abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:39:17 #101
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_78677299
Wat zonde Mama_papa, want het lijkt zo'n leuk wiegje! Als hij scheef gaat hangen, is dat dan omdat de touwen kunnen verschuiven dat de één langer wordt t.o.v. van de ander? Anders moet je misschien die touwen zo vastnaaien dat ze niet meer kunnen verschuiven (door de ringen heen).
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:45:57 #102
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78677607
@Tan; fijn dat jullie allemaal weer beter zijn en jullie kleine mannetje niet ziek is geworden; ik hoop ook zo dat ik Evie niet ga aansteken...
Moooooie Elyas

Mama-Papa; wat zonde dat jullie wiegje niet werkt zoals het zou moeten doen...niet handig zo...Ik hoop dat jullie een oplossing vinden. En aaaah ik heb de foto's van jullie kleine mooie meid bekeken en ze is prachtig hoor!

En ik zie nog een mooi nieuw babietje! welkom Happy en Daan

Ik voel me nog steeds niet goed; maar mijn kleine meisje maakt me toch wel weer een beetje vrolijk. Ze is vandaag prima te pas. Lekker gespeeld op het speelkleed en net ook nog eve in de box... leuk hoor!

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:47:03 #103
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78677663
Tan: Inderdaad, de touwen kunnen verschuiven. Ik zal mn ma er wel naar laten kijken. Naaien is niks voor mij Hoop dat het te maken is, zou het anders erg zonde vinden..
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_78677702
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:45 schreef Twinkly het volgende:
LOL die foto Freecell, hoe is dat mogelijk!!
Dat vroeg ik me ook af, vandaar ook de foto
Nu was hij daar ook echt wel bekaf na een paar rotnachten, maar dan nog
En hij werd gewoon wakker van de flits toen ik deze foto maakte
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:52:20 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78677874
Wat betreft kinderdagverblijf. Ik weet niet wat erger. De 1e dag dat je ze huilend (allebei, moeder en kind) achterlaat. Of de dag waarop je je kind naar het dagverblijf brengt, en je kind je totaal niet meer ziet staan omdat het daar zo leuk is
Of niet meer mee naar huis wil ofzo
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:54:35 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78677993
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
Wat betreft kinderdagverblijf. Ik weet niet wat erger. De 1e dag dat je ze huilend (allebei, moeder en kind) achterlaat. Of de dag waarop je je kind naar het dagverblijf brengt, en je kind je totaal niet meer ziet staan omdat het daar zo leuk is
Of niet meer mee naar huis wil ofzo
oe moeilijk..... Evie mag deze week ook weer oefenen; nu 5 uren!! Geloof dat ik dat nog lastiger vind dan dat zij dat vindt...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78678185
Fijn Mefke, dat de afplatting mee lijkt te vallen (Ik vergeet dus steeds om Leah op haar buik te leggen...moet ik nodig eens gaan doen)

Ah, terugslag bij mama over het helmpje van Oscar (fijn dat het al helpt trouwens)!

Wat heerlijk dat je zo geniet van je kraamtijd, happyme Lekker jochie heb je!

amaranta;
ik en mijn jongens hebben nooit gehuild bij achterlaten en ze wilde wel altijd mee terug naar huis

en die foto van Tara en Leander, hahah

oh ja, beterschap voor Isabeau!

en Elyas
pi_78678194
Wat een poepige foto mama_papa. Die grote speen, die kleine handjes...
Het is inderdaad een hele leuke wieg! Kun je de touwen niet wat herschikken zodat ze overal even strak staan?

Mefke, goed nieuws voor jullie over waarschijnlijk geen afplatting Hier ook zulk goed nieuws. We zijn twee keer bij de fysio geweest, maar de afplatting is volgens de fysio nog maar heel minimaal en ze denkt dat het nog wel goed bij zal trekken. Voorlopig gaan we nog wel even door met andersom verschonen enzo (hoewel, we hebben een ding met knipperende lichtjes opgehangen aan de linkerkant van het waskussen, dus ze ligt daar nu zelf al de hele tijd naar te graaien en staren, werkt super) en spiegel in de box enzo.

Het verhaal van Serpente en de nachtvoedingen... zo herkenbaar Mijn vriend heb ik welgeteld drie keer gevraagd om een nachtvoeding te doen, wat erin resulteerde dat ik langer wakker lag dan hij omdat ik me op zat te winden over hoe lang het duurde voor hij eindelijk naar boven kwam met het flesje, of het niet te heet was, waarom alle lampen aan moesten, waarom de katten ineens op bed lagen, waarom hij haar zonder boertje weer terug in bed legde, en tot besluit moest ik nog een keer of 10 haar speentje terug stoppen terwijl hij al lang weer sliep Als ik het zelf doe gaat het veel beter Maar hij doet wel zijn best hoor. Hij brengt en haalt Xeentje iedere dag van het kdv, verschoont luiers op commando, kijkt samen met Xeentje urenlang naar dat ene babyprogramma (hoe heet het ookal, met dat zonnetje) en gaat altijd mee naar het cb en naar de fysio. Maar het blijft een man dus

Vannacht heeft Xeentje voor het eerst doorgeslapen Van 2300 uur tot 0700 uur! De eerste keer in 5 maanden en twee dagen dat ik een hele nacht heb geslapen. Zalig!

Happyme, ik had je nog niet gefeliciteerd met Daan. Wat een schatje en wat kijkt hij super tevreden op die tweede foto!!

Arme Isabeau. Hopelijk knapt ze heel snel weer op

Met Xeentje gaat het al twee weken heel erg goed. Nog wel verkouden (dat houdt nooit op lijkt het), maar verder niet ziek gelukkig. Haar curve gaat ook weer de goede kant op
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:01:15 #109
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_78678327
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef mama_papa het volgende:
Tan: Inderdaad, de touwen kunnen verschuiven. Ik zal mn ma er wel naar laten kijken. Naaien is niks voor mij Hoop dat het te maken is, zou het anders erg zonde vinden..
Het lijkt me vrij eenvoudig: Wiegje loodrecht hangen, desnoods even vergrendelen met knijpers op de touwen zodat hij recht blijft hangen terwijl je naait, en dan even met sterk (rijg-)garen en een grote naald een paar keer door de touwen gaan zodat ze niet meer kunnen schuiven.
pi_78679105
M_p, misschien kan je een soort van 'half-pipe' maken van het matrasje door aan de zijkanten iets eronder te leggen. Je krijgt dan een beetje hetzelfde effect als met een verschoningskussen (die je niet moet gebruiken als matrasje omdat ze niet ademend zijn).
pi_78679335
Mogguh!

Daan, Welkom!

Isabeau nog steeds ziek? Arm ding

Mama-papa (inderdaad tijd voor een nickchance ) Ik kan je niet helpen met het wiegje, maar hij is wel erg gaaf!

Elyas, man, wat ben je groot! Rienk past nog makkelijk in 56! (nu ga ik twijfelen of mn kind wel goed genoeg groeit )

Kusje voor Ella

Net terug van de bijeenkomst van de pufclub, Allemaal voorbeeldige baby's! Een kindje heeft een hazenlip en open verhemelte. Sneu hoor. Al is het kindje zelf hartstikke vrolijk en leuk!

Rienk ligt nu in bed, die was moe van alle indrukken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78679768
Fijn Xenia, dat je meisje goed aan het groeien is, maar wat een hobbeltjes curve! Je kunt zien dat ze het nodige te verstouwen heeft gehad!

Lars vond zijn eerste groentehapje lekker!!!!
Ik had gekke bekkies verwacht, maar ik gaf hem een hap, en kreeg een mega-smile terug!
Geinig! Hij zat ook zo lekker te smikkelen dat ik hem maar meteen 5 hapjes heb gegeven, (ik had bedacht om 2 hapjes te doen) en nu maar hopen dat zijn maagje er niet van gaat protesteren!
"o en je hoeft me niet te helpen mams, ik kan het wel zelf!"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78679963
Fijn dat het smaakte Lars!
pi_78680157
Daan en Happy, welkom hier! wat een mooi kereltje

Isabeau, meisje toch, snel beter worden hoor!

Xeentje niet meer ziek Gelukkig...

Elias, grote kerel... Nu al in 68... wow!

Pff.. zit op mijn werk nu heel hard niet te denken aan Minke... Net even gebeld en het gaat echt weer super op het kdv, dus dat is gelukkig ook geen probleem. Maar heb wel weer genoeg gedaan vandaag, wil naar huis. Het is ook verdomd rustig zo'n eerste dag na 4 maanden...
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:55:19 #115
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78680847
Octopussy: Wat slim! Dat ga ik zeker eens proberen, kijken of het werkt! Dankje!

Vlindur: Moet ik dan een nieuw acount aanmaken of kan ik gewoon mn naam veranderen??

Karin: leuk dat Lars zijn groentehapje lekker vond, leuke foto!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_78681000
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:55 schreef mama_papa het volgende:
Octopussy: Wat slim! Dat ga ik zeker eens proberen, kijken of het werkt! Dankje!

Vlindur: Moet ik dan een nieuw acount aanmaken of kan ik gewoon mn naam veranderen??

Karin: leuk dat Lars zijn groentehapje lekker vond, leuke foto!
Een account aanmaken is idd het makkelijkst. Want namen veranderen doen ze eigenlijk nooit

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 03-03-2010 14:13:48 ]
pi_78683830
Lars, toffe foto's

Hier een 'oja, zo zijn baby's ook wel eens' dagje
Huilen, op de arm, drinken (zo ongeveer elke 2 uur!), huilen, op de arm, terug in bedje, meteen weer brullen....
Dus: mamahonger en regelen!
Rare dag? Met 2,5 week?
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:20:38 #118
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78684487
Lars wat fijn dat je hapje zo goed bevallen is! Kan je dat ook even aan Esmee uitleggen? Die sabbelt al haar knuffels drijfnat, maar zo'n lepeltje in je mond daar beginnen we niet aan. Raar meiske Hopelijk heeft ie er nog steeds geen last van gekregen Karin!

Vanaf wanneer mogen ze eigenlijk ook alweer een broodkorstje? Misschien dat Esmee dat meer kan waarderen dan zo'n fruitprutje. Vanavond of morgen anders maar een rapley stukje komkommer proberen.

Pff Freecell sterkte!
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:37:42 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78685200
Vanaf 6 maanden vast voedsel. Op de site van borstvoeding.com staat het introductie schema.
Ik ga met fabian niet rapley-en. Of maar half. Het is me bij Eva niet echt bevallen. Ik doe het wel op m'n eigen manier. Wel met brood enzo maar niet met stukken groente.
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:39:38 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78685279
Xeen, denk dat jouw man mijn schoonbroer is
haha.
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:41:57 #121
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78685398
nog welkom daan & happy

lars fijn dat het zo goed bevallen is, de eerste hapjes!
stiemie, brood is vanaf een maand of 8 geloof ik. of mss wel al 7 mnd. vraag anders ff bij de grote babies, die weten dat wel

fijn dat xeentje weer goed groeit!

vlindur, lengtegroei is minder belangrijk dan gewicht, he? mss zijn al die lange kinders wel net zo zwaar als rienk, maar moeten ze tch in grotere maten. zie je trouwens al verbetering in het drinken?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:42:21 #122
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78685422
quote:
[b]Op woensdag 3 maart 2010 13:40

Pff.. zit op mijn werk nu heel hard niet te denken aan Minke... Net even gebeld en het gaat echt weer super op het kdv, dus dat is gelukkig ook geen probleem. Maar heb wel weer genoeg gedaan vandaag, wil naar huis. Het is ook verdomd rustig zo'n eerste dag na 4 maanden...
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:45:37 #123
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78685560
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:37 schreef amaranta het volgende:
Vanaf 6 maanden vast voedsel. Op de site van borstvoeding.com staat het introductie schema.
Ik ga met fabian niet rapley-en. Of maar half. Het is me bij Eva niet echt bevallen. Ik doe het wel op m'n eigen manier. Wel met brood enzo maar niet met stukken groente.
Ik ga ook niet alleen rapley-en hoor. Bij Linde deden we een combi en dat beviel prima. Esmee wil alleen totaal niet van een lepeltje eten (nu 2 pogingen gedaan) en wel op vanalles sabbelen. Misschien dat ze het dan wel wil proberen als ze zelf mag proeven en het niet een drabje is

We merken dat ze de laatste tijd echt weer meer last heeft van maagzuur dus wel zullen toch iets moeten gaan geven qua vaster voedsel. Nou ja nog maar 2 weken en dan is ze een half jaar. Valt ook wel mee qua veel te vroeg beginnen dan toch?
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:49:31 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78685783
Ja, is prma. Je hoeft echt niet exact op de zesmaandendag te beginnen.
Spannend, dat wel. !!
pi_78685879
Stiemie de prelogopediste was hier gisteren en die vertelde dat van een lepeltje leren eten wel 6 weken kan duren. Dus ik zou gewoon blijven proberen

Niels is niet democratisch. We waren helemaal klaar om te gaan stemmen poept hij zich volledig onder Maar uiteindelijk is het gelukt
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:53:57 #126
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78686028
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef Twinkly het volgende:
Stiemie de prelogopediste was hier gisteren en die vertelde dat van een lepeltje leren eten wel 6 weken kan duren. Dus ik zou gewoon blijven proberen

Niels is niet democratisch. We waren helemaal klaar om te gaan stemmen poept hij zich volledig onder Maar uiteindelijk is het gelukt
Zo Niels goeie timing

We blijven ook zeker oefenen hoor met het lepeltje, maar het zou fijn zijn als ze op niet te lange termijn gewoon dagelijks wat zwaarder voedsel binnenkrijgt. Dan heeft ze gewoon minder last van dat maagzuur.
pi_78686091
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:41 schreef DaviniaHR het volgende:

vlindur, lengtegroei is minder belangrijk dan gewicht, he? mss zijn al die lange kinders wel net zo zwaar als rienk, maar moeten ze tch in grotere maten. zie je trouwens al verbetering in het drinken?
Lief dat je het vraagt! Maar nee Had er eigenlijk veel meer van verwacht. Het is wel 'iets' beter. Maar hij laat nog steeds makkelijk los. Dacht echt dat het zou helpen. Hij drinkt nu wel veel langer maar is soms nog net zo boos en hamert dan op mn borsten. Ik vind het zo moeilijk allemaal. Er zit ook nog steeds maar weinig regelmaat in. We zitten nog steeds wel op 10 voedingen op een dag.

De difraxspeen met ronde kop pakte hij eindelijk goed en na de knip wil hij er niks meer van weten. Hij wil nu met moeite een bibi speen. Maar die floept wel heel erg naar binnen en naar buien als hij zuigt Maar misschien zijn die er wel in grotere maten. (De speen is gekregen. Ik heb wel 6 spenen gekregen.)

Ook is het moeilijk met J. Als Rienk huilt bij hem is het maar even en dan is het *hier* en dan krijg ik Rienk weer. Hij krijgt hem niet stil. Volgende week heb ik om 20:00 weer sporten. Nou.. Heb er weinig vertrouwen in..

Toch gaat het wel steeds beter. Rienk lacht vaker en is zo mooi en lief en poepig en schattig
Maar toch heb ik nog niet het gevoel dat we er 'zijn'
Ik hoor bijvoorbeeld niet of hij nou gepoept heeft, moe is of honger heeft of gewoon even wil huilen..

Maar goed, het zal allemaal ook wel goed komen. Maar ja.. Moeilijk is het wel hoor
pi_78686120
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Zo Niels goeie timing

We blijven ook zeker oefenen hoor met het lepeltje, maar het zou fijn zijn als ze op niet te lange termijn gewoon dagelijks wat zwaarder voedsel binnenkrijgt. Dan heeft ze gewoon minder last van dat maagzuur.
Owja dat is waar ook. Hoe werkt het bij Esmee als je rijstebloem door de melk doet om het zwaarder te maken? Dat was de tip van onze kinderarts maar we hebben het zelf nog niet geprobeerd.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:57:30 #129
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78686241
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt! Maar nee Had er eigenlijk veel meer van verwacht. Het is wel 'iets' beter. Maar hij laat nog steeds makkelijk los. Dacht echt dat het zou helpen. Hij drinkt nu wel veel langer maar is soms nog net zo boos en hamert dan op mn borsten. Ik vind het zo moeilijk allemaal. Er zit ook nog steeds maar weinig regelmaat in. We zitten nog steeds wel op 10 voedingen op een dag.

De difraxspeen met ronde kop pakte hij eindelijk goed en na de knip wil hij er niks meer van weten. Hij wil nu met moeite een bibi speen. Maar die floept wel heel erg naar binnen en naar buien als hij zuigt Maar misschien zijn die er wel in grotere maten. (De speen is gekregen. Ik heb wel 6 spenen gekregen.)

Ook is het moeilijk met J. Als Rienk huilt bij hem is het maar even en dan is het *hier* en dan krijg ik Rienk weer. Hij krijgt hem niet stil. Volgende week heb ik om 20:00 weer sporten. Nou.. Heb er weinig vertrouwen in..

Toch gaat het wel steeds beter. Rienk lacht vaker en is zo mooi en lief en poepig en schattig
Maar toch heb ik nog niet het gevoel dat we er 'zijn'
Ik hoor bijvoorbeeld niet of hij nou gepoept heeft, moe is of honger heeft of gewoon even wil huilen..

Maar goed, het zal allemaal ook wel goed komen. Maar ja.. Moeilijk is het wel hoor
Ik hoor ook vaak niet of het poep, moe of honger is hoor Vaak is het gewoon een kwestie van ruiken, voelen of uitproberen. Oke moe is soms nog wel te zien, maar als er genoeg afleiding is gaat Esmee gewoon ook door en dan zie ik niet of ze nou echt moe is...
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:58:27 #130
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78686304
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Owja dat is waar ook. Hoe werkt het bij Esmee als je rijstebloem door de melk doet om het zwaarder te maken? Dat was de tip van onze kinderarts maar we hebben het zelf nog niet geprobeerd.
Ja rijstebloem (biobim) is super. Ze lurkt zo die hele fles in 1x leeg Maar ze krijgt dat alleen in de avondfles (ergens tussen 19 en 23 uur)
pi_78686362
Oh, Vlindur wat zwaar Rot dat hij niet beter en effectiever uit de borst en fles drinkt nu. En wat naar dat je het eigenlijk zelf allemaal op moet lossen omdat het je Lief niet lukt. Maar echt, het wordt beter als hij straks 3 maanden geweest is, dan gaat hij zich heel snel ontwikkelen en gaat het allemaal een stuk makkelijker.

Oh en ik hoor/zie ook vaak niet wat er aan de hand is hoor. Ik weet dat het poep is wanneer ik hem heb horen pruttelen Ik weet dat hij moe is door op de klok te kijken en honger door hem aan te leggen.
pi_78686382
Bij Isabeau duurde het ook wéken voor ze het eten van een lepeltje doorhad. Dat gaat nu gelukkig goed, zodat ze op KDV dagen toch wat binnenkrijgt. Het grappige is dat het vooral goed gaat als ze met haar handje de pink vasthoudt van de hand die de lepel vasthoudt. En dan trekt ze de lepel zelf naar zich toe
pi_78686502
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:59 schreef Sorbootje het volgende:
Bij Isabeau duurde het ook wéken voor ze het eten van een lepeltje doorhad. Dat gaat nu gelukkig goed, zodat ze op KDV dagen toch wat binnenkrijgt. Het grappige is dat het vooral goed gaat als ze met haar handje de pink vasthoudt van de hand die de lepel vasthoudt. En dan trekt ze de lepel zelf naar zich toe

Dat probeert Niels nu ook met het lepeltje waar hij de Nexium mee krijgt, en dan eindigt de lepel ergens in zijn linker neusgat
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:02:00 #134
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78686512
Ach ik maak me er niet zo druk om hoor. Het is alleen nu vervelend omdat ze meer last van maagzuur krijgt en we liever niet meer medicijnen gaan geven. Uiteindelijk zal ze wel eens van een lepeltje gaan eten dus dat komt wel Maar ja dan gaan we anders eens kijken of ze zelf dmv rapley wel wil eten of bv een broodkorstje
pi_78686606
Vlindur welke spenen heb je allemaal geprobeerd? Ik heb zelf maar één mam-fles, maar als je hier volgende week bent mag je die wel even proberen. Was bij Isabeau de meest succesvolle. (wat overigens niet betekent dat ze er echt uit dronk )
pi_78686649
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:01 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Dat probeert Niels nu ook met het lepeltje waar hij de Nexium mee krijgt, en dan eindigt de lepel ergens in zijn linker neusgat
Tja, je hebt de skills of je hebt ze niet
pi_78686878
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Tja, je hebt de skills of je hebt ze niet
Dan moet Isabeau haar skillzzz maar een keer voor komen doen
pi_78687163
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur welke spenen heb je allemaal geprobeerd? Ik heb zelf maar één mam-fles, maar als je hier volgende week bent mag je die wel even proberen. Was bij Isabeau de meest succesvolle. (wat overigens niet betekent dat ze er echt uit dronk )
Oh wat lief! Dat wil ik dan wel

Ik heb 3 Difrax -2/+2 maandenrond, +0 maanden rond en +0 maanden plat
2 blauwe bibi Nuby met ring
1 'i love mama' Bibi ( ) zonder ring <-- Deze wil hij nu wel

Ik wil best wel nog meer spenen kopen, maar weet alleen echt niet welke ik dan zou moeten hebben..

Twinkly, nog 14 nachtjes, dan issie 3 maanden

En idd, ik probeer ook steeds maar gewoon wat. Weet nu wel dat als hij huilt en de borst niet wil en geen vieze luier heeft dat hij dan moe is. Gistermiddag en vandaag heb ik hem huilend in bed gelegd en gister en vandaag sliep hij gewoon binnen 3 minuten. Misschien dat ik het eindelijk door krijg

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 03-03-2010 16:22:56 (Nuby ipv Bibi) ]
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:19:36 #139
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78687363
Vlindur weet je wel zeker dat hij echt een speen wil (voordat je straks het hele assortiment hebt getest )
Esmee wil bijvoorbeeld ECHT geen speen. De eerste dagen nog wel, maar daarna is dat ding er echt binnen 2 seconden uit.
pi_78687484
Volgens mij bedoelt Sorbo een drink/flesspeen en Vlindur een fopspeen?
/bemoeimode
pi_78687514
Wel een beetje bijgelezen, maar teveel om overal op te reageren.

Isabeau nog steeds ziek? Wat zielig!! Beterschap!

En de papa-verhalen, heeeeeel herkenbaar allemaal!

Vlindur, ik vind het ook nog steeds lastig om alle huiltjes te herkennen, maar het gaat steeds beter. Ik herken het ook niet altijd als ze moe is.
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:23:32 #142
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78687563
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef Xenia het volgende:
/bemoeimode

Volgens mij ook ja nu ik zo terug lees
pi_78687650
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef amaranta het volgende:
Xeen, denk dat jouw man mijn schoonbroer is
haha.
Dat zou jou mijn zus maken? Of eh... hmm, te ingewikkeld zo laat op de middag.
pi_78687701
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef freecell het volgende:
Lars, toffe foto's

Hier een 'oja, zo zijn baby's ook wel eens' dagje
Huilen, op de arm, drinken (zo ongeveer elke 2 uur!), huilen, op de arm, terug in bedje, meteen weer brullen....
Dus: mamahonger en regelen!
Rare dag? Met 2,5 week?
Dat hadden wij vannacht ook Heb haar meer bij me gehad in bed dan dat ze in haar wiegje heeft gelegen. En vanochtend was ze ineens niet wakker te krijgen toen mijn borsten zo ongeveer ontploften

Ik zag nog een mooie Daan langskomen. Wat een pretbekkie al zeg

Vlindur, wat klote dat het nog niet lekker gaat. Het loont volgens mij wel de moeite om spenen van verschillende merken te proberen. Hopen dat hij snel lekker drinkt

Over spenen gesproken: ik heb ook DE fopspeen voor Hannah ontdekt. Wanneer ze darmkrampjes heeft helpt het erg goed als we haar een pink geven om op de zuigen. Op een gegeven moment wil je dan wel je vinger weer eens terug De speentjes van difrax en bibi vind ze niks, maar de avent speen is een blijvertje
Net trouwens naar de drogist geweest met haar terwijl S. boodschappen deed. Ze heeft heerlijk overal doorheen geslapen De Infacol hebben we nu, dus maar eens kijken of het helpt.
pi_78687718
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef Stiemie het volgende:
Vlindur weet je wel zeker dat hij echt een speen wil (voordat je straks het hele assortiment hebt getest )
Esmee wil bijvoorbeeld ECHT geen speen. De eerste dagen nog wel, maar daarna is dat ding er echt binnen 2 seconden uit.
Ja, want zolang de speen zit dan zit ie ook flink gelukzalig te ploppen, maar hij verliest hem steeds nu.

De Difrax zat goed.
(Ik geef de speen ook niet als er niks aan de hand is. Maar als hij mopperen gaat wil hij hem wel. En het is een goeie tijdrekker voor de bv
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef Xenia het volgende:
/bemoeimode
Weet ik Rienk wil de fles ook niet (Daar heb ik de brede en smalle Difrax van en Avent.)
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef NieuweUser het volgende:

Vlindur, ik vind het ook nog steeds lastig om alle huiltjes te herkennen, maar het gaat steeds beter. Ik herken het ook niet altijd als ze moe is.
Een gebruiksaanwijzing was fijn geweest he
pi_78687832
Sommige kindjes schijnen de flessenspeen beter te pakken wanneer deze van latex is, ik zit eraan te denken deze te bestellen als de Haberman Feeder echt niet lukt.

Ik hoop voor jullie dat de drie maanden grens echt verlichting geeft Vlindur! Hier is het sinds een week echt een stuk beter alhoewel het na 12 weken (uitgerekende datum) ook al wel beter ging: hij kan plotseling zelf in slaap vallen, is vrolijker en er is makkelijker contact met hem te leggen. Hij is nu 4,5 maand.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_78687859
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:26 schreef Vlindur het volgende:

Een gebruiksaanwijzing was fijn geweest he
Nou! Als dat zou kunnen! Maar ik merk dat ik haar nu al goed ken, en dat wordt vast alleen maar beter! Komt goed!
pi_78687967
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef NieuweUser het volgende:
Ik vind het ook nog steeds moeilijk. Vooral het verschil tussen een moe-huil en een luier-huil hoor ik slecht. Daarom wil ik ook de Why Cry hebben, maar mijn vriend vindt dat onzin
pi_78688109
haha ja ik had het over een fles... pfff... ik zit weer lekker op te letten
pi_78688126
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:30 schreef Xenia het volgende:

[..]

Ik vind het ook nog steeds moeilijk. Vooral het verschil tussen een moe-huil en een luier-huil hoor ik slecht. Daarom wil ik ook de Why Cry hebben, maar mijn vriend vindt dat onzin
Hier was er pas laat een onderscheid te merken tussen de ik-ben-moe huil en andere huiltjes, het klinkt zeurderig: gaat van een middentoon naar beneden en steeds weer dezelfde klank achterelkaar.
De vieze broekhuil ken ik niet want hij huilt dan niet
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')