abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:12:14 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78658522
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, böse.
Pijnstiller *check
Massage *mag niet
Hete thee *check
Koelpak *check
Kalium, calcium en aanverwanten *check
Zakjes chips en chocolade *check
Mooi zo Als je been niet lief voor je wil zijn moet je het zelf maar doen he! En als je man niet mag masseren dan mag ie thee maken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78659075
Auw, wat pijnlijk Tink! Hoop dat het snel minder wordt.

Zo, inleiding is AF. Nog 2.5 hoofdstuk Nu ga ik douchen om warm te worden en dan gauw slapen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:23:24 #53
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78659313
Auw Tink, dat doet zoveel pijn! Hopelijk geneest het vlug (maar zeker niet overbelasten in het begin) en als het in je kuit is mag je wel een klein hakje aan, is zelf beter want maakt de spier wat korter en dus minder spanning...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78659366
Ieks Tink, dat klinkt beroerd Beterschap ermee!
pi_78659538
Beterschap tink! En hopen dat je die opdracht nog krijgt!
pi_78660901
Rijdende rechter!
Het is weer mooi.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:58:12 #57
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78661725
Tink, dat klinkt verschrikkelijk pijnlijk! Sterkte
PF, gecondoleerd!

Ik ben weer terug van de EHBO-les met LOTUS-patiënten. Het viel me mee. Het viel vooral op dat heel weinig mensen in de les het volledige protocol wisten en daardoor werd het héél rumoerig. Eén LOTUS vond ik érg irritant (en lachwekkend ), een andere hielp je ontzettend mee door 'stiekeme' hints te geven en weer een andere praatte erg onduidelijk. Het waren dit keer inderdaad kleine gevallen (brandwond, veneuze bloeding, enkel verzwikking + schaafwond op het voorhoofd), wat op het examen niet zo zal zijn. Maar toch was het goed om alvast een keer geoefend te hebben.

Verder, goed nieuws! Vandaag heb ik voor het eerst sinds wéken niets ongezonds gegeten ( ). Niet alle dagen waren even erg. Gisteren had ik bijvoorbeeld 2 crackers met chocoladepasta gegeten, dat is misschien niet veel, maar gezond is het niet te noemen . Ik heb vandaag zelfs tig koekjes afgewezen tijdens de EHBO-les! Ik heb het idee dat mijn knop écht om is nu .

Lijstje:
O: Volkoren cracker met hüttenkäse en plakjes komkommer
L: 2 volkoren crackers met hüttenkäse en plakjes komkommer
T: Mandarijn
T: Mango
D: 2 volkoren crackers met hüttenkäse en plakjes komkommer + de rest van de komkommer

Wat weinig en erg eenzijdig, maar ik ben nog steeds ziekig. Morgen weer een nieuwe dag.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78662077
Ach, iets kleins ongezonds is niet heel erg geloof ik.
Het stukje nougat bij mn koffie maakte het echt niet een ongezonde dag.
Let je er wel op dat je je ziekige gevoel niet in stand houdt met zo weinig eten?

Wij hadden met gesprekstechniek eens een simulatiepatiënt die een bepaalde mening had, een bepaalde student zou volgens haar geen goede arts kunnen worden.
Ze is boos weggelopen. Het is vaak vrijwilligerswerk, maar dat was wel erg onprofessioneel.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:06:14 #59
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78662231
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ach, iets kleins ongezonds is niet heel erg geloof ik.
Het stukje nougat bij mn koffie maakte het echt niet een ongezonde dag

Wij hadden met gesprekstechniek eens een simulatiepatiënt die een bepaalde mening had, een bepaalde student zou volgens haar geen goede arts kunnen worden.
Ze is boos weggelopen. Het is vaak vrijwilligerswerk, maar dat was wel erg onprofessioneel.
Nee, maar ik heb dus afgelopen weken iedere dag ongezonde dingen gegeten en dat is natuurlijk niet de bedoeling .

Het zou maar over je gezegd worden! Ik weet niet wat ik zou doen. Deze mensen waren (achteraf) best vriendelijk gelukkig!
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:19:11 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78662958
Bedtijd! </spannende mededeling>

Beterschaap aan de Tink-kuit!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78662977
Mijn benen voelen loodzwaar, mn kuiten branden/verzuren als ik een trap op loop en eigenlijk hebben al mijn spieren dat ze maar heel kort kracht kunnen leveren (kan de kat ook niet zo lang optillen bijv). Heb ik tekort aan een of andere vitamine of moet ik gewoon meer slapen en hopen dat het geen griepje is?
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Taekwondo
Doe jij dat ook? Scheur in je spier, dat klinkt echt pijnlijk .

Oh volgens mij ben ik als klein meisje ooit nog LOTUS patient geweest. Ik moest tenminste spelen dat mijn vingers tussen de deur gezeten hadden (incl nepwondjes) voor de EHBO cursus van mn vader. Dat was leuk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 2 maart 2010 @ 23:33:36 #62
70532 loveli
N
pi_78663713
PF, wat klote! Sterkte.

Tink, ook sterkte en dan maar kreupel die opdracht binnenhalen.
crap in = crap out
pi_78665073
Tinkster! Dat klinkt behoorlijk pijnlijk en eigenlijk niet of het morgen over is!! Is het echt gescheurd? Ik heb een keer iets dergelijks gehad met tennis, toen sprong ik heel hoog om een bal te smashen (dat klinkt stoerder dan het was, want ik ben geen heel goede tennister, maar dit terzijde) en bij het neerkomen schoot er echt een ongelofelijke pijn door mijn kuit en daar heb ik nog best lang last van gehad. Kon er wel al vrij snel weer op lopen, maar met sporten duurde het echt lang voor ik niks meer voelde.

definitief lijstje voor vandaag:

O: geroosterd brood met boter, kaas, rucola, ui en tomaat en een gekookt eitje
S: stepshape/interval
L: restje pasta 2 pasteitjes
T: wodka, light chips
D: weet nog niet. restje pasta met een gebakken eitje erdoor en wat sla. Toe citroenpudding. Veel!! Ik had gister maar een paar hapjes en nu alle rest
  Vis een optie? woensdag 3 maart 2010 @ 00:38:12 #64
70532 loveli
N
pi_78666117
Ben bezig met m'n keukenkastjes open - keukenkastjes dicht ritueel. Het werkt niet. Na 3 keer staat er nog steeds niet opeens iets in wat ik kan (wil) eten.
crap in = crap out
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:45:30 #65
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78666244
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:38 schreef loveli het volgende:
Ben bezig met m'n keukenkastjes open - keukenkastjes dicht ritueel. Het werkt niet. Na 3 keer staat er nog steeds niet opeens iets in wat ik kan (wil) eten.
naar bed gaan helpt bij mij altijd!

ik las de verkiezingsprogramma's en weet nu echt niet meer wat ik lokaal moet stemmen... groen links zijn sympathieke mensen, maar ben t niet eens met een aantal fundamentele punten...

d66 ben ik t meer mee eens, maar die mensen hier zijn zo vreselijk!!
Kwak
  Vis een optie? woensdag 3 maart 2010 @ 00:52:49 #66
70532 loveli
N
pi_78666370
Crap, da's vandaag al. Ik raak dagen kwijt.
crap in = crap out
pi_78666505
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:38 schreef loveli het volgende:
Je kan iets maken misschien?? Mijn lijstje was niet zo heel definitief. Ik had ineens bedacht dat ik had bedacht dat ik filodeeg zou proberen met dat kalfsgehakt en dat zou ik dan dus voor morgen doen alvast. Ja. Right. Er liggen er 2 in de koelkast en er zwemmen er 3 in mijn buik.
  Vis een optie? woensdag 3 maart 2010 @ 01:33:41 #68
70532 loveli
N
pi_78667000
Iets maken van tonijn, mayo, uien en mais? Klinkt toch minder aantrekkelijk dan filodeeg en kalsfgehakt. Toch maar niet eten dus. To do's voor vandaag zijn gedaan, bedtijd.
crap in = crap out
  woensdag 3 maart 2010 @ 02:27:42 #69
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78667717
Ik vroeg mij eigenlijk af, als je minder slaapt, verbruik je dan meer kcal op een dag? Of maakt dat eigenlijk geen verschil...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 3 maart 2010 @ 04:05:42 #70
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78668161
Ik hoop het stiekem wel...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78668533
Mogge!
Sjaapje, ik denk het wel, tenminste als je slapen vervangt voor een intensievere activiteit.
Maar slapen is natuurlijk heel belangrijk voor je fysiek en je geest, denk maar aan het brakke, koortsige gevoel van een nachtje doorhalen. Das echt niet goed!

Mn fiets staat nog vast, dat wordt weer lopen.
  woensdag 3 maart 2010 @ 07:31:19 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78668606
Goeiemorgen .

Ik merk echt dat het zonnetje me goed doet: om 22:30 gaan slapen en toch om 7 uur zo fris als een hoentje . Zo lekker dat het niet meer donker is als ik opsta.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 maart 2010 @ 07:36:45 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78668636
Uhm, mijn nichtje schijnt mee te doen aan De nieuwe Uri Geller en ze komt ook in de live show . Wtf! Ik heb geen idee ook wat ze gaat doen, hoor.
Niet meer actief op Fok!
pi_78668760
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 07:31 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen .

Ik merk echt dat het zonnetje me goed doet: om 22:30 gaan slapen en toch om 7 uur zo fris als een hoentje . Zo lekker dat het niet meer donker is als ik opsta.
Ik zal niet beweren dat ik al zo fris als een hoentje ben, en om 7 uur was ik dat nog helemaal niet, maar ik vind het ook heerlijk dat het gewoon licht is buiten als ik de gordijnen open doe! En de kachel hoeft niet meer aan, zo fijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 3 maart 2010 @ 08:16:43 #75
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78668984
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 07:31 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen .

Ha, het zonnetje schijnt hier eindelijk ook! En het is maar -10...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')