Ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
AwwwwIs poes verder wel ok? Ik ben altijd helemaal panisch als er wat met een van mijn katten gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Dan zit Taco's oog een beetje dicht of Janneke heeft een loopneus en ik doe meteen geen oog meer dicht.
Spoiler want smerig verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik had eerst: met een permanent onthaarde poesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:36 schreef Viking84 het volgende:
Wel een dubbelzinnige TT hè, XM. Was dat met opzet of?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had eerst: met een permanent onthaarde poes
Dus dit valt nog wel mee
tvpquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Mark echt een schatje trouwens.
Zou het aan de naam liggen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Mark Tuitert echt een schatje trouwens. Net speelde hij 'Rockin' in the free world' bij DWDD
.
Mwehe wat denk je dat ik een paar keer per week doe?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef conleche het volgende:
Oh en voor mensen die wél lichaamsbeweging willen en niet naar de sportschool gaan: een half uur als een idioot dansen doet het ook best goed, ik ben kapot!!
als ik kots, in de goot, onder het kwijl, hallef dood!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Je veux l'amour!
't Komt eraan conleche, echt! Met kleur en groene blaadjes en bloemetjes en bijtjes.
Ik ga dit jaar weer duimen dat er een ooievaar onze paal verkiest. Vorig jaar is er een paar maal eentje eventjes geland, maar ik wil een stel! Broedend, schijtend en schreeuwend. Ofzo. En dan nog een stel op de reservepaal.
De belangrijkste tip voor Rome: koop het boek SPQR van Luc Verhuyck. Leuker en interessanter dan dat wordt het nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Milady: van alles!iig hotspots bekijken, hotel zit ergens tussen Vaticaanstad en centraal Rome geloof ik
Alles op loopafstand! Ik heb een heel lijstje met tips in een word-documentje van alle Romegangers hier in le topique!
Ohja dat stond ook nog in mn doc!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Merel het volgende:
[..]
De belangrijkste tip voor Rome: koop het boek SPQR van Luc Verhuyck. Leuker en interessanter dan dat wordt het niet
Haha, m'n vriendin en ik zaten ook al te 'pruttelen' voor de tv, volgens m'n vriend. Wat dat precies is, pruttelen, durf ik niet te zeggen trouwens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Mark Tuitert echt een schatje trouwens. Net speelde hij 'Rockin' in the free world' bij DWDD
.
Zeg jijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een waardeloze D Maria![]()
Mijn lijstje:
O: krentenbol
T: peperkakorkoekies
L: 2 pistoletjes met nagelkaas
T: banaan, 2 mandarijnen
T: stukje chocolade
D: groot bord kip met peper, gebakken rijst, 1 1/2 loempia (kleine)
T: Duveltje (het bier)
Hmmz, íets!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zeg jij![]()
![]()
Helpt het als ik zeg dat ik een HELEBOEL avocado erop had?
Ja, jij gaat je soap kijken, daar blijf ik niet bij zitten.quote:
I haz no positionquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gelukkig maar!![]()
Oh noes. Ik moet een 'position paper' schrijven maar ik heb geen mening.
Taekwondoquote:
Ja, böse.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stoute Taekwondo!Tijd voor pijnstiller, massage-van-manlief en hete thee?
![]()
En ohja! Bijna vergeten! Cali-Kuiken, gefeliciteerd!
Ai, dat klinkt echt extreem pijnlijk zegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb een spierscheuring in mijn kuit. En dat doet zo pijn dat ik bijna moet spugen.
En morgen was ik van plan om op hele hoge hakken een opdracht binnen te halen. Ben al blij als ik morgen weer kan lopen.
*huil
oh wat vervelend Tink! een zweepslag?? veel sterkte!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb een spierscheuring in mijn kuit. En dat doet zo pijn dat ik bijna moet spugen.
En morgen was ik van plan om op hele hoge hakken een opdracht binnen te halen. Ben al blij als ik morgen weer kan lopen.
*huil
Mooi zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, böse.
Pijnstiller *check
Massage *mag niet![]()
Hete thee *check
Koelpak *check
Kalium, calcium en aanverwanten *check
Zakjes chips en chocolade *check
Nee, maar ik heb dus afgelopen weken iedere dag ongezonde dingen gegeten en dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ach, iets kleins ongezonds is niet heel erg geloof ik.
Het stukje nougat bij mn koffie maakte het echt niet een ongezonde dag
Wij hadden met gesprekstechniek eens een simulatiepatiënt die een bepaalde mening had, een bepaalde student zou volgens haar geen goede arts kunnen worden.
Ze is boos weggelopen. Het is vaak vrijwilligerswerk, maar dat was wel erg onprofessioneel.
quote:
naar bed gaan helpt bij mij altijd!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:38 schreef loveli het volgende:
Ben bezig met m'n keukenkastjes open - keukenkastjes dicht ritueel. Het werkt niet. Na 3 keer staat er nog steeds niet opeens iets in wat ik kan (wil) eten.
Je kan iets maken misschien?? Mijn lijstje was niet zo heel definitief. Ik had ineens bedacht dat ik had bedacht dat ik filodeeg zou proberen met dat kalfsgehakt en dat zou ik dan dus voor morgen doen alvast. Ja. Right. Er liggen er 2 in de koelkast en er zwemmen er 3 in mijn buik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:38 schreef loveli het volgende:
Ben bezig met m'n keukenkastjes open - keukenkastjes dicht ritueel. Het werkt niet. Na 3 keer staat er nog steeds niet opeens iets in wat ik kan (wil) eten.
Ik zal niet beweren dat ik al zo fris als een hoentje ben, en om 7 uur was ik dat nog helemaal niet, maar ik vind het ook heerlijk dat het gewoon licht is buiten als ik de gordijnen open doe! En de kachel hoeft niet meer aan, zo fijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:31 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik merk echt dat het zonnetje me goed doet: om 22:30 gaan slapen en toch om 7 uur zo fris als een hoentje. Zo lekker dat het niet meer donker is als ik opsta.
Ha, het zonnetje schijnt hier eindelijk ook! En het is maar -10...quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:31 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik merk echt dat het zonnetje me goed doet: om 22:30 gaan slapen en toch om 7 uur zo fris als een hoentje. Zo lekker dat het niet meer donker is als ik opsta.
Lekker he, wakker worden als het licht isquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:31 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:27 schreef AKnynke het volgende:
De zon schijnt! Ik ga morgen naar Duitsland! Ik hoef vandaag niet een hele lange dag in de bieb te zitten!
Allemaal redenen om te jompelen!![]()
![]()
Fijn dat het nu allemaal zo leuker is dan de vorige keer!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:27 schreef AKnynke het volgende:
De zon schijnt! Ik ga morgen naar Duitsland! Ik hoef vandaag niet een hele lange dag in de bieb te zitten!
Allemaal redenen om te jompelen!![]()
![]()
dat zou je denken maar volgens mij is aangetoond dat te weinig slapen een belangrijke factor is in het ontstaan en behouden van overgewicht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 02:27 schreef Sjaapje het volgende:
Ik vroeg mij eigenlijk af, als je minder slaapt, verbruik je dan meer kcal op een dag? Of maakt dat eigenlijk geen verschil...
Als ik niet om 9 uur had afgesproken met mijn afstudeerders, had ik me ook nog een keer omgedraaidquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:34 schreef kwakz0r het volgende:
ik werd dus niet voreg wakker van de zon, viel juist doort warme zonnetje op mn dekbed weer keihard in slaap, en heb me dus weer dik twe euur verslapen...
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik niet om 9 uur had afgesproken met mijn afstudeerders, had ik me ook nog een keer omgedraaid
Ik verheug me nu al op de zomer: tukje doen op het luchtbed op m'n iniminie dakterras
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik geloof dat mijn 'dakterras' iets van 12 m2 is, met zon tot een uur of 2, half 3 en nog een beetje in de avond. En uitzicht op de Stella. En het is zo hoog dat ik lekker in m'n nakie kan zonnen zonder dat iemand het zietKom daar maar eens om met je dekentje in het park
Nou ja, het is echt een veredeld balkon, eigenlijk. Maar ik ben allang blij dat we buiten kunnen eten, en BBQ'en.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
12m2, zo groot was mijn studentenkamer niet eensZegt ze 'ienimini dakterras'
![]()
Leuk dat je naar Amsterdam gaat! Ga je een weekendje met je Tukker?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat klinkt goedIk heb alleen een piepklein balkonnetje waar maar tot 11 uur zon is
Ik kon altijd wel bij mn vriendin die in de straat achter mij woonde terecht: die had een groot balkon met vrijwel de hele dag zonEn ik ga ook wel vaak met een dekentje en een boek naar het park
Fijn he, ik vind mijn tuintje ook heerlijk hoor. In de zomer verdubbelt daardoor ons gehele woonoppervlakquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:57 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat mijn dakterrasje in Frankrijk ook niet veel groter is dan 20 m2 Maar ik vind dat wel een echt dakterras!! Daar is het ook zo hoog dat niemand je kan zien, behalve Google Earth.
Hier in A'dam heb ik ook een tuin waar iedereen op uitkijkt, maar toch ben ik er blij mee!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |