quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen was ik gewoon thuis. Voor de tv. Ik zag alles live gebeuren in Apeldoorn.Dit jaar wel Amsterdam of zo.
Yeah right, like that's going to happen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was 1e Amsterdam voor mij toen.
![]()
Gaan die mongolen borden neerzetten met "IVM met Apeldoorn verzoeken we u de slachtoffers te steunen door naar huis te gaan"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik een praatpaal. Wat is je punt?quote:
.quote:
AND YOU KNOW IT.quote:
Niet waar, idioot. Dat zou gewoon fout zijn. Ik mag helemaal niet dat soort dingen tegen je zeggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij had het ook ooit over mijn knopje.
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah right, like that's going to happen.
Ja, kleine podia, grote podia, alles werd afgelast, niet normaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was 1e Amsterdam voor mij toen.
![]()
Gaan die mongolen borden neerzetten met "IVM met Apeldoorn verzoeken we u de slachtoffers te steunen door naar huis te gaan"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Punt op je oog, gek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
.
Dat is mijn punt.
[..]
AND YOU KNOW IT.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet waar, idioot. Dat zou gewoon fout zijn. Ik mag helemaal niet dat soort dingen tegen je zeggen.
Ik vond het echt een kutactie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, kleine podia, grote podia, alles werd afgelast, niet normaal
Geen idee. Maar ze heeft wel een mooie TV.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |