Ja, maar mijn levenslust hangt er bij lange na niet van af. Die van jou toch ook niet, hoop ik?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Toch bezoek jij dit plekje net als ik met plezier, of niet dan Copycat.
Hoezo storm? Waarschijnlijk gewoon *poef!* weg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:10 schreef Jian het volgende:
Chat staat ook zowat stil geloof ik, stilte voor de storm .... ?
Wanneer de stream op zwart gaat is het klaar, nu is het nog niet klaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar mijn levenslust hangt er bij lange na niet van af. Die van jou toch ook niet, hoop ik?
Klaar met je levenslust? Nee toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Wanneer de stream op zwart gaat is het klaar, nu is het nog niet klaar.![]()
Nee gekkie, schattie,quote:
Nee, dat denk ik ook niet, Ik denk dat alle activiteiten tot een minimum beperkt worden met af en toe een oprisping van Johan en dan op een laag pitje voortborduren richting een eventuele bunker o.i.d.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Alhoewel ik niet denk dat ze offline gaan.
Je doelt op Alsido en Liesbeth?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou erg zijn, als je leven met het stoppen van SV geen zin meer zou hebben.
Alsido en Liesbeth leven nog lang en gelukkig in de door Alsido, van kabelgootjes gebouwde stacaravanquote:
Je gaat me toch niet vertellen dat ik me straks echt op mijn werk ga storten, hè?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee gekkie, schattie,
Studio Vlemmix, stelt nu ook niet veel voor , maar het is toch een plekje waar je steeds even gaat kijken
en vooral in combinatie met de COS, chat.
Dus wanneer Johan er mee kapt, is het klaar met studio Vlemmix en
zijn er weer andere dingen waar je oog voor krijgt.......
Die mogen ze vast wel op het terrein van Johan neerzetten. Zo is-ie ook wel weer. Dat is ook goed voor het imago van Johan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsido en Liesbeth leven nog lang en gelukkig in de door Alsido, van kabelgootjes gebouwde stacaravan
Altijd griezelig om je voor te stellen wat je zou bereiken als je wel je volle potentieel zou gebruiken. Brrrr, ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik me straks echt op mijn werk ga storten, hè?
Dan stort ik liever met Alsido en Liesbeth van een klif af.
Ja ook want thuis ga je toch meer werken , je kantoortje staat toch gezellig te wachten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat ik me straks echt op mijn werk ga storten, hè?
Dan stort ik liever met Alsido en Liesbeth van een klif af.
Mijn kantoortje wordt al veelvuldig gebruikt en maandag bellen met een nieuwe potentiële klant uit la bella Italia, dat loopt al lekker doorquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja ook want thuis ga je toch meer werken , je kantoortje staat toch gezellig te wachten?
En kan je ook je lijstje samenstellen voor wat er in je koffer richting Bali moet,
of je de tuinjunk weer eens bellen met zijn breedgeschouderde vriendje,
misschien krijg je wel weer een fietsdier op je bel......
Dat duurt nog ééuwen. Nou ja, maanden. 10-10-10 heb ik een bruiloft in Yogya en daarvoor en daarachter móet er gebakt worden op een Balinees strand!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat Copycat naar Bali? Toch wel nadat SV afgelopen is en haar wenkbrauwen geëpileerd zijn?
Dat heb je dus prima voor elkaar, succes met bella, loopt nu lekker en kan nog lekkerder gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
Mijn kantoortje wordt al veelvuldig gebruikt en maandag bellen met een nieuwe potentiële klant uit la bella Italia, dat loopt al lekker door.
Die koffer vul ik met een bikini en wat boeken.
Die tuinjunk is volgens mij weer volledig teruggevallen, dus ik doe het voortaan wel zelf.
Met behulp van een volgende sprinkhaan!
Tegen die tijd is het wel gebeurd met SV inderdaad. Mag ik mee?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat duurt nog ééuwen. Nou ja, maanden. 10-10-10 heb ik een bruiloft in Yogya en daarvoor en daarachter móet er gebakt worden op een Balinees strand!
Dat is over zo'n 7 epileerbeurten.
Vooruit. Omdat het eten zo lekker was.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Tegen die tijd is het wel gebeurd met SV inderdaad. Mag ik mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |