quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef onderjas het volgende:
* Welkom
in het vijftiende doldwaze voorprettopic van Lowlands 2010*
Dat duurt nog wel even denk ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef 988012 het volgende:
Waar Mexicaantje haar tripreport gaat posten!
Je bewees het zojuistquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar zon en Lowlands in één zin is mogelijk?
Krakers en hippies, dat zijn toch wel heel andere dingen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Feestvieren?
heb vorig jaar bijzonder weinig krakersfiguren gezien als je dat bedoelt
De donderdag voor Lowlands..............................................quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar zon en Lowlands in één zin is mogelijk?
2009: 27quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef fredjanssen het volgende:
Hoeveel topics zullen er nog komen tot de editie 2010?
En wat is is eik het record?
Damn wat was dat een feestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
Lowlands is een mooie eerste keer
sowieso de zondag bij kees van hondt [ afbeelding ]
Fuck, dat was anitchill.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
De donderdag voor Lowlands..............................................![]()
![]()
Joah wilde Awakenings doen maar daar ga ik denk ik niet heen nu ik ook naar Werchter ga. Ik zie het welllll. Ga voorlopig vast niet naar heel veel feestjes dus denk dat het idd Lowlands wordt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
Lowlands is een mooie eerste keer
Ik ga al wegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg jongens, doe eens rustig met die topics.
Nee, vriendin wel. Misschien nog mee gezoend? Meisje met blond haar en niet de lelijkstequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ben je ook bij 3e keesdag geweest? Dat was minstens zo top!
Zeg dat. En dan over die brug met al je troep, stof wolken op het pad. Maar toen kwam de regenquote:
Nee ik ging te hardquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee, vriendin wel. Misschien nog mee gezoend? Meisje met blond haar en niet de lelijkste
[..]
Zeg dat. En dan over die brug met al je troep, stof wolken op het pad. Maar toen kwam de regen
Het viel me vorig jaar wel op dat er veel meer lui strak stonden dan het jaar ervoor.quote:
Ben je het hele jaar gezond, zul je nu net zienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef frame-saw het volgende:
Ik voel dat ik ziek aan het worden ben. Shit man, straks kan ik niet naar Lowlands
Leukste feestje van LL'squote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef julian6 het volgende:
Ik moet wel echt doodziek zijn willen ze mij daar weghouden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef frame-saw het volgende:
Ik voel dat ik ziek aan het worden ben. Shit man, straks kan ik niet naar Lowlands
Ik heb alleen het roze trippende konijn gezien (zoals die van de foto's van de Lowlands-flickr), en een paar 30-ers. Viel mee hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het viel me vorig jaar wel op dat er veel meer lui strak stonden dan het jaar ervoor.
Heb alleen een gast gezien die samen met mij werd gefouilleerd die een heel bakje met coke, pillen, ghb en speed bij zich hadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb alleen het roze trippende konijn gezien (zoals die van de foto's van de Lowlands-flickr), en een paar 30-ers. Viel mee hoor
Feestje voor de security zo te horen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heb alleen een gast gezien die samen met mij werd gefouilleerd die een heel bakje met coke, pillen, ghb en speed bij zich hadVerder weinig gezien
Falerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heb alleen een gast gezien die samen met mij werd gefouilleerd die een heel bakje met coke, pillen, ghb en speed bij zich hadVerder weinig gezien
Kwam denk ik doordat de Bravo en X-Ray nu naast elkaar stonden. Heb toch vaker m'n duim moeten opsteken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb alleen het roze trippende konijn gezien (zoals die van de foto's van de Lowlands-flickr), en een paar 30-ers. Viel mee hoor
Was een oude mevrouw die hem pakte, die blijven altijd rustig & redelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef onderjas het volgende:
[..]
Feestje voor de security zo te horen!
Dat deed ik ook altijd bij duits. Blijkbaar had de juf dat altijd door en op een gegeven moment besloot ze er toch maar iets van te zeggen. Sinds dien toch maar niet gebruikt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Falerd![]()
Maar de meesten worden er ook gelijk uitgeramd hé.
Zo, spiekbriefje voor Duits ook geprint. 50 zinnen NL-DE op 1/6 pagina
Naja, tis ook best kut. Afpakken en weer LL op sturen zou ik zeggen. Tenzij het kaalkoppies zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
Was een oude mevrouw die hem pakte, die blijven altijd rustig & redelijk.
De officier in het politiekamp was helemaal aardig, leek het zelf ook niet leuk te vinden om die mensen te straffen
Oiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Naja, tis ook best kut. Afpakken en weer LL op sturen zou ik zeggen. Tenzij het kaalkoppies zijn
serieus? ik kan me echt niet voorstellen dat ze dat doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Falerd![]()
Maar de meesten worden er ook gelijk uitgeramd hé.
Zo, spiekbriefje voor Duits ook geprint. 50 zinnen NL-DE op 1/6 pagina
Nog nooit echte skinheads gezien op Lowlands eigenlijk. Niet dat ik me kan herinneren iig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Naja, tis ook best kut. Afpakken en weer LL op sturen zou ik zeggen. Tenzij het kaalkoppies zijn
Of een LL-terrein verbod voor een dag. Dat soort spul volgens mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
serieus? ik kan me echt niet voorstellen dat ze dat doen
ze zeiden dat je werd overgedragen aan de organisatie, en kan me niet voorstellen dat die je bandje gaan doorknippen omdat je was dope hebt..
Ik een stuk of 3. Vallen behoorlijk buiten de boot.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nog nooit echte skinheads gezien op Lowlands eigenlijk. Niet dat ik me kan herinneren iig.
Dat is wel kut, maar je hoeft niet perse alles te missen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Of een LL-terrein verbod voor een dag. Dat soort spul volgens mij
Neuh. Moet je maar niet aan de drugs. Smoken > ok. Maar de pilletjes etc, rot opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat is wel kut, maar je hoeft niet perse alles te missen.
Ja heb hem wel keertje gezien bij de wc gedoen van camping 3. Vorig jaar dacht ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik een stuk of 3. Vallen behoorlijk buiten de boot.
Trouwens, iemand ook nog Giel gespot in de nacht? Ik heb altijd gedroomd over hem tegen te komen op een festival, want ik luisterde al naar 'camping-radio' sinds m'n 11de ofzoMaar hoeveel tijd zit je nou op de camping, en hoe vaak rijdt die piemol keeeeihard door met z'n dikke bewaking?
Want daar wordt men lastig van?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Neuh. Moet je maar niet aan de drugs. Smoken > ok. Maar de pilletjes etc, rot op
MDMA is minder schadelijk dan wiet en alcohol, valt me heel vaak op hoe bevooroordeeld mensen over drugs zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Neuh. Moet je maar niet aan de drugs. Smoken > ok. Maar de pilletjes etc, rot op
Naja, met wiet word je behoorlijk lief. Pilletjes zijn alleen maar irritant. Doe dat lekker in een saai kut weekend, niet tijdens LLquote:
Ik geloof ik ook een paar keer. Maar Giel boeit me niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja heb hem wel keertje gezien bij de wc gedoen van camping 3. Vorig jaar dacht ik.
Ligt er maar net aan hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
MDMA is minder schadelijk dan wiet en alcohol, valt me heel vaak op hoe bevooroordeeld mensen over drugs zijn.
Ik heb liever iemand die aan het trippen is op XTC dan een dronken idioot op lowlands.
Hm. Zolang ze maar uit mijn buurt blijvenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
MDMA is minder schadelijk dan wiet en alcohol, valt me heel vaak op hoe bevooroordeeld mensen over drugs zijn.
Ik heb liever iemand die aan het trippen is op XTC dan een dronken idioot op lowlands.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hm. Zolang ze maar uit mijn buurt blijven
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hm. Zolang ze maar uit mijn buurt blijven
Naja. Ik ken alleen smokers, paar keer paar mensen met pilletjes gezien en die hebben een vriend van m'n in elkaar geslagen, dus behoorlijk bevooroordeeld. Sorryquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:39 schreef 988012 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, DD je hebt geen idee waar je het over hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Naja. Ik ken alleen smokers, paar keer paar mensen met pilletjes gezien en die hebben een vriend van m'n in elkaar geslagen, dus behoorlijk bevooroordeeld. Sorry
Groot kans dat dit wel gebeurd. Je kan minstens rekenen op de dagverbod en een geldboete. Ik heb al meerdere 'gebruikers' gesproken die een bandje met 'tijdstip' kregen en een paar honderd euro mochten pinnen voor een paar pillen of een grammetjes sos. Heb je meerdere soorten HD bij je dan is de kans groot dat je bandje definitief in beslag word genomen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:31 schreef julian6 het volgende:
serieus? ik kan me echt niet voorstellen dat ze dat doen
ze zeiden dat je werd overgedragen aan de organisatie, en kan me niet voorstellen dat die je bandje gaan doorknippen omdat je was dope hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |