Hans weet van niks?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Ik probeer die mod/s uit de tent te lokken maar ze houden hun mond.
Hansie geen mod meer.
En waarom iemand unbannen die een permban moet hebben. Was gezegd vanaf nu permban.
We zullen ook doorgaan..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
"We moeten doorgaan" - Shaffy op de stream nu.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef mootie het volgende:
Omfg, neef Harrie is echt de nieuwe messias.
Als dat in de plaats van de Jaap Show komt, ben ik helemaal voor!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef mootie het volgende:
Harrie krijgt overigens ook een eigen show elke week... hij gaat verzoeknummers zingen.
/huilt
1s!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel veel mensen zitten op een RLS te wachten. Op tv hoeven we die niet te verwachten. Dat is dus een gat waar je in zou kunnen springen..
l'Histoire se répète...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:48 schreef shomila het volgende:
[..]
Hans weet van niks?
Zo ga je toch niet met mensen om he, als het zo is zegt dat me meer dan genoeg over Johan.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef mootie het volgende:
Kirsten komt vragen hoe het was. Ze wil kritiek etc horen. Helaas is hoezee en gewoon kleppen leuker het enige dat nog is toegestaan.
Ow, wat een heugelijk nieuws, we hebben gratie gekregenquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef Dottey het volgende:
12:05 Moderator_Suzzy-1: iedereen is van de ban af
12:05 Moderator_Suzzy-1: please, hou het gezellig op de chat
Zal ik een plaatje voor je aanvragen bij Hansie?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, wat een heugelijk nieuws, we hebben gratie gekregen
Hansiequote:Op woensdag 3 maart 2010 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik een plaatje voor je aanvragen bij Hansie?
Ach, de mensen die er daar uitvliegen of boos opstappen komen net zo makkelijk een paar dagen later weer binnenstappen alsof er niets is gebeurd. Dat schijnt iets Brabants te zijn, daar heb ik verder niet zoveel verstand van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hansiehij is niet meer, onzre banmod, onze eigenenste leernicht, ons geliefde bruinhemd, wij gaan hem missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |