abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78665511
Wat een VVD-stemmers hier zeg.

Ik vind de VVD maar niks, met hun doorgeslagen veiligheidsdenken. Veel meer preventief fouilleren, verrassingscontroles bij bijstandsgezinnen thuis, alleen al daarom zou ik principieel niet op hun stemmen.

Dat Rutte goed kan debatteren boeit nu niet, want Rutte gaat toch niet in mijn gemeenteraad zitten.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2010 00:17:55 ]
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:17:07 #296
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_78665533
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef pberends het volgende:
Iemand een screenshot van die chickie?

Maar verder een slecht georganiseerd debat. Waarom uitzenden in de Melkweg? De gewone P&W-studio was veel beter en rustiger geweest. Daar hebben ze schijnbaar wel een airco (of een deur). Verder veel te veel publiek; doe het eens zonder publiek, of zeg dat het publiek niet mag klappen of boe-en.
Vanwege het Festival van de Lokale Democratie. Dat is heul belangrijk enzo.
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:17:10 #297
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_78665537
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Horloge het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat zou voor elke liberaal hét argument moeten zijn om geen VVD te stemmen. Krijg je hem straks als Minister van Justitie, nou berg je maar.
Ik merkte het half schertsend op, maar de VVD is als het nu om integratie gaat ook helemaal niet liberaal natuurlijk. Als je principieel tegen gescheiden zwemmen bent, dan kun je dat (hoe terecht ook), niet liberaal noemen, het is gewoon directe overheidsbemoeienis.

In principe, als er genoeg vraag is voor een uur gescheiden zwemmen, waarom zou het dan niet mogen? Die neiging naar een sterkere overheid is bij de VVD op het moment erg sterk als het om toezicht, veiligheid en integratie gaat.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_78665542
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:16 schreef Igen het volgende:

Ik vind de VVD maar niks, met hun doorgeslagen veiligheidsdenken. Veel meer preventief fouilleren, verrassingscontroles bij bijstandsgezinnen thuis, alleen al daarom zou ik principieel niet op hun stemmen.
Ik ben het met je eens. Maar Rutte deed het wel goed in de laatste debatten, veel me in positieve zin op, net als Bos.
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:17:23 #300
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78665544
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:16 schreef Igen het volgende:

Dat Rutte goed kan debatteren boeit nu niet, want Rutte gaat toch niet in mijn gemeenteraad zitten.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:17:38 #301
291552 PlakkieOle
Geen jagers, geen negers.
pi_78665552
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:16 schreef superjojo het volgende:

[..]

Vind 't maar een matige partij, niet echt een visie lijkt 't. Maar goed, wel een paar aardige standpunten hoor
Het is lokaal, niet landelijk... Punten waar de student zich wel in kan vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')