Zou kunnen, er was een dame bij van 33 (of is die te oud)?quote:
Klik maar eens op de link voor mensen met werk ervaring.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ooit al op enkele sites gekeken en alle leuke dingen was ik te oud voor
Ik kan officier wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook. www.werkenbijdeluchtmacht.nl
Vervang luchtmacht maar voor landmacht, marine, marechausse om de rest van de sites te zien.
* Its-Jojo-4you jaloers isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef MadMaster het volgende:
F*ck, krijg net backstage passen aangeboden voor RATM in Arnhem...
als ik er al iets aan zou hebben moeten doen, ik weet het wachtwoord nietquote:
Idemquote:
----> B. en mr_a.quote:
en ik mag mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef MadMaster het volgende:
F*ck, krijg net backstage passen aangeboden voor RATM in Arnhem...
Hier verder: AKQ SC # 809 - Chef Nembrionic goes kippetjes...
Dat is precies de reden dat ik (nog) onderofficier ben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan officier wordenI want to work for a living
Ik ben zeker blind?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klik maar eens op de link voor mensen met werk ervaring.
Leeftijd is geen enkel probleem meer.
Relax, ik heb de naam gegoogled en ik vond nietsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef MadMaster het volgende:
xxx 10:00 pm
it wont suck if the tickets are free, and we are ON stage or at soundboard watching
xxx 10:00 pm
hahah
making phone call
one minute
xxx 10:02 pm
arranged
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik (nog) onderofficier ben.
Jawel. Bij vlieger: Nog geen 26 jaar op het moment van solliciteren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klik maar eens op de link voor mensen met werk ervaring.
Leeftijd is geen enkel probleem meer.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
boven de 30 zoeken ze heel specifiek zie ik
Dat vermoeden had ik al dat er wel iemand ging Googlen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Relax, ik heb de naam gegoogled en ik vond niets
Ja je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al dat er wel iemand ging Googlen...
Iedereen kan een account nemen op de Wiki...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als ik er al iets aan zou hebben moeten doen, ik weet het wachtwoord niet
Hier een voorbeeld: http://www.werkenbijdelandmacht.nl/n/78/Mensen-met-ervaring.htmlquote:
Sommige vrouwen zoeken ook echt OVERAL wat achter hequote:Today, I spent a wonderful day with my girlfriend. I got her everything she wanted, and drained my wallet. On the walk home she noticed a license plate that had an ex-girlfriend's name on it. She saw me looking and accused me of still being in love with my ex, and stormed off. After throwing salad in my face. FML
thanks, net aangemaaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen kan een account nemen op de Wiki...
Zus van La Paay?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zoeken ook echt OVERAL wat achter he
Volgens mij gewoon een makkelijk excuus om het uit te makenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zoeken ook echt OVERAL wat achter he
Nederlanders mogen mij gewoon (sergeant)majoor noemen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Dan zal ik je ook geen 'Sir' noemen
Je mist de NCIS linkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nederlanders mogen mij gewoon (sergeant)majoor noemen.
Van buitenlanders verlang ik toch wel dat ze mij Sir noemen. Aangezien een sergeant-majoor meer betekend dan een officier.
In NL ligt het probleem bij de aanspreektitel "Meneer". Elke (marine) officier waar men een hekel aan heeft noemt men meneer ipv de juiste titel mbt de rang.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je mist de NCIS link![]()
Maar bedankt voor de info
Gelukkig, ik schrok alquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Ik schop militairen die mij meneer noemen in elkaar.
Net als Gibbs heb ik daar een hekel aan.
Zou hoed kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou hoed kunnen.
Eigenlijk zouden Patricia en Christina apart gezet moeten worden. Elke dag worden ze getrakteerd op Tel Sell en op het Internet zouden ze alleen maar de site van 'Linedancevereniging Op Een Rijtje' mogen bezoeken.
Naast m'n PaPo en mijn plaatje is dat het enige wat ik nog heb, m'n strepen...quote:
Jan-Jaap en Raoul hadden soortgelijke ideeën al, ik zou het leuk vinden als het uitgevoerd wordt.quote:
Standaard.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naast m'n PaPo en mijn plaatje is dat het enige wat ik nog heb, m'n strepen...
Werd tijdens een herhalingsoefening bevorderd tot sergeant, wel op de laatste dag.
Scheelde ze weer wat extra geld...
Ik was al een jaar lang uit dienst.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Standaard.![]()
Je bent het eerst (lang) titulair. Wel de plichten maar niet de rechten en bij het afzwaaien krijg je de echte rang.
Ze hebben geen ICT funties, maar ze waren toch op zoek naar nerds?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld: http://www.werkenbijdelandmacht.nl/n/78/Mensen-met-ervaring.html
Dan zou ik een nieuwe avatar nemenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik ben sinds vandaag paranoimiaal begaafd ben ik achter gekomen....
De sigaretten zitten op dit moment alleen nog in de oorlogsrantsoenen. Alleen worden die op dit moment nooit uitgegeven. De troepen in A. leven op de gevechtsrantsoenen (zonder peuken dus). Zonde, want peuken zijn goed ruil/slijm producten richting de lokale bevolking.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was al een jaar lang uit dienst.
Mocht een jaar na het afzwaaien op 5 december (!!!!!) opdraven in Ossendrecht.
Eerste week alleen maar in de kantine gezeten (eerste week was bedoeld om de medische kennis te checken, maar dat was binnen een uurtje bekeken) en de 2e week alleen maar in het veld gezeten + schieten in de Harskamp.
Wel wat leuke overvallen mogen meemaken die week.
Geef een soldaat een week geen sigaretten en hij gaat door het lint...
Vraag maar aan Etcie hoe het zat met de werving tijdens de Lan(s).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben geen ICT funties, maar ze waren toch op zoek naar nerds?
Dat ik net even meer dan paranormaal begaafd ben...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dan zou ik een nieuwe avatar nemenwat betekent het?
Lijkt wel of je maximaal ruimte in je hoofd hebt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ik net even meer dan paranormaal begaafd ben...
Wij zouden de KaDi langs krijgen tijdens de veldtocht, maar die kwamen dus niet opdraven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De sigaretten zitten op dit moment alleen nog in de oorlogsrantsoenen. Alleen worden die op dit moment nooit uitgegeven. De troepen in A. leven op de gevechtsrantsoenen (zonder peuken dus). Zonde, want peuken zijn goed ruil/slijm producten richting de lokale bevolking.
Me neither...quote:Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik peuken in een rantsoen verstrekt kreeg. (ja, éénmaal. toen kreeg ik een papiertje uitgereikt waarop stond dat ik peuken had ontvangen.)
Doodzonde. Heb onlangs op een antiekmarkt een pakje Ierse sigaretten uit 1953 gekocht.quote:Elk jaar worden dus duizenden pakjes peuken vernietigd als de rantsoenen die over datum zijn vernietigd worden.
Dat is part of the mission, natuurlijk....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt wel of je maximaal ruimte in je hoofd hebt.
Ik heb, redelijk up to date, plannen mogen inzien mbt voorzieningen in oorlogstijd. Die zijn niet anders dan de plannen uit de jaren 80. Er staat nog steeds in dat een colonne met hoeren de troepen zou volgen voor het vermaak tijdens gevechtspauzes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zouden de KaDi langs krijgen tijdens de veldtocht, maar die kwamen dus niet opdraven.
Niemand wist dat we op bivak gingen dus niemand had extra sigaretten van huis meegenomen.
Alleen een luit had nog peuken. Die is dus geript...
En bij een overval op een bewaakte brug werden de 'vijanden' geboeid en van hun sigaretten af geholpen.
Was een verse lichting + dpl. kader, die hadden geen idee wat ze overkwam...
Leeftijd: >28quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld: http://www.werkenbijdelandmacht.nl/n/78/Mensen-met-ervaring.html
Mischien moeten daarom de Wallen hier gesloten worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
Er staat nog steeds in dat een colonne met hoeren de troepen zou volgen voor het vermaak tijdens gevechtspauzes.![]()
Zoveel weet ik er niet van hoor, zit niet in de organisatie ervanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Etcie hoe het zat met de werving tijdens de Lan(s).
Bijnaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Je zou bijna een lans gaan breken voor defensie...![]()
http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/4814/quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hehe de eerste van mijn vriendinnen hier is zwanger... bingo!
Dat lijstje klopt ook helemaal niet. Engeland ligt FLINK hoger dan Nederland en die staat niet eens op de lijstquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:59 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.nationmaster.c(...)pregnancy-per-capita
Ik had de US vrij hoog in dit lijstje verwacht.. maar.. WTF
Oftewel: 41.900 per miljoen.quote:The Office for National Statistics data showed there were 41.9 conceptions per 1,000 15 to 17 year olds in 2007
wiki heeft cijfers van andere landen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijstje klopt ook helemaal niet. Engeland ligt FLINK hoger dan Nederland en die staat niet eens op de lijst
Als dat VS-getal klopt, dan ligt dat denk ik VOORAL bij minderheden en in het zuiden.
Nederland heeft daar een eigen kopjequote:Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
wiki heeft cijfers van andere landen...
http://en.wikipedia.org/w(...)of_teenage_pregnancy
Alleen al het feit dat men dat daar blijkbaar niet verwacht... fail in het kwadraatquote:Religion’s Link to Teen Pregnancy
By LISA BELKIN
A report this week in the journal Reproductive Health describes what researchers call “a strong association” between the teenage birth rate of a particular state and its “level of religiosity.”
The correlation is not what you might expect. The more religious the state, the higher the rates of teen pregnancy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |