Hey claudia, ik heb precies dezelfde vraag hier ook gesteld, zo'n twee maanden geleden...
Ik had hier precies hetzelfde met Alexa. Groeide prima op 5 flessen (150/5), maar we moesten haar vaak wakker maken voor voeding no.4 (1900) en altijd voeding no.5 (2300). Voor no.5 vaak ook echt uit een diepe, diepe slaap, waarbij ze half slapend (en ik ook!) de fles dronk en zo weer in bed lag.
Wij hebben Alexa eigenlijk altijd met de fles op verzoek gevoed, en ze had snel zelf een ritme gevonden. Dus mijn gevoel zei me het gewoon een keer te proberen. En die reacties kreeg ik hier toen ook: gewoon proberen komt er vanzelf achter als het niet gaat. We hebben gewoon Alexa gevolgd eigenlijk....
Ik heb even het boekje van het KDV erbij gepakt en Alexa is sinds 26-01 overgegaan op 4 flessen. Toen was ze dus ongeveer net zo oud als jouw beeb nu!
Btw, met Alexa is dat dus meteen goed gegaan eigenlijk. We zijn toen wel de ochtend en avondfles gaan verhogen tot 180/6, en wanneer ze aangaf (boos als fles op was, bij. of vroeger komen voor flessen) alle flessen naar 180/6.
Daarna (08-02) hebben we rijstebloem aan de laatste fles teogevoegd, en sinds vorige week ook de laatste fles verhoogd tot 210/7.
En nu (5 maanden) zit ze op:
210/7 (0700)
180/6 (1200)
180/6 (1600)
210/7+3eetlepels rijstebloem (1930)
En nog steeds op verzoek, en verhip, die troela heeft een interne klok
Ik hoop dat je er wat aan hebt, gewoon proberen en dan zie je vanzelf of Ivan het trekt....
en ik geloof dat jij ook zo'n mama was die jouw moederlijke intuitie met andere situaties heeft gevolgd , toch??? Gewoon daarop blijven vertrouwen hoor...