Misselijk van de volle vadsigheidquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:29 schreef P.F het volgende:
Ik kan ook misselijk worden van een beker chocomel met slagroom, maar na een uurtje is dat wel over hoor!!
Ik kan ook geen twee bekers chocomel met slagroom op! (Ik vind het trouwens helemaal niet lekker)Daarentegen kan ik op mijn goede dagen wel twee borden stamppot boerenkool met worst en spekjes eten en daarna lust ik ook nog wel een toetje en een chocolaatje bij de thee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:29 schreef P.F het volgende:
Ik kan ook misselijk worden van een beker chocomel met slagroom, maar na een uurtje is dat wel over hoor!!
Ik had ook 1,5 uur daarvoor 2 boterhammen met omelet opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:35 schreef sigme het volgende:
Ik eet sowieso niet iets wat me misselijk maakt. Of dat nou aan het eten ligt of aan mij; bij mij is forceren nog nooit ergens goed voor geweest.
Als een beker warme chocolademelk met slagroom zo'n aanslag is op je gestel kan je er beter van leren dat je niet weer zo'n bel chocomelk neemt. Of alleen ná een paar boterhammen - en als je dan heel lang met je chocolademelk doet is het des te gezelliger.
Dan klinkt het toch niet echt alsof het je hele voedselvoorziening in de war gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had ook 1,5 uur daarvoor 2 boterhammen met omelet op
Was sowieso laat wakker vandaag
Look closer..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:59 schreef conleche het volgende:
Heb net een uur in het park doorgebracht met het hondje. Het was heeeeerlijk!!De zon begint al een beetje kracht te krijgen, wel merk je dat het een strenge winter was, want heb nog geen sneeuwklokje, blauw druifje of krokus gezien.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan klinkt het toch niet echt alsof het je hele voedselvoorziening in de war gemaakt heeft.
Dus maak je niet te druk.
No pun intented?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was lid van de vereniging: Pun ik of Pun jij??
Loof telt niet. Ik heb wel narcissenloof gezien! Ik wil couleur!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Look closer..
De sneeuwklokjes zijn hier net zichtbaar, van die blauwgrijze nét te dikke grassprietjes. En ook de blauwe druifjes en krokussen heb ik al gezien - alleen nog maar loof, maar ze zijn er alwel.
En bij de inspectie bleek er ook een dode egel naast de haag te liggen.
Je veux l'amour!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Loof telt niet. Ik heb wel narcissenloof gezien! Ik wil couleur!!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Je veux l'amour!
't Komt eraan conleche, echt! Met kleur en groene blaadjes en bloemetjes en bijtjes.
Ik ga dit jaar weer duimen dat er een ooievaar onze paal verkiest. Vorig jaar is er een paar maal eentje eventjes geland, maar ik wil een stel! Broedend, schijtend en schreeuwend. Ofzo. En dan nog een stel op de reservepaal.
D'r zijn zelfs wel foto's van die ene ooievaar die vorige lente even neerstreekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef conleche het volgende:
[..]wie niet?
![]()
Oh!! Ik wil ook dat jij een ooievaar krijgt!! En dat je dan foto's gaat maken en hier post!!
Wandelen is ook goed! Kost alleen wat meer tijd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef Sjaapje het volgende:
Pfft ik ging vandaag gaan lopen, maar mijn stagewerk wilt helemaal niet opschieten dus ga ik wrsch de nacht door moeten werken dus ga ik niet gaan lopen maar waarschijnlijk vannacht wel een wandelingetje...
Awwwwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Awwww! Lola wilde net op de krabpaal springen, maar dat mislukte en toen viel ze met paal en al. Krabpaal viel op haar en nu hinkt ze en bloedt haar pootje een beetje![]()
.
Nou, voor zover ik weet krijgt elke LiO betaald, hoor. Maar mijn medestudenten zitten dan ook allemaal op scholen waar ze om docenten zitten te springen. En ik heb niet zoveel keus natuurlijk, aangezien ik niet op het regulier onderwijs kan lesgevenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
welkom in het leven van een co-assistent en de gemiddelde afstudeer stagiair
(met een beetje geluk word ik zij-instromer en dan hoef je nooit LiO te zijn... pfoeh!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |