Naja, tis ook best kut. Afpakken en weer LL op sturen zou ik zeggen. Tenzij het kaalkoppies zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
Was een oude mevrouw die hem pakte, die blijven altijd rustig & redelijk.
De officier in het politiekamp was helemaal aardig, leek het zelf ook niet leuk te vinden om die mensen te straffen
Oiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Naja, tis ook best kut. Afpakken en weer LL op sturen zou ik zeggen. Tenzij het kaalkoppies zijn
serieus? ik kan me echt niet voorstellen dat ze dat doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Falerd![]()
Maar de meesten worden er ook gelijk uitgeramd hé.
Zo, spiekbriefje voor Duits ook geprint. 50 zinnen NL-DE op 1/6 pagina
Nog nooit echte skinheads gezien op Lowlands eigenlijk. Niet dat ik me kan herinneren iig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Naja, tis ook best kut. Afpakken en weer LL op sturen zou ik zeggen. Tenzij het kaalkoppies zijn
Of een LL-terrein verbod voor een dag. Dat soort spul volgens mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
serieus? ik kan me echt niet voorstellen dat ze dat doen
ze zeiden dat je werd overgedragen aan de organisatie, en kan me niet voorstellen dat die je bandje gaan doorknippen omdat je was dope hebt..
Ik een stuk of 3. Vallen behoorlijk buiten de boot.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nog nooit echte skinheads gezien op Lowlands eigenlijk. Niet dat ik me kan herinneren iig.
Dat is wel kut, maar je hoeft niet perse alles te missen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Of een LL-terrein verbod voor een dag. Dat soort spul volgens mij
Neuh. Moet je maar niet aan de drugs. Smoken > ok. Maar de pilletjes etc, rot opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat is wel kut, maar je hoeft niet perse alles te missen.
Ja heb hem wel keertje gezien bij de wc gedoen van camping 3. Vorig jaar dacht ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik een stuk of 3. Vallen behoorlijk buiten de boot.
Trouwens, iemand ook nog Giel gespot in de nacht? Ik heb altijd gedroomd over hem tegen te komen op een festival, want ik luisterde al naar 'camping-radio' sinds m'n 11de ofzoMaar hoeveel tijd zit je nou op de camping, en hoe vaak rijdt die piemol keeeeihard door met z'n dikke bewaking?
Want daar wordt men lastig van?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Neuh. Moet je maar niet aan de drugs. Smoken > ok. Maar de pilletjes etc, rot op
MDMA is minder schadelijk dan wiet en alcohol, valt me heel vaak op hoe bevooroordeeld mensen over drugs zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Neuh. Moet je maar niet aan de drugs. Smoken > ok. Maar de pilletjes etc, rot op
Naja, met wiet word je behoorlijk lief. Pilletjes zijn alleen maar irritant. Doe dat lekker in een saai kut weekend, niet tijdens LLquote:
Ik geloof ik ook een paar keer. Maar Giel boeit me niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja heb hem wel keertje gezien bij de wc gedoen van camping 3. Vorig jaar dacht ik.
Ligt er maar net aan hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
MDMA is minder schadelijk dan wiet en alcohol, valt me heel vaak op hoe bevooroordeeld mensen over drugs zijn.
Ik heb liever iemand die aan het trippen is op XTC dan een dronken idioot op lowlands.
Hm. Zolang ze maar uit mijn buurt blijvenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
MDMA is minder schadelijk dan wiet en alcohol, valt me heel vaak op hoe bevooroordeeld mensen over drugs zijn.
Ik heb liever iemand die aan het trippen is op XTC dan een dronken idioot op lowlands.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hm. Zolang ze maar uit mijn buurt blijven
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hm. Zolang ze maar uit mijn buurt blijven
Naja. Ik ken alleen smokers, paar keer paar mensen met pilletjes gezien en die hebben een vriend van m'n in elkaar geslagen, dus behoorlijk bevooroordeeld. Sorryquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:39 schreef 988012 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, DD je hebt geen idee waar je het over hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Naja. Ik ken alleen smokers, paar keer paar mensen met pilletjes gezien en die hebben een vriend van m'n in elkaar geslagen, dus behoorlijk bevooroordeeld. Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |