Dat is wel erg vreemd... met je eigen tanks verslagen worden.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na de eerste grote bek van Chavez maakte NL een goede zet. Een grootschalige oefening op de Antillen, incl tanks.![]()
De volgende stap was om de marine van Venezuela een kijkje te geven in onze militaire keuken tijdens een gezamelijke oefening.![]()
En we hebben ook nog wat van ons materiaal aan hem verkocht.
Daar ben ik idd geweest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Defensie in het algemeen. Maar ik dacht dat jij ook in Bosnië was geweest?
Ha Soempiequote:
Dat zei de moeder van MaJo ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven vertelde dat hij lekker gegeten had, met jouw hulp.![]()
En vandaag heeft hij het nog eens gemaakt en dat was inderdaad erg smakelijk.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven vertelde dat hij lekker gegeten had, met jouw hulp.![]()
En vandaag heeft hij het nog eens gemaakt en dat was inderdaad erg smakelijk.
Dat hebben enkele maten van mij ook wel eens verteld. Dat die Bosnische Moslims een sneaky spelletje speelde.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ben ik idd geweest.
Maar Karadzic spreekt voor een deel wel de waarheid.
Volgens Karadzic was de Bosnisch-Servische aanval op Srebrenica een reactie op de „vreselijke terreur” die de omsingelde moslims uitoefenden op de Serven in de omgeving
Hij vertelde het.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ja ik ben benieuwd. Eigenlijk wilde hij het met rundvlees proberen maar dat was er niet. Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Maar toen heb ik zelf gekookt. En DIE gaf boven de kotsemmer nog een compliment. Dus dan moet het lekker zijn geweestquote:
Nadat haar maag leegepompt was niet meer toch?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar toen heb ik zelf gekookt. En DIE gaf boven de kotsemmer nog een compliment. Dus dan moet het lekker zijn geweest
Ik ben verliefd maar te laat....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Soempie het volgende:
Heren![]()
Ik heb denk ik heel wat dagen gemist hier. Nog roddels?
Oh? Op wie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben verliefd maar te laat....
Ohja, dat werkt averechtsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij vertelde het.Was nu met kip, erg lekker! Zo lekker dat ik twee keer heb opgeschept, terwijl dat weer net niet de bedoeling was.
Op de receptioniste van de fitness... die er nu dus kennelijk niet meer werkt....quote:
Jij bent wel van het verliefd worden hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op de receptioniste van de fitness... die er nu dus kennelijk niet meer werkt....
heeft ze niet gewoon een paar dagen vrij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op de receptioniste van de fitness... die er nu dus kennelijk niet meer werkt....
Het mandaat voor NL was de mensen binnen de enclave te verdedigen. Dat, voor de aanval, die enclave bomvol zat met strijders die elke gelegenheid aangrepen om de troepen buiten de enclave aan te vallen en zich weer binnen de enclave terug te trekken, is (erg makkelijk) "vergeten" door de hoger legerleiding.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hebben enkele maten van mij ook wel eens verteld. Dat die Bosnische Moslims een sneaky spelletje speelde.
Ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij bent wel van het verliefd worden he
En dan op meisjes die achter een balie/desk/kassa zitten in het bijzonder
Scherp. Ik had nog niet op het patroon gelet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij bent wel van het verliefd worden he
En dan op meisjes die achter een balie/desk/kassa zitten in het bijzonder
Al meer dan een maand?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
heeft ze niet gewoon een paar dagen vrij?
Zelfde reis als jojo?quote:
Of ze heeft een nette opvoeding gehad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar toen heb ik zelf gekookt. En DIE gaf boven de kotsemmer nog een compliment. Dus dan moet het lekker zijn geweest
Zou kunnen maar ze was er eerst elke dag en nu niet.... valt wel erg op.....quote:
Het is meer zo dat ik een meisje vaker dan 1 keer moet zien wil ze me opvallen.... Dat zijn dus vaak kassameisjes of receptionistes.....quote:
En Andy heeft, wat ik kan beoordelen, zeker gelijk mbt het kassa meisje. Een mooie meid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is meer zo dat ik een meisje vaker dan 1 keer moet zien wil ze me opvallen.... Dat zijn dus vaak kassameisjes of receptionistes.....
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En Andy heeft, wat ik kan beoordelen, zeker gelijk mbt het kassa meisje. Een mooie meid.
Het viel mij wel op toen ik vandaag bij de hema op station leiden centraal was, dat daar eigenlijk bijna altijd wel leuke meisjes aan het werk zijn. Alsof ze er op selecteren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is meer zo dat ik een meisje vaker dan 1 keer moet zien wil ze me opvallen.... Dat zijn dus vaak kassameisjes of receptionistes.....
Inderdaad. Misschien toch maar terug naar haar......quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En Andy heeft, wat ik kan beoordelen, zeker gelijk mbt het kassa meisje. Een mooie meid.
Da's geheimquote:
Verschil moet er wezen.....quote:
Dat is niet gek, het is een studentenstad. Daar loopt altijd veel lekkers rondquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het viel mij wel op toen ik vandaag bij de hema op station leiden centraal was, dat daar eigenlijk bijna altijd wel leuke meisjes aan het werk zijn. Alsof ze er op selecteren.
En de burger king selecteert op kanslozen
Mental note: nooit koken voor een Fokker. Dit soort dingen worden je 9 maanden later nog nagedragenquote:
Nog wel langer ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Mental note: nooit koken voor een Fokker. Dit soort dingen worden je 9 maanden later nog nagedragen
Als de Fokker in kwestie zoiets niet aan de grote klok hangt, dan is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Mental note: nooit koken voor een Fokker. Dit soort dingen worden je 9 maanden later nog nagedragen
Ambulance bestelt......quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog wel langer ook.
Maar buiten dat heb ik Nem al gevraagd om te koken voor een volgende meet.
Daar moet je iets heel anders voor doen met een Fokker, dan heb je na 9 maanden pas echt gezeikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Heb ik al ja gezegd?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog wel langer ook.
Maar buiten dat heb ik Nem al gevraagd om te koken voor een volgende meet.
Ja ik vond het ook een curieuze tijdsaanduidingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar moet je iets heel anders voor doen met een Fokker, dan heb je na 9 maanden pas echt gezeik
Dat ga je nu doen.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Regel jij een goeie veldkeuken?quote:
normaal gesproken wordt IARL doorverwezen naar OUD en nu beginnen jullie zelf.quote:
Ja, maar nu beseffen we zelf wat we gezegd hebben en vallen we gelijk stil. Je kent het welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
normaal gesproken wordt IARL doorverwezen naar OUD en nu beginnen jullie zelf.
Daarom stoppen we ook meteen weer...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar gelukkig verklaart men wel direct het topic doodquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die had ik op een verzamel-CD staan en heb ik echt vaak gedraaidquote:
Wat ik al eerder heb aangeven. Ik heb geen toestemming om Defensie spullen te gebruiken voor een meet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Regel jij een goeie veldkeuken?
Een grote oven is het belangrijkst.
Heb ze 2 jaar geleden nog op een Gouwe Ouwe-concert gezien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die had ik op een verzamel-CD staan en heb ik echt vaak gedraaid
Een Hawaiiaanse BBQ-Pitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder heb aangeven. Ik heb geen toestemming om Defensie spullen te gebruiken voor een meet.
Maar ik weet wel hoe ik zelf een oven kan maken door wat graaf werk.
Hm ja, en t klopt niet eens. Ik rekende vanaf begin juni, maar het was eerderquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook een curieuze tijdsaanduiding
Misschien zit er wel een Zebazje Jr aan te komen!
Het was 5 juniquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hm ja, en t klopt niet eens. Ik rekende vanaf begin juni, maar het was eerder
Was t niet 2 weken daarvoor? Volgens mij was het niet zo'n enorme ramp allemaal uiteindelijk, en dat was het de 5e wel gewordenquote:
quote:
Je hebt bijna gelijk. Het was inderdaad iets eerder. Ik dacht eigenlijk een dinsdag ervoor ofzo. Want ik was daar bijkans een hele week te logeren om te helpen met voorbereidingenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef zebaz het volgende:
[..]
Was t niet 2 weken daarvoor? Volgens mij was het niet zo'n enorme ramp allemaal uiteindelijk, en dat was het de 5e wel geworden
Precies. Ik moet er wel een berg kippetjes in kwijt kunnenquote:
Gewoon wat groter maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. Ik moet er wel een berg kippetjes in kwijt kunnen
Grappig, wij mogen defensie spullen gebruiken op CZquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder heb aangeven. Ik heb geen toestemming om Defensie spullen te gebruiken voor een meet.
Defensie heeft "Nerds" nodig. Mbt werving kan erg veel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Grappig, wij mogen defensie spullen gebruiken op CZ
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. Ik moet er wel een berg kippetjes in kwijt kunnen
Geen koks?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Defensie heeft "Nerds" nodig. Mbt werving kan erg veel.
Foei, mijn kippetjes gaan niet in een braadzakquote:
Ook. www.werkenbijdeluchtmacht.nlquote:
I knowquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Defensie heeft "Nerds" nodig. Mbt werving kan erg veel.
Ik heb ooit al op enkele sites gekeken en alle leuke dingen was ik te oud voorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook. www.werkenbijdeluchtmacht.nl
Vervang luchtmacht maar voor landmacht, marine, marechausse om de rest van de sites te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |