Potverdorie, wat is Daan een knapperd.

Daan was hier als naam ook een optie.
De vader van mijn lief heet al zo. Ik zag ook nog een schattige Elyas voorbijkomen. Lekkere beer.

Lijnloos, ik hoop dat je toch terugkijkt op een fijne werkdag en dat je zin hebt om morgen weer te gaan!

Ik keek er de dag tevoren ook erg tegenop en ik heb wel wat tranen gelaten toen ik de deur achter me dichttrok, maar uiteindelijk heb ik een heel leuke dag gehad. Inmiddels vind ik het alweer heel vanzelfsprekend om te werken en Ivan een paar dagen niet zoveel te zien. Hij krijgt nu 's ochtends ook niet meer van mij de borst, maar z'n vader geeft hem een flesje. Ik gluur dan alleen even naar hem terwijl hij nog slaapt, net voordat ik wegga.
Wat groeit Xeentje goed, zeg!
En Lars is een cutie.

Hoera voor zijn eerste groentehapje!
Vlindur, wat jammer dat het nog zo moeilijk gaat. Ik hoop voor je dat er snel verbetering komt in het drinken.

Het wordt echt makkelijker. Misschien is het wel fijn om te sporten, want dan kan je lief Rienk niet aan jou geven en krijgt hij de kans om eigen manieren te ontwikkelen om hem te troosten.
Ik weet trouwens dat Ivan na een uur wil slapen doordat ik hem eens op tijd heb weggelegd en hij toen veel makkelijker in slaap viel. Mijn schoonmoeder heeft het op dezelfde manier ontdekt. Ik drukte haar op het hart dat Ivan na een uur slaap heeft, maar ze hield eerst nog vol dat hij met gemak 1,5 uur wakker bleef. Nu heeft ze zelf ontdekt dat Ivan over het algemeen tevredener is als ze niet te lang wacht met hem in bed leggen. Door schade en schande zijn we wijs geworden, zeg maar. En ik weet ook niet goed wanneer Ivan wil drinken. Eigenlijk geef ik hem altijd gewoon eten als hij wakker wordt omdat hij anders begint te huilen. Als hij niet goed slaapt dan weet ik meteen niet meer wat ik met zijn maaltijden aanmoet. Afijn, zijn huiltjes zijn vrij overzichtelijk doordat hij inmiddels alleen maar huilt als hij moe is. (En dat zie ik dat ook aan zijn lichaamstaal, hij gaat dan wat onrustiger doen met z'n lijfje.) Als hij echt honger heeft krijst hij alleen nog maar.
Ik besef trouwens ineens dat Ivan van z'n krampjes af is!

Infacol heeft hier nooit geholpen. Als iemand nog een flesje wil hebben we er nog wel een ongebruikt liggen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.