Eens, maar alleen op landelijk niveau. Hier in Amsterdam is D66 nogal betweterig en ook helemaal niet zo progressief. Ja, behalve als het gaat om het invoeren van Engels als tweede officiële taal.quote:
Die D66-icons zijn inderdaad irritant ja. Mijn eigen UI uiteraard niet, maar die is ook wat verkapter.quote:Politieke partijen UI's
niet ontoevallig één van je weinige schrijfseltjes waar ik het helemaal mee eens ben. toentertijd met de obama verheerlijking ging ik ook lekker tegendraads en dwars tegen de stroom in. met redenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je ziet de laatste dagen steeds meer potentiële D66 stemmers die hun keus van de daken schreeuwen door een 'hip' D66 usericon in gebruik te nemen. De D66 stem is als het ware een modeartikel waarvan je graag wil laten zien dat je het hebt aangeschaft. En het aparte is ook dat alleen potentiële D66 stemmers zich van deze trend bedienen.
Zou men bevestiging zoeken bij anderen? Net zoals dat toen bij Obama ging? Een hoogtepunt van irrationele persoonsverheerlijking. Gelukkig kennen we dan ook de afloop al, na een jaar zullen er een hoop teleurgesteld zijn omdat Pechtold toch niet de verlichte leider blijkt die een alternatief voor Wilders weet te bieden.
Klopkoek, ga zo door met dat nieuwe usericon van je.![]()
Haha mooi verwoord en terechte klacht. Fucking irritant, bij elke verkiezing komen ze weer uit alle gaten gekropen met die D'66 UI'squote:Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
De Apple van de politiek inderdaad.
Waarom staat groen aan de rechter kant? Ik snap het nietquote:
Die snoodaards fucken met je brein!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom staat groen aan de rechter kant? Ik snap het niet.
Ik weet waar je woontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In dat geval verdien je 4 schouderklopjes, wat goed van je!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
niet ontoevallig één van je weinige schrijfseltjes waar ik het helemaal mee eens ben. toentertijd met de obama verheerlijking ging ik ook lekker tegendraads en dwars tegen de stroom in. met reden
Het valt me nu pas op.quote:
En:quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:19 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef Iblis het volgende:
[..]
En:
[ link | afbeelding ]
Bron: Wikimedia Commons. Maker: Thommy. Publiek Domein.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je ziet de laatste dagen steeds meer potentiële D66 stemmers die hun keus van de daken schreeuwen door een 'hip' D66 usericon in gebruik te nemen. De D66 stem is als het ware een modeartikel waarvan je graag wil laten zien dat je het hebt aangeschaft. En het aparte is ook dat alleen potentiële D66 stemmers zich van deze trend bedienen.
Zou men bevestiging zoeken bij anderen? Net zoals dat toen bij Obama ging? Een hoogtepunt van irrationele persoonsverheerlijking. Gelukkig kennen we dan ook de afloop al, na een jaar zullen er een hoop teleurgesteld zijn omdat Pechtold toch niet de verlichte leider blijkt die een alternatief voor Wilders weet te bieden.
Klopkoek, ga zo door met dat nieuwe usericon van je.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |