quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen was ik gewoon thuis. Voor de tv. Ik zag alles live gebeuren in Apeldoorn.Dit jaar wel Amsterdam of zo.
Yeah right, like that's going to happen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was 1e Amsterdam voor mij toen.
![]()
Gaan die mongolen borden neerzetten met "IVM met Apeldoorn verzoeken we u de slachtoffers te steunen door naar huis te gaan"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik een praatpaal. Wat is je punt?quote:
.quote:
AND YOU KNOW IT.quote:
Niet waar, idioot. Dat zou gewoon fout zijn. Ik mag helemaal niet dat soort dingen tegen je zeggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij had het ook ooit over mijn knopje.
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah right, like that's going to happen.
Ja, kleine podia, grote podia, alles werd afgelast, niet normaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was 1e Amsterdam voor mij toen.
![]()
Gaan die mongolen borden neerzetten met "IVM met Apeldoorn verzoeken we u de slachtoffers te steunen door naar huis te gaan"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Punt op je oog, gek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
.
Dat is mijn punt.
[..]
AND YOU KNOW IT.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet waar, idioot. Dat zou gewoon fout zijn. Ik mag helemaal niet dat soort dingen tegen je zeggen.
Ik vond het echt een kutactie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, kleine podia, grote podia, alles werd afgelast, niet normaal
Geen idee. Maar ze heeft wel een mooie TV.quote:
En nu weer lief doen zeker? Like I'm gonna fall for that.quote:
Yes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En nu weer lief doen zeker? Like I'm gonna fall for that.
Niet eens opgelet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze heeft wel een mooie TV.
Inderdaad. Het had echt geen enkel nut.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vond het echt een kutactie.
Ja kut voor ze in Apeldoorn, maar om nu alles te stoppen? Heeft die lamkakker nog z'n zin ook.
Mwa. Dubbel... kijk aan de ene kant worden de slachtoffers er niet beter van als je evenementen laat stoppen aan de andere kant kan ik me ook wel vinden in de gedachte dat je niet gaat feesten terwijl er zoiets gebeurt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vond het echt een kutactie.
Ja kut voor ze in Apeldoorn, maar om nu alles te stoppen? Heeft die lamkakker nog z'n zin ook.
Ziet eruit als:quote:
Nope. Je hebt me gekwetst met al je pinda opmerkingen.quote:
Oh sorry.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nope. Je hebt me gekwetst met al je pinda opmerkingen.
Natuurlijk is het lullig wat er is gebeurt en ik vind het dan ook enorm vervelend voor de familieleden van de slachtoffers.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa. Dubbel... kijk aan de ene kant worden de slachtoffers er niet beter van als je evenementen laat stoppen aan de andere kant kan ik me ook wel vinden in de gedachte dat je niet gaat feesten terwijl er zoiets gebeurt.
Die stoel is weer wat minder. Die past niet zo goed bij het interieur voor zover ik dat kon zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet eens opgelet.Was afgeleid door die racegame.
Thanks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nope. Je hebt me gekwetst met al je pinda opmerkingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dat we deze er voorlopig even in houden.
Sanna jij ook.
0 topics op naam. 14.gif
Naar mijn idee was het ook beter geweest om het gewoon door te laten gaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Natuurlijk is het lullig wat er is gebeurt en ik vind het dan ook enorm vervelend voor de familieleden van de slachtoffers.
Echter, het heeft dus inderdaad geen enkel nut om evenementen stop te zetten. Mensen gaan muiten omdat ze door willen feesten, daarnaast krijg je gigantische verkeersopstoppingen en het verandert niks noppes nada aan de situatie.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Thanks!Die graphicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dat we deze er voorlopig even in houden.
Sanna jij ook.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Sanna?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef RickoKun het volgende:
Die leek sprekend (of misschien was het haar wel) als 5 miljard druppels water op een meid die ik ken
Het was je zus?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef RickoKun het volgende:
HEeeeeeey mensen! Ik ben net klaargekomen op een chick die zich lag te vingeren voor de webcam!![]()
Die leek sprekend (of misschien was het haar wel) als 5 miljard druppels water op een meid die ik ken
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef RickoKun het volgende:
HEeeeeeey mensen! Ik ben net klaargekomen op een chick die zich lag te vingeren voor de webcam!![]()
Oh, hoezo dat ineens?quote:
BOH GEK WAT IS HAAR MAILADRES!!1!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef RickoKun het volgende:
Naar mijn inziens ook, vooral omdat ik een beetje bad ben gegaan op Koninginneavond dus ik had eigenlijk wel op een leuke Koninginnedag gehooptquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naar mijn idee was het ook beter geweest om het gewoon door te laten gaan.
Ja gisteren ofzo. Maar het is verdomme na 9 dagen ofzo al uitverkocht. 2 maanden eerder dan vorig jaar. Er zijn zelfs maar 5 namen bekend, echt, wat voor klapjosti's zijn dat die nu al alle kaartjes hebben opgekocht.quote:
quote:
Koop een taartje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen kaartje
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Koop een taartje.IK WEL. IK GA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen kaartje
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik had al 3 dagen niet meer gefapt, dus gemixed met kanker veel zaad en prostaatvocht knalde ik vol genot mijn zaad in den kamertquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef BobbyB het volgende:
Vanwaar eigenlijk de 5 miljard druppels? Doorgaans is 1 al genoeg.
Of was het een squirter?
Openwond.comquote:
3 hele dagen? Dat is volgens mij ook een unicum voor iemand zoals jij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik had al 3 dagen niet meer gefapt, dus gemixed met kanker veel zaad en prostaatvocht knalde ik vol genot mijn zaad in den kamert
Ik steel je kaartje.quote:
Leuk maar zeeland..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef MiVer het volgende:
hier zijn nog kaarten voor...housen aan zee, brouwersdam, zeeland
http://www.seadance.nl/
Ja, dat kun je wel eens hebben he.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik had al 3 dagen niet meer gefapt, dus gemixed met kanker veel zaad en prostaatvocht knalde ik vol genot mijn zaad in den kamert
eens, een uithoek tov van rest landquote:
Oja?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:03 schreef RickoKun het volgende:
ja maar dan heb je 3 dagen niet gefapt en dan geil je zowat op elk pr0nfilmke mien jungskes!
Okay amigo, carpe diem (wat er nog van over is LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!!~!KR;ewfb;kfub:Kb) en geef je zusje nog even een veeg namens mijquote:
Huppel naar de winkel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze Chanel zonnebril.
[ afbeelding ]
En deze nagellak.
Mijn nagels zijn rond.quote:
Niet te koop in de winkel.quote:
Hoe dang?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn rond.
[..]
Niet te koop in de winkel.
jij zoekt iig een man met vet geld denk ik?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
INTERNET.
En ik wil Chanel oorbellen.
Duur?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
INTERNET.
En ik wil Chanel oorbellen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij zoekt iig een man met vet geld denk ik?
Ik ben heul bijna jarig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij zoekt iig een man met vet geld denk ik?
Ik las ergens 160 euro.quote:
Christ.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben heul bijna jarig.Alhoewel ik liever rijlesjes krijg.
[..]
Ik las ergens 160 euro.
Die koop ik dan toch zelf imbeciel. Daar heb ik al geld voor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Christ.![]()
Koop. Die.. Mustang.
. !.
ik heb rijbewijs Bquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben heul bijna jarig.Alhoewel ik liever rijlesjes krijg.
[..]
Kom vrijdag, dan ben ik er ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil weer naar de kapper en ik wil geen pony meer, wat moet ik doen.
Ai know not you meen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie ook wel eens last van onverstaanbare exchange studenten
Misschien eerst handig om beide op papier zetten wat te bespreken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef Maisnon het volgende:
Vandaag had ik zo'n vak waar een grieks meisje in zit, en die moest iets uitleggen wat haar groepje had gedaan, aan mijn groepje. We zaten allemaal al klaar om er geen touw aan vast te kunnen knopen want ze praat zo apartlijkt me echt onhandig, ze kan zich gewoon echt niet verstaanbaar maken
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kom vrijdag, dan ben ik er ook.![]()
Kaal?
Maak er een kekke drilboor van, net als in de reclame.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Ik wil mijn haar wel lichter maken als het weer heel zonnig is.
[ afbeelding ]
Zo, Doutzen blond.
IK ZIE MEZELF OMGquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die mn tomaten verhaal gelezen hadden, dit was hem![]()
.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef Maisnon het volgende:
Vandaag had ik zo'n vak waar een grieks meisje in zit, en die moest iets uitleggen wat haar groepje had gedaan, aan mijn groepje. We zaten allemaal al klaar om er geen touw aan vast te kunnen knopen want ze praat zo apartlijkt me echt onhandig, ze kan zich gewoon echt niet verstaanbaar maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |