Doe dat dan ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef frame-saw het volgende:
Ja, ik ben ziek, keelpijn, dus kan niet praten
Van mij mogen ze komen. Alleen zijn hun optredens een beetje sporadisch.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef PiRANiA het volgende:
Hebben jullie de nieuwe cd van gorillaz al gehoord? Hij klinkt weer zwaar relaxed
Die was online te beluisteren. Waar was dat ook alweer?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef PiRANiA het volgende:
Hebben jullie de nieuwe cd van gorillaz al gehoord? Hij klinkt weer zwaar relaxed
Maar eens even luisteren dan van mij mogen ze op lowlands komen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef PiRANiA het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:27 schreef Grobbel het volgende:
Ik vond het toch leuker toen dit topic nog gewoon in een rustig tempo meekabbelde met de verschillende geruchten en bevestigingen, zodat je makkelijker kon bijlezen... Hopelijk duurt deze postdiarree niet lang meer.
Dit topic en de volgendenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Welke sites kunnen jullie aanraden voor geruchten e.d.?
Er is natuurlijk altijd wel een iemand die eenzaam en alleenig staat te wachten op de rest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is nog nooit gelukt.
Die meet wordt ook elk jaar ingeplant op een tijdstip waarop de meeste al 12 uur aan het zuipen zijn
Ja, met een bordje + knipperlicht. Wie post 'm?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
Er is natuurlijk altijd wel een iemand die eenzaam en alleenig staat te wachten op de rest.
Ik stond er, met nog iemand. Maar toen bedachten we al gelijk dat dit nooit ging lukkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
Er is natuurlijk altijd wel een iemand die eenzaam en alleenig staat te wachten op de rest.
Is een paar topics terug al gepostquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, met een bordje + knipperlicht. Wie post 'm?
Hebben ze die liedjes met een telefoon opgenomen ofzo?quote:
Zo klinkt idd wel, maar in de agenda staat dat ze op 22 augustus komen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben ze die liedjes met een telefoon opgenomen ofzo?
Niet gezien, ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik stond er, met nog iemand. Maar toen bedachten we al gelijk dat dit nooit ging lukkenIk zocht wel naar van die typische fok-hoofden maar mocht niet baten
[..]
Is een paar topics terug al gepost
Dat zegt dus nietsquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:56 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Zo klinkt idd wel, maar in de agenda staat dat ze op 22 augustus komen.
Ohja, dat was ik vergetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:59 schreef portie het volgende:
Dat kan, of ze hebben zich opgegeven voor OgoNonOgo ofzo
Weet je waar ik zin in heb?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vanmorgen had ik trek in Koffiewekkerkoffie en La Place uitsmijter.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je waar ik zin in heb?
Met slaaptekort wakker worden in mijn tent en dan ABSOLUUT NIET bewegen omdat ik dan mijn enorme kater kan ontdekken. Vervolgens beweeg ik me een millimeter om tot de ontdekking te komen dat ik inderdaad een stoomwals in mijn hoofd heb die op zonne-energie loopt. Want ja, de zon staat enorm op mijn tent te branden.
En dat is het ergste nog niet eens. Nee...ik moet ONTZETTEND pissen. En dan moet ik kiezen:
Mijn blaas redden en met een migraine de dag starten of proberen die stoomwals te verdrijven en voor de rest van mijn leven met een stoma lopen.
Die limbo-fase hou ik dan 2 uur vast om vervolgens heel raar naar de WC te waggelen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef onderjas het volgende:
Ik heb geen pyjama.
gewoon iemand met ene pacman pak en 2 spookjes ofzo die door de gangen van de campings liepenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:19 schreef Mathijz het volgende:
Pacman staat me wel iets van bij, was dat niet op LTV?
Bevestigd voor donderdagmorgen in de rij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef leeell het volgende:
Hoe zit het nu met Depeche Mode?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:15 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Bevestigd voor donderdagmorgen in de rij.
Zereneus?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:12 schreef Mr.DD het volgende:
Yeeeeeess!!! Er zijn nog een paar kaarten voor Lowlands verkrijgbaar![]()
http://www.cjp.nl/korting/lowlands.aspx
Vriendin heeft net ook nog kunnen kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |