Echt héquote:
Dan moeten we ons best doen om nog mensen te zoeken voor de lijstquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef julian6 het volgende:
Ik heb gehoord dat er wel 55000 mensen komen
Dat word weer vechten voor een plek op camping 2 of 3quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef julian6 het volgende:
Ik heb gehoord dat er wel 55000 mensen komen
Vechten nooit he.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat word weer vechten voor een plek op camping 2 of 3
Dat is echte vertrouwen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef frame-saw het volgende:
Ik weet nog niet of ik mijn kaartje heb ontvangen![]()
Heb ze naar een vriendin gestuurd, straks verkoopt ze ze door, heb ik 300 euro verloren en zij 600 euro oid erbij gekregen
Je bent dus volgens de telling 3 keer geweestquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef Angel-A het volgende:
[..]
hmm, volgens mij klopt dat niet. Ik ga voor de 4e keer maar ik ben nog niet 4x geweest.
Een aantal jaren geleden kwam ik op camping 3 aan waar een groepje mensen een heel stuk camping had afgezet met een lint. Bleek dat ze voor het eerst op LL's waren, maar even snel uitgelegd dat 'reserveren' niet mogelijk is. De eerste dag hebben ze ons nog boos aangekeken ook, hun vrienden kwamen op vrijdag middag nog eens aanzettenquote:
No problemquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Angel-A het volgende:
Oh ok, ik had geen zin om al die kruisjes na te tellen. Sorry, ik hou mijn grote mond wel weer ;-)
Ik ga ook voor de eerste keer, maar het lijkt mij duidelijk dat je zoiets niet doetquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden kwam ik op camping 3 aan waar een groepje mensen een heel stuk camping had afgezet met een lint. Bleek dat ze voor het eerst op LL's waren, maar even snel uitgelegd dat 'reserveren' niet mogelijk is. De eerste dag hebben ze ons nog boos aangekeken ook, hun vrienden kwamen op vrijdag middag nog eens aanzetten
Is met winst wat kaartjes verkopen nou echt zo'n grote zonde?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef frame-saw het volgende:
Ik weet nog niet of ik mijn kaartje heb ontvangen![]()
Heb ze naar een vriendin gestuurd, straks verkoopt ze ze door, heb ik 300 euro verloren en zij 600 euro oid erbij gekregen
Ik vind het not done...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef 988012 het volgende:
[..]
Is met winst wat kaartjes verkopen nou echt zo'n grote zonde?![]()
Zolang je je eigen kaartje niet verkoopt dan niet. Doe je dat wel dan bega je idd een grote zondequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef 988012 het volgende:
[..]
Als ik er over had, had ik ze op fok voor de normale prijs verkocht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef 988012 het volgende:
[..]
Lijkt eropquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef onderjas het volgende:
De procedure kan momenteel niet worden uitgevoerd. Probeer het a.u.b. later opnieuw.
CJP kaarten weer weg?
Daarvoor kom je in de hel terechtquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef 988012 het volgende:
Kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |