Gehehe, ik heb cjp codes tekort.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Al 2 vrienden die nu kaartjes hebben weten te regelen op die manier
Vast niet. kaartje = kaartje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef onderjas het volgende:
[..]
Gehehe, ik heb cjp codes tekort.
Wordt er trouwens op gecontroleerd?
Tijdens het bestellen wel ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef onderjas het volgende:
[..]
Gehehe, ik heb cjp codes tekort.
Wordt er trouwens op gecontroleerd?
Ik had Mojo gemaild over het vervallen van de Early bird actie. Mojo gaf mij het volgende antwoord m.b.t. de CJP actie:quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Al 2 vrienden die nu kaartjes hebben weten te regelen op die manier
Denk het niet, de laatste jaren is de controle peanuts. Doorlopen graag.... je houd de massa opquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:51 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ze gaan vast niemand weigeren.
Afgelopen jaar was het al helemaal 'doorrennen aub' vanwege het weerquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Denk het niet, de laatste jaren is de controle peanuts. Doorlopen graag.... je houd de massa op![]()
Twee jaar geleden aangehouden omdat de security dude even moest navragen of een vishengel wel was toegestaan.
Ja mijn cjp code is vervallen dus ze kunnen me niet zoveel maken.quote:
Dat denk ik ook. En anders betaal je lekker dat 10tje verschil terug.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:51 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ze gaan vast niemand weigeren.
van het nieuwe album Contra zeker?, ik verwacht wel dat ze op LL staanquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef One_of_the_few het volgende:
nr net op kink fm van Vampire weekend album was weer lekker. Concert afgelopen jaar vond ik ook erg goed.
Geen paniek, hier ook nog niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef julian6 het volgende:
Mijn kaartje lag nog steeds niet in de bus vandaag
Ook erg leuk, nummer Cousins is erg vetquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef leeell het volgende:
[..]
van het nieuwe album Contra zeker?, ik verwacht wel dat ze op LL staan
Zekers.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:12 schreef maxor het volgende:
[..]
Ook erg leuk, nummer Cousins is erg vet
Hier wel! Zondagmiddag besteld!quote:
Heb gister pas een bericht gekregen dat het opgestuurd is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hier wel! Zondagmiddag besteld!
Echt héquote:
Dan moeten we ons best doen om nog mensen te zoeken voor de lijstquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef julian6 het volgende:
Ik heb gehoord dat er wel 55000 mensen komen
Dat word weer vechten voor een plek op camping 2 of 3quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef julian6 het volgende:
Ik heb gehoord dat er wel 55000 mensen komen
Vechten nooit he.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat word weer vechten voor een plek op camping 2 of 3
Dat is echte vertrouwen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef frame-saw het volgende:
Ik weet nog niet of ik mijn kaartje heb ontvangen![]()
Heb ze naar een vriendin gestuurd, straks verkoopt ze ze door, heb ik 300 euro verloren en zij 600 euro oid erbij gekregen
Je bent dus volgens de telling 3 keer geweestquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef Angel-A het volgende:
[..]
hmm, volgens mij klopt dat niet. Ik ga voor de 4e keer maar ik ben nog niet 4x geweest.
Een aantal jaren geleden kwam ik op camping 3 aan waar een groepje mensen een heel stuk camping had afgezet met een lint. Bleek dat ze voor het eerst op LL's waren, maar even snel uitgelegd dat 'reserveren' niet mogelijk is. De eerste dag hebben ze ons nog boos aangekeken ook, hun vrienden kwamen op vrijdag middag nog eens aanzettenquote:
No problemquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Angel-A het volgende:
Oh ok, ik had geen zin om al die kruisjes na te tellen. Sorry, ik hou mijn grote mond wel weer ;-)
Ik ga ook voor de eerste keer, maar het lijkt mij duidelijk dat je zoiets niet doetquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden kwam ik op camping 3 aan waar een groepje mensen een heel stuk camping had afgezet met een lint. Bleek dat ze voor het eerst op LL's waren, maar even snel uitgelegd dat 'reserveren' niet mogelijk is. De eerste dag hebben ze ons nog boos aangekeken ook, hun vrienden kwamen op vrijdag middag nog eens aanzetten
Is met winst wat kaartjes verkopen nou echt zo'n grote zonde?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef frame-saw het volgende:
Ik weet nog niet of ik mijn kaartje heb ontvangen![]()
Heb ze naar een vriendin gestuurd, straks verkoopt ze ze door, heb ik 300 euro verloren en zij 600 euro oid erbij gekregen
Ik vind het not done...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef 988012 het volgende:
[..]
Is met winst wat kaartjes verkopen nou echt zo'n grote zonde?![]()
Zolang je je eigen kaartje niet verkoopt dan niet. Doe je dat wel dan bega je idd een grote zondequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef 988012 het volgende:
[..]
Als ik er over had, had ik ze op fok voor de normale prijs verkocht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef 988012 het volgende:
[..]
Lijkt eropquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef onderjas het volgende:
De procedure kan momenteel niet worden uitgevoerd. Probeer het a.u.b. later opnieuw.
CJP kaarten weer weg?
Daarvoor kom je in de hel terechtquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef 988012 het volgende:
Kloptquote:
spannendquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:10 schreef onderjas het volgende:
Oh volgens mij springen er soms nog wat kaartjes door.
Ik heb een keer echt iemand een klap willen verkopen, en dat was tijdens een optreden van de Klaxons in de bravo. Hij was zeiknat, had een blindoek op (?) en zat door het publiek heen te rennen en om zich heen te zwaaien enzo. Iedereen ergerde zich zichtbaar aan hem en hij had zelfs bijna een paar mensen uit mijn groepje omgeduwd. Vraag me echt af wat die gast bezielde..quote:
Hij wilde even lekker gek doen op Lowlandsquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb een keer echt iemand een klap willen verkopen, en dat was tijdens een optreden van de Klaxons in de bravo. Hij was zeiknat, had een blindoek op (?) en zat door het publiek heen te rennen en om zich heen te zwaaien enzo. Iedereen ergerde zich zichtbaar aan hem en hij had zelfs bijna een paar mensen uit mijn groepje omgeduwd. Vraag me echt af wat die gast bezielde..
Geen bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
spannend. Als je nog een kaartjes hebt:P.
Boeie man. Als hij nou wild om zich heen slaat oke, maar iemand omduwen onbewust. Dat gebeurt nou eenmaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb een keer echt iemand een klap willen verkopen, en dat was tijdens een optreden van de Klaxons in de bravo. Hij was zeiknat, had een blindoek op (?) en zat door het publiek heen te rennen en om zich heen te zwaaien enzo. Iedereen ergerde zich zichtbaar aan hem en hij had zelfs bijna een paar mensen uit mijn groepje omgeduwd. Vraag me echt af wat die gast bezielde..
Waarom dan hier melden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Dupje het volgende:
Oh en ik weet 2 namen die in onderhandeling (bijna rond) zijn met Lowlands, maar die mag ik niet zeggen
Hoe heb je met de organisatie te maken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Dupje het volgende:
Oh en ik weet 2 namen die in onderhandeling (bijna rond) zijn met Lowlands, maar die mag ik niet zeggen
Hints!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Dupje het volgende:
Daarom.quote:
Niet, maar met de bands waar t om gaat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe heb je met de organisatie te maken?
Haha succesquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja 't staat vast wel bij groepen gedoe.
Toch geen Nederlandse bands hequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Daarom.
[..]
Niet, maar met de bands waar t om gaat.
Ah. DeWolff?quote:
Neequote:
Geen idee, kan best dat die 2 komen, lijkt me niet onwaarschijnlijk iig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ah. DeWolff?Of The Mad Trist? Met hun had ik nog een weddenschap lopen als ze op LL zouden optreden trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |