Nee, niet echt concreet. Het interview met Sly op NL Radio en de toon daarvan doet mij vermoeden dat Johan op korte termijn de stekker eruit gaat trekken, hij plaatste in dat gesprek alles in een context van "dat hadden we willen doen" en "dat was ook de bedoeling" Hij klonk ook erg aangeslagen en gaf meermalen aan dat hij in 1e instantie om zijn gezondheid moest denken. .....quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:39 schreef Gert het volgende:
Hoe dichtbij is het einde van SV dan? Dag(en), weken?
Ik heb de update gelezen (thanks Dottey), en daar spreekt wel wanhoop en het bijltje er bij neergooien uit, maar er is geen concrete uitspraak over het voortbestaan.
Ja, da's waar Peter is immers ook weer terug in het warme nest. Waarschijnlijk zit Hansie nu ook met gebalde vuistjes achter zijn draaitafeltje en murmelt ondertussen de nu al historische woorden ; I'll be back !quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, de mensen die er daar uitvliegen of boos opstappen komen net zo makkelijk een paar dagen later weer binnenstappen alsof er niets is gebeurd. Dat schijnt iets Brabants te zijn, daar heb ik verder niet zoveel verstand van.
Hij gaat wel even met Johan praten. Een bureaulamp op Johan gericht en: We have ways of making you talk, Herr Vlemmix.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, da's waar Peter is immers ook weer terug in het warme nest. Waarschijnlijk zit Hansie nu ook met gebalde vuistjes achter zijn draaitafeltje en murmelt ondertussen de nu al historische woorden ; I'll be back !
concrete uitspraken liet hij ook tot morgen wachten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:39 schreef Gert het volgende:
Hoe dichtbij is het einde van SV dan? Dag(en), weken?
Ik heb de update gelezen (thanks Dottey), en daar spreekt wel wanhoop en het bijltje er bij neergooien uit, maar er is geen concrete uitspraak over het voortbestaan.
Het was ook een tikje sneu, hij moest op de chat vernemen dat hij zijn bruine hemdje in moest leveren, en hij bleef stug volhouden dat hij nog gewoon mod was.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, da's waar Peter is immers ook weer terug in het warme nest. Waarschijnlijk zit Hansie nu ook met gebalde vuistjes achter zijn draaitafeltje en murmelt ondertussen de nu al historische woorden ; I'll be back !
Ach gosh, en nu zit ie gedesillusioneerd in een hoekje heen en weer te wiegen, terwijl hij constant murmelt: 'Ik ben de banmod, ik ben de banmod, ik ben de banmod'. Best sneu.quote:Op woensdag 3 maart 2010 02:20 schreef mootie het volgende:
Het was ook een tikje sneu, hij moest op de chat vernemen dat hij zijn bruine hemdje in moest leveren, en hij bleef stug volhouden dat hij nog gewoon mod was.
Hansie heeft Vlemmix niet nodig. Kan ie lekker van zijn pensioen gaan genieten tochquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef beequeen het volgende:
Hansie is en blijft een lul, maar dit maakt wel pijnlijk duidelijk hoe SV met zijn vrijwilligers omgaat.
Ze geeft een nieuwsupdate..quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:55 schreef Disana het volgende:
Wat doet Liesbeth daar? Paar A-viertjes, recht voor de camera.
Die heeft ze altijd, nu komt het licht van boven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze geeft een nieuwsupdate..
En ligt het aan mij of heeft ze gruwelijke wallen onder d'r ogen?
Voorlezen kan ze inderdaad beter. Maar het item Ochtendnieuws blijft een overbodige oefening.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze kan de zinnen in ieder geval zonder hakkelen voorlezen. Ze doet het beter dan haar broodheer
[ afbeelding ]
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niksquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth : Ik sluit af met :
Behandel anderen zoals je zelf graag behandeld wilt worden.
Geniet van het mooie prachtige weer buiten.
Tot morgen.
Dan is Johan er weer.
Marian: Heel goed gedaan Liesbeth.
En tóch is het best wel camp. Kijk nou toch. Met dat emmertje tulpen ook en de onderbelichting.quote:
Dat hóófd!quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth doet vandaag SV Actueel. Ze heeft het nieuws uitgeprint, want de mail doet het niet. Ook heeft ze geen laptop naast zich staan, want de chat lezen ze natuurlijk niet meer.
[ afbeelding ]
Is de mentor-stagebegeleider gisteren nog geweest?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is te hopen dat de stage-begeleider niet meekijkt vandaag
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef mootie het volgende:
De nieuwe regels voor de chat: Doe normaal en gezellig!
Normen en waarden zijn zo Balkenende IV.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Copycat het volgende:
![]()
En welke norm wordt hiervoor gehanteerd?
Alsof ze een testament voorleest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze kan de zinnen in ieder geval zonder hakkelen voorlezen. Ze doet het beter dan haar broodheer
[ afbeelding ]
Vanavond meer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Vermoedt ze dat het toch niet zo lang meer zal duren?
Waterkoker was even op de chat, maar was ook niet echt vrolijk.
Kortom: er hangt een magisch-realistisch sfeertje..
Dat zou erg zijn, als je leven met het stoppen van SV geen zin meer zou hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Zou even wennen zijn wanneer het stopt, maar er is echt nog wel meer in het leven dan dit.
Toch bezoek jij dit plekje net als ik met plezier, of niet dan Copycat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
Dat zou erg zijn, als je leven met het stoppen van SV geen zin meer zou hebben.
Ja, maar mijn levenslust hangt er bij lange na niet van af. Die van jou toch ook niet, hoop ik?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Toch bezoek jij dit plekje net als ik met plezier, of niet dan Copycat.
Hoezo storm? Waarschijnlijk gewoon *poef!* weg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:10 schreef Jian het volgende:
Chat staat ook zowat stil geloof ik, stilte voor de storm .... ?
Wanneer de stream op zwart gaat is het klaar, nu is het nog niet klaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar mijn levenslust hangt er bij lange na niet van af. Die van jou toch ook niet, hoop ik?
Klaar met je levenslust? Nee toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Wanneer de stream op zwart gaat is het klaar, nu is het nog niet klaar.![]()
Nee gekkie, schattie,quote:
Nee, dat denk ik ook niet, Ik denk dat alle activiteiten tot een minimum beperkt worden met af en toe een oprisping van Johan en dan op een laag pitje voortborduren richting een eventuele bunker o.i.d.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Alhoewel ik niet denk dat ze offline gaan.
Je doelt op Alsido en Liesbeth?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou erg zijn, als je leven met het stoppen van SV geen zin meer zou hebben.
Alsido en Liesbeth leven nog lang en gelukkig in de door Alsido, van kabelgootjes gebouwde stacaravanquote:
Je gaat me toch niet vertellen dat ik me straks echt op mijn werk ga storten, hè?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee gekkie, schattie,
Studio Vlemmix, stelt nu ook niet veel voor , maar het is toch een plekje waar je steeds even gaat kijken
en vooral in combinatie met de COS, chat.
Dus wanneer Johan er mee kapt, is het klaar met studio Vlemmix en
zijn er weer andere dingen waar je oog voor krijgt.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |