letten op je voorspelbare en weinig originele maagdengrapjes richting Bp.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hoi, insert makkelijke maagd opmerking
Ja ik kon niet eten omdat ik constant ziek en misselijk wasquote:
Oh, je geeft gewoon om mij. Dat is hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
En terecht. Zoveel awesomeness kan je nog niet aan op je jonge leeftijd.
Aan het infuus dan maar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik kon niet eten omdat ik constant ziek en misselijk wasnu overigens ook weer nadat ik een plakje ontbijtkoek at
ik denk dat ik nooit meer normaal zal kunnen eten.
Ik zou daar helemaal gefrustreerd van worden, snel beter worden!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik kon niet eten omdat ik constant ziek en misselijk wasnu overigens ook weer nadat ik een plakje ontbijtkoek at
ahahaquote:
quote:
ANOREXIA!!@1!!@!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je piano?quote:
Hoezo?quote:
Nou, wie kopt hem in?quote:
Ik verkoop je een foto van Bobby voor 5 euro.quote:
Serieus, waarom ben jij de enige die hun foto's krijgtquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik verkoop je een foto van Bobby voor 5 euro.
Of neem het pakket, Bragi + Broekpaling + Bobby voor slechts 20 euro!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben te vertrouwenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Serieus, waarom ben jij de enige die hun foto's krijgt.
Bt draait lang mee, en ze gebruikt d'r charmes te goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Da's geen korting, want mijn foto kost sowieso al meer dan 10 euro.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt zelfs mijn pincode, een kopie van m'n huissleutel, m'n moeders mailadres en toegang tot mijn vriendin.quote:
Ik zal het tegen niemand zeggenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bt draait lang mee, en ze gebruikt d'r charmes te goed.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Hoezo zijn de foto's van BP en Bragi dan duurder?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zeg je dan toch wel indirect?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Niet dat jij niet te vertrouwen bent hoor Crackie!
[..]
Hoezo zijn de foto's van BP en Bragi dan duurder?
Dat hartje erachteraan wekt alleen maar argwaan op.quote:
Kom op Bobby, we hebben het hier over Broekpaling hequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
[..]
Whehehe, ben je lelijk ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:
Wil je niet zulke vieze dingen over eten zeggen, ik heb er nog steeds moeite meequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
M'n worstje is open, en leeggespoten over mijn broodje.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
[..]
That's me.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je hebt zelfs mijn pincode, een kopie van m'n huissleutel, m'n moeders mailadres en toegang tot mijn vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |