abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82518671
Logisch ze laten zichzelf niet horen zo hard horen door alleen maar dingen te zeggen die ergens op slaan. In tegenstelling to de meeste andere partijen.

Dus dan doen wij het maar.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:23:21 #52
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_82518706
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef thettes het volgende:
Daarnaast vind ik het echt geen probleem als mensen op die manier laten zien dat ze een weldenkende en redelijke partij aanhangen. En als jij D66 als "hip" ervaart dan zullen ze ongetwijfeld iets goed hebben gedaan.
D'66 weldenkend noemen

Inhoudsloos is een beter woord.

Als je tegen een D'66-er zegt dat je zijn vrouw wilt neuken omdat ze toch een hoer is,
dan gaat 'ie daarover met je in gesprek omdat je daar samen toch wel uit moet komen.
Dat is D'66.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_82518808
< Speciaal voor jullie.
pi_82521629
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:23 schreef Tarak het volgende:

[..]

D'66 weldenkend noemen

Inhoudsloos is een beter woord.

Als je tegen een D'66-er zegt dat je zijn vrouw wilt neuken omdat ze toch een hoer is,
dan gaat 'ie daarover met je in gesprek omdat je daar samen toch wel uit moet komen.
Dat is D'66.
Je getroll is wel heel erg obvious hoor.

Maar vooruit, ik wil best één beurt meetrollen hoor. :

Je bedoelt dat het wél van echte inhoud getuigt als je à la Brinkman direct erop los timmert?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2010 22:01:12 ]
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:19:33 #55
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_82523266
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Je getroll is wel heel erg obvious hoor.

Maar vooruit, ik wil best één beurt meetrollen hoor. :

Je bedoelt dat het wél van echte inhoud getuigt als je à la Brinkman direct erop los timmert?
Dit is geen getrol, dit meen ik!

Soms is voor iets vechten inderdaad een gepaste reactie. Een D'66-er kun je volledig als deurmat gebruiken en dan heeft hij/zij toch een fijn gevoel over de onderlinge verhouding.

Kun je een voorbeeld geven van iets waar D'66 voor vecht?
Oh wacht, het referendum natuurlijk..............oh nee.........

Ik bedoel de gekozen burgemeester waar Thom de Graaf zo voor streed!
Oh nee..........en hij liet zich benoemen als burgemeester in Nijmegen Te sneu gewoon.

Dan had je nog Boris Dittrich, die dreigde met een kabinetscrisis en kwam daar weer op terug.

Dan had je nog Vieze Loes van der Laan die bekend stond dat de halve pseudocratie van het Europees Parlement in haar blouse was geweest. Ik kan me nog de beschamende vertoning herinneren dat ze hysterisch krijsend met een wetboek in de hand tegen Rita Verdonk aan het ageren was. Inhoud 0, maar krijsen 10.

Inhoudsloos
Ja
D'66
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_82544098
D66 lidmaatschap schijnt het goed te doen op een CV enzo omdat het geen omstreden partij is. Het is vooral om die reden dat iedereen bij D66 zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')