Zo Niels goeie timingquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef Twinkly het volgende:
Stiemie de prelogopediste was hier gisteren en die vertelde dat van een lepeltje leren eten wel 6 weken kan duren. Dus ik zou gewoon blijven proberen![]()
Niels is niet democratisch. We waren helemaal klaar om te gaan stemmen poept hij zich volledig onderMaar uiteindelijk is het gelukt
Lief dat je het vraagt! Maar neequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:41 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, lengtegroei is minder belangrijk dan gewicht, he? mss zijn al die lange kinders wel net zo zwaar als rienk, maar moeten ze tch in grotere maten. zie je trouwens al verbetering in het drinken?
Owja dat is waar ook. Hoe werkt het bij Esmee als je rijstebloem door de melk doet om het zwaarder te maken? Dat was de tip van onze kinderarts maar we hebben het zelf nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Zo Niels goeie timing![]()
We blijven ook zeker oefenen hoor met het lepeltje, maar het zou fijn zijn als ze op niet te lange termijn gewoon dagelijks wat zwaarder voedsel binnenkrijgt. Dan heeft ze gewoon minder last van dat maagzuur.
Ik hoor ook vaak niet of het poep, moe of honger is hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt! Maar neeHad er eigenlijk veel meer van verwacht. Het is wel 'iets' beter. Maar hij laat nog steeds makkelijk los. Dacht echt dat het zou helpen. Hij drinkt nu wel veel langer maar is soms nog net zo boos en hamert dan op mn borsten. Ik vind het zo moeilijk allemaal. Er zit ook nog steeds maar weinig regelmaat in. We zitten nog steeds wel op 10 voedingen op een dag.
De difraxspeen met ronde kop pakte hij eindelijk goed en na de knip wil hij er niks meer van weten. Hij wil nu met moeite een bibi speen. Maar die floept wel heel erg naar binnen en naar buien als hij zuigtMaar misschien zijn die er wel in grotere maten. (De speen is gekregen. Ik heb wel 6 spenen gekregen.)
Ook is het moeilijk met J. Als Rienk huilt bij hem is het maar even en dan is het *hier* en dan krijg ik Rienk weer. Hij krijgt hem niet stil.Volgende week heb ik om 20:00 weer sporten. Nou.. Heb er weinig vertrouwen in..
Toch gaat het wel steeds beter. Rienk lacht vaker en is zo mooi en lief en poepig en schattig![]()
Maar toch heb ik nog niet het gevoel dat we er 'zijn'
Ik hoor bijvoorbeeld niet of hij nou gepoept heeft, moe is of honger heeft of gewoon even wil huilen..
Maar goed, het zal allemaal ook wel goed komen. Maar ja.. Moeilijk is het wel hoor
Ja rijstebloem (biobim) is super. Ze lurkt zo die hele fles in 1x leegquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Owja dat is waar ook. Hoe werkt het bij Esmee als je rijstebloem door de melk doet om het zwaarder te maken? Dat was de tip van onze kinderarts maar we hebben het zelf nog niet geprobeerd.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:59 schreef Sorbootje het volgende:
Bij Isabeau duurde het ook wéken voor ze het eten van een lepeltje doorhad. Dat gaat nu gelukkig goed, zodat ze op KDV dagen toch wat binnenkrijgt. Het grappige is dat het vooral goed gaat als ze met haar handje de pink vasthoudt van de hand die de lepel vasthoudt. En dan trekt ze de lepel zelf naar zich toe![]()
Tja, je hebt de skills of je hebt ze nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:01 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat probeert Niels nu ook met het lepeltje waar hij de Nexium mee krijgt, en dan eindigt de lepel ergens in zijn linker neusgat
Dan moet Isabeau haar skillzzz maar een keer voor komen doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Tja, je hebt de skills of je hebt ze niet
Oh wat lief! Dat wil ik dan welquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindurwelke spenen heb je allemaal geprobeerd? Ik heb zelf maar één mam-fles, maar als je hier volgende week bent mag je die wel even proberen. Was bij Isabeau de meest succesvolle. (wat overigens niet betekent dat ze er echt uit dronk
)
Volgens mij ook ja nu ik zo terug leesquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef Xenia het volgende:
Volgens mij bedoelt Sorbo een drink/flesspeen en Vlindur een fopspeen?
/bemoeimode
Dat zou jou mijn zus maken? Of eh... hmm, te ingewikkeld zo laat op de middag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef amaranta het volgende:
Xeen, denk dat jouw man mijn schoonbroer is![]()
haha.
Dat hadden wij vannacht ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef freecell het volgende:
Lars, toffe foto's
Hier een 'oja, zo zijn baby's ook wel eens' dagje
Huilen, op de arm, drinken (zo ongeveer elke 2 uur!), huilen, op de arm, terug in bedje, meteen weer brullen....
Dus: mamahonger en regelen!
Rare dag? Met 2,5 week?
Ja, want zolang de speen zit dan zit ie ook flink gelukzalig te ploppen, maar hij verliest hem steeds nu.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef Stiemie het volgende:
Vlindur weet je wel zeker dat hij echt een speen wil (voordat je straks het hele assortiment hebt getest)
Esmee wil bijvoorbeeld ECHT geen speen. De eerste dagen nog wel, maar daarna is dat ding er echt binnen 2 seconden uit.
Weet ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef Xenia het volgende:
Volgens mij bedoelt Sorbo een drink/flesspeen en Vlindur een fopspeen?
/bemoeimode
Een gebruiksaanwijzing was fijn geweest hequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef NieuweUser het volgende:
Vlindur, ik vind het ook nog steeds lastig om alle huiltjes te herkennen, maar het gaat steeds beter. Ik herken het ook niet altijd als ze moe is.
Nou! Als dat zou kunnen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:26 schreef Vlindur het volgende:
Een gebruiksaanwijzing was fijn geweest he
Ik vind het ook nog steeds moeilijk. Vooral het verschil tussen een moe-huil en een luier-huil hoor ik slecht. Daarom wil ik ook de Why Cry hebben, maar mijn vriend vindt dat onzinquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef NieuweUser het volgende:
Vlindur, ik vind het ook nog steeds lastig om alle huiltjes te herkennen, maar het gaat steeds beter. Ik herken het ook niet altijd als ze moe is.
Hier was er pas laat een onderscheid te merken tussen de ik-ben-moe huil en andere huiltjes, het klinkt zeurderig: gaat van een middentoon naar beneden en steeds weer dezelfde klank achterelkaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:30 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds moeilijk. Vooral het verschil tussen een moe-huil en een luier-huil hoor ik slecht. Daarom wil ik ook de Why Cry hebben, maar mijn vriend vindt dat onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |