Vanwege het Festival van de Lokale Democratie. Dat is heul belangrijk enzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef pberends het volgende:
Iemand een screenshot van die chickie?
Maar verder een slecht georganiseerd debat. Waarom uitzenden in de Melkweg? De gewone P&W-studio was veel beter en rustiger geweest. Daar hebben ze schijnbaar wel een airco (of een deur). Verder veel te veel publiek; doe het eens zonder publiek, of zeg dat het publiek niet mag klappen of boe-en.
Ik merkte het half schertsend op, maar de VVD is als het nu om integratie gaat ook helemaal niet liberaal natuurlijk. Als je principieel tegen gescheiden zwemmen bent, dan kun je dat (hoe terecht ook), niet liberaal noemen, het is gewoon directe overheidsbemoeienis.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zou voor elke liberaal hét argument moeten zijn om geen VVD te stemmen. Krijg je hem straks als Minister van Justitie, nou berg je maar.
Ik ben het met je eens. Maar Rutte deed het wel goed in de laatste debatten, veel me in positieve zin op, net als Bos.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:16 schreef Igen het volgende:
Wat een VVD-stemmers hier zeg.
Ik vind de VVD maar niks, met hun doorgeslagen veiligheidsdenken. Veel meer preventief fouilleren, verrassingscontroles bij bijstandsgezinnen thuis, alleen al daarom zou ik principieel niet op hun stemmen.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 3 maart 2010 00:16 schreef Igen het volgende:
Wat een VVD-stemmers hier zeg.
Ik vind de VVD maar niks, met hun doorgeslagen veiligheidsdenken. Veel meer preventief fouilleren, verrassingscontroles bij bijstandsgezinnen thuis, alleen al daarom zou ik principieel niet op hun stemmen.
Dat Rutte goed kan debatteren boeit nu niet, want Rutte gaat toch niet in mijn gemeenteraad zitten.
Het is lokaal, niet landelijk... Punten waar de student zich wel in kan vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:16 schreef superjojo het volgende:
[..]
Vind 't maar een matige partij, niet echt een visie lijkt 't. Maar goed, wel een paar aardige standpunten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |