Ook datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Klonk het volgende:
Zegt degene die zijn usernaam heeft gejat van een VVD-er
Ik denk dat ik op FOK! meer users met Wilders UI's tegen ben gekomen dan D66 usericons.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
En het aparte is ook dat alleen potentiële D66 stemmers zich van deze trend bedienen.
Ik heb nieuws voor je, Bolkestein (let op het verschil in spelling) doet al lang niet meer mee in de Nederlandse politiek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Klonk het volgende:
Zegt degene die zijn usernaam heeft gejat van een VVD-er
nou, nou dat maakt een wereld van verschil, nu ga ik echt met een gerust hart slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, Bolkestein (let op het verschil in spelling) doet al lang niet meer mee in de Nederlandse politiek.
Hij neemt juist het voortouw in om ideeën van anderen te bestrijden in plaats van zelf met een doordacht verhaal te komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
En pechtold doet daar al een aantal jaar niet meer aan mee.
Waarom zijn het vooral D66 aanhangers die het doen dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef thettes het volgende:
Daarnaast vind ik het echt geen probleem als mensen op die manier laten zien dat ze een weldenkende en redelijke partij aanhangen. En als jij D66 als "hip" ervaart dan zullen ze ongetwijfeld iets goed hebben gedaan.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom zijn het vooral D66 aanhangers die het doen dan?![]()
Hij is tenminste een echte liberaal.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij neemt juist het voortouw in om ideeën van anderen te bestrijden in plaats van zelf met een doordacht verhaal te komen.
Ten eerste heeft D66 wél een duidelijk programma, dat weet jij net zo goed als ik. Ga gewoon eens naar d66.nlquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij neemt juist het voortouw in om ideeën van anderen te bestrijden in plaats van zelf met een doordacht verhaal te komen.
Dan is het dus voor Pechtold een kleine stap om eens uit dat vaatje te gaan tappen. Maar daarin lijkt hij ineens veel minder succesvol zoals gisteren bleek bij het EFR-debat bij EenVandaag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef thettes het volgende:
Ten eerste heeft D66 wél een duidelijk programma, dat weet jij net zo goed als ik. Ga gewoon eens naar d66.nl
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:52 schreef tho_Omas het volgende:
D66 is de Wayfarer onder de politieke partijen.
Ik snap hem niet......quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:52 schreef tho_Omas het volgende:
D66 is de Wayfarer onder de politieke partijen.
Eens, maar alleen op landelijk niveau. Hier in Amsterdam is D66 nogal betweterig en ook helemaal niet zo progressief. Ja, behalve als het gaat om het invoeren van Engels als tweede officiële taal.quote:
Die D66-icons zijn inderdaad irritant ja. Mijn eigen UI uiteraard niet, maar die is ook wat verkapter.quote:Politieke partijen UI's
niet ontoevallig één van je weinige schrijfseltjes waar ik het helemaal mee eens ben. toentertijd met de obama verheerlijking ging ik ook lekker tegendraads en dwars tegen de stroom in. met redenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je ziet de laatste dagen steeds meer potentiële D66 stemmers die hun keus van de daken schreeuwen door een 'hip' D66 usericon in gebruik te nemen. De D66 stem is als het ware een modeartikel waarvan je graag wil laten zien dat je het hebt aangeschaft. En het aparte is ook dat alleen potentiële D66 stemmers zich van deze trend bedienen.
Zou men bevestiging zoeken bij anderen? Net zoals dat toen bij Obama ging? Een hoogtepunt van irrationele persoonsverheerlijking. Gelukkig kennen we dan ook de afloop al, na een jaar zullen er een hoop teleurgesteld zijn omdat Pechtold toch niet de verlichte leider blijkt die een alternatief voor Wilders weet te bieden.
Klopkoek, ga zo door met dat nieuwe usericon van je.![]()
Haha mooi verwoord en terechte klacht. Fucking irritant, bij elke verkiezing komen ze weer uit alle gaten gekropen met die D'66 UI'squote:Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
De Apple van de politiek inderdaad.
Waarom staat groen aan de rechter kant? Ik snap het nietquote:
Die snoodaards fucken met je brein!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom staat groen aan de rechter kant? Ik snap het niet.
Ik weet waar je woontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In dat geval verdien je 4 schouderklopjes, wat goed van je!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
niet ontoevallig één van je weinige schrijfseltjes waar ik het helemaal mee eens ben. toentertijd met de obama verheerlijking ging ik ook lekker tegendraads en dwars tegen de stroom in. met reden
Het valt me nu pas op.quote:
En:quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:19 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef Iblis het volgende:
[..]
En:
[ link | afbeelding ]
Bron: Wikimedia Commons. Maker: Thommy. Publiek Domein.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je ziet de laatste dagen steeds meer potentiële D66 stemmers die hun keus van de daken schreeuwen door een 'hip' D66 usericon in gebruik te nemen. De D66 stem is als het ware een modeartikel waarvan je graag wil laten zien dat je het hebt aangeschaft. En het aparte is ook dat alleen potentiële D66 stemmers zich van deze trend bedienen.
Zou men bevestiging zoeken bij anderen? Net zoals dat toen bij Obama ging? Een hoogtepunt van irrationele persoonsverheerlijking. Gelukkig kennen we dan ook de afloop al, na een jaar zullen er een hoop teleurgesteld zijn omdat Pechtold toch niet de verlichte leider blijkt die een alternatief voor Wilders weet te bieden.
Klopkoek, ga zo door met dat nieuwe usericon van je.![]()
D'66 weldenkend noemenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef thettes het volgende:
Daarnaast vind ik het echt geen probleem als mensen op die manier laten zien dat ze een weldenkende en redelijke partij aanhangen. En als jij D66 als "hip" ervaart dan zullen ze ongetwijfeld iets goed hebben gedaan.
Je getroll is wel heel erg obvious hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:23 schreef Tarak het volgende:
[..]
D'66 weldenkend noemen![]()
![]()
Inhoudsloos is een beter woord.
Als je tegen een D'66-er zegt dat je zijn vrouw wilt neuken omdat ze toch een hoer is,
dan gaat 'ie daarover met je in gesprek omdat je daar samen toch wel uit moet komen.
Dat is D'66.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Je getroll is wel heel erg obvious hoor.
Maar vooruit, ik wil best één beurt meetrollen hoor.:
Je bedoelt dat het wél van echte inhoud getuigt als je à la Brinkman direct erop los timmert?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |