Ik ga al wegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg jongens, doe eens rustig met die topics.
Nee, vriendin wel. Misschien nog mee gezoend? Meisje met blond haar en niet de lelijkstequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ben je ook bij 3e keesdag geweest? Dat was minstens zo top!
Zeg dat. En dan over die brug met al je troep, stof wolken op het pad. Maar toen kwam de regenquote:
Nee ik ging te hardquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee, vriendin wel. Misschien nog mee gezoend? Meisje met blond haar en niet de lelijkste
[..]
Zeg dat. En dan over die brug met al je troep, stof wolken op het pad. Maar toen kwam de regen
Het viel me vorig jaar wel op dat er veel meer lui strak stonden dan het jaar ervoor.quote:
Ben je het hele jaar gezond, zul je nu net zienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef frame-saw het volgende:
Ik voel dat ik ziek aan het worden ben. Shit man, straks kan ik niet naar Lowlands
Leukste feestje van LL'squote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef julian6 het volgende:
sowieso de zondag bij kees van hondt [ afbeelding ]
Ik moet wel echt doodziek zijn willen ze mij daar weghouden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef frame-saw het volgende:
Ik voel dat ik ziek aan het worden ben. Shit man, straks kan ik niet naar Lowlands
Ik heb alleen het roze trippende konijn gezien (zoals die van de foto's van de Lowlands-flickr), en een paar 30-ers. Viel mee hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het viel me vorig jaar wel op dat er veel meer lui strak stonden dan het jaar ervoor.
Heb alleen een gast gezien die samen met mij werd gefouilleerd die een heel bakje met coke, pillen, ghb en speed bij zich hadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb alleen het roze trippende konijn gezien (zoals die van de foto's van de Lowlands-flickr), en een paar 30-ers. Viel mee hoor
Feestje voor de security zo te horen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heb alleen een gast gezien die samen met mij werd gefouilleerd die een heel bakje met coke, pillen, ghb en speed bij zich hadVerder weinig gezien
Falerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heb alleen een gast gezien die samen met mij werd gefouilleerd die een heel bakje met coke, pillen, ghb en speed bij zich hadVerder weinig gezien
Kwam denk ik doordat de Bravo en X-Ray nu naast elkaar stonden. Heb toch vaker m'n duim moeten opsteken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb alleen het roze trippende konijn gezien (zoals die van de foto's van de Lowlands-flickr), en een paar 30-ers. Viel mee hoor
Was een oude mevrouw die hem pakte, die blijven altijd rustig & redelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef onderjas het volgende:
[..]
Feestje voor de security zo te horen!
Dat deed ik ook altijd bij duits. Blijkbaar had de juf dat altijd door en op een gegeven moment besloot ze er toch maar iets van te zeggen. Sinds dien toch maar niet gebruikt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Falerd![]()
Maar de meesten worden er ook gelijk uitgeramd hé.
Zo, spiekbriefje voor Duits ook geprint. 50 zinnen NL-DE op 1/6 pagina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |