spannendquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:10 schreef onderjas het volgende:
Oh volgens mij springen er soms nog wat kaartjes door.
Ik heb een keer echt iemand een klap willen verkopen, en dat was tijdens een optreden van de Klaxons in de bravo. Hij was zeiknat, had een blindoek op (?) en zat door het publiek heen te rennen en om zich heen te zwaaien enzo. Iedereen ergerde zich zichtbaar aan hem en hij had zelfs bijna een paar mensen uit mijn groepje omgeduwd. Vraag me echt af wat die gast bezielde..quote:
Hij wilde even lekker gek doen op Lowlandsquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb een keer echt iemand een klap willen verkopen, en dat was tijdens een optreden van de Klaxons in de bravo. Hij was zeiknat, had een blindoek op (?) en zat door het publiek heen te rennen en om zich heen te zwaaien enzo. Iedereen ergerde zich zichtbaar aan hem en hij had zelfs bijna een paar mensen uit mijn groepje omgeduwd. Vraag me echt af wat die gast bezielde..
Geen bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
spannend. Als je nog een kaartjes hebt:P.
Boeie man. Als hij nou wild om zich heen slaat oke, maar iemand omduwen onbewust. Dat gebeurt nou eenmaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb een keer echt iemand een klap willen verkopen, en dat was tijdens een optreden van de Klaxons in de bravo. Hij was zeiknat, had een blindoek op (?) en zat door het publiek heen te rennen en om zich heen te zwaaien enzo. Iedereen ergerde zich zichtbaar aan hem en hij had zelfs bijna een paar mensen uit mijn groepje omgeduwd. Vraag me echt af wat die gast bezielde..
Waarom dan hier melden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Dupje het volgende:
Oh en ik weet 2 namen die in onderhandeling (bijna rond) zijn met Lowlands, maar die mag ik niet zeggen
Hoe heb je met de organisatie te maken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Dupje het volgende:
Oh en ik weet 2 namen die in onderhandeling (bijna rond) zijn met Lowlands, maar die mag ik niet zeggen
Hints!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Dupje het volgende:
Daarom.quote:
Niet, maar met de bands waar t om gaat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe heb je met de organisatie te maken?
Haha succesquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja 't staat vast wel bij groepen gedoe.
Toch geen Nederlandse bands hequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Daarom.
[..]
Niet, maar met de bands waar t om gaat.
Ah. DeWolff?quote:
Neequote:
Geen idee, kan best dat die 2 komen, lijkt me niet onwaarschijnlijk iig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ah. DeWolff?Of The Mad Trist? Met hun had ik nog een weddenschap lopen als ze op LL zouden optreden trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |