Naar mijn inziens ook, vooral omdat ik een beetje bad ben gegaan op Koninginneavond dus ik had eigenlijk wel op een leuke Koninginnedag gehooptquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naar mijn idee was het ook beter geweest om het gewoon door te laten gaan.
Ja gisteren ofzo. Maar het is verdomme na 9 dagen ofzo al uitverkocht. 2 maanden eerder dan vorig jaar. Er zijn zelfs maar 5 namen bekend, echt, wat voor klapjosti's zijn dat die nu al alle kaartjes hebben opgekocht.quote:
quote:
Koop een taartje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen kaartje
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Koop een taartje.IK WEL. IK GA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen kaartje
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik had al 3 dagen niet meer gefapt, dus gemixed met kanker veel zaad en prostaatvocht knalde ik vol genot mijn zaad in den kamertquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef BobbyB het volgende:
Vanwaar eigenlijk de 5 miljard druppels? Doorgaans is 1 al genoeg.
Of was het een squirter?
Openwond.comquote:
3 hele dagen? Dat is volgens mij ook een unicum voor iemand zoals jij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik had al 3 dagen niet meer gefapt, dus gemixed met kanker veel zaad en prostaatvocht knalde ik vol genot mijn zaad in den kamert
Ik steel je kaartje.quote:
Leuk maar zeeland..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef MiVer het volgende:
hier zijn nog kaarten voor...housen aan zee, brouwersdam, zeeland
http://www.seadance.nl/
Ja, dat kun je wel eens hebben he.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik had al 3 dagen niet meer gefapt, dus gemixed met kanker veel zaad en prostaatvocht knalde ik vol genot mijn zaad in den kamert
eens, een uithoek tov van rest landquote:
Oja?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:03 schreef RickoKun het volgende:
ja maar dan heb je 3 dagen niet gefapt en dan geil je zowat op elk pr0nfilmke mien jungskes!
Okay amigo, carpe diem (wat er nog van over is LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!!~!KR;ewfb;kfub:Kb) en geef je zusje nog even een veeg namens mijquote:
Huppel naar de winkel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze Chanel zonnebril.
[ afbeelding ]
En deze nagellak.
Mijn nagels zijn rond.quote:
Niet te koop in de winkel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |