quote:
Gehehe, ik heb cjp codes tekort.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Al 2 vrienden die nu kaartjes hebben weten te regelen op die manier
Vast niet. kaartje = kaartje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef onderjas het volgende:
[..]
Gehehe, ik heb cjp codes tekort.
Wordt er trouwens op gecontroleerd?
Tijdens het bestellen wel ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef onderjas het volgende:
[..]
Gehehe, ik heb cjp codes tekort.
Wordt er trouwens op gecontroleerd?
Ik had Mojo gemaild over het vervallen van de Early bird actie. Mojo gaf mij het volgende antwoord m.b.t. de CJP actie:quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Al 2 vrienden die nu kaartjes hebben weten te regelen op die manier
Denk het niet, de laatste jaren is de controle peanuts. Doorlopen graag.... je houd de massa opquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:51 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ze gaan vast niemand weigeren.
Afgelopen jaar was het al helemaal 'doorrennen aub' vanwege het weerquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Denk het niet, de laatste jaren is de controle peanuts. Doorlopen graag.... je houd de massa op![]()
Twee jaar geleden aangehouden omdat de security dude even moest navragen of een vishengel wel was toegestaan.
Ja mijn cjp code is vervallen dus ze kunnen me niet zoveel maken.quote:
Dat denk ik ook. En anders betaal je lekker dat 10tje verschil terug.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:51 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ze gaan vast niemand weigeren.
van het nieuwe album Contra zeker?, ik verwacht wel dat ze op LL staanquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef One_of_the_few het volgende:
nr net op kink fm van Vampire weekend album was weer lekker. Concert afgelopen jaar vond ik ook erg goed.
Geen paniek, hier ook nog niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef julian6 het volgende:
Mijn kaartje lag nog steeds niet in de bus vandaag
Ook erg leuk, nummer Cousins is erg vetquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef leeell het volgende:
[..]
van het nieuwe album Contra zeker?, ik verwacht wel dat ze op LL staan
Zekers.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:12 schreef maxor het volgende:
[..]
Ook erg leuk, nummer Cousins is erg vet
Hier wel! Zondagmiddag besteld!quote:
Heb gister pas een bericht gekregen dat het opgestuurd is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hier wel! Zondagmiddag besteld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |