Hč wat sneu! Stef waarschijnlijk ook al aan de helmquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef Incantrix het volgende:
Asy, ieks, dat is onwijs schrikken lijkt me! Arm jochie, ik hoop dat het niet nodig zal zijn om hem te besnijden, maar als het moet, dan moet het he?meissie!
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen van Stef.. Lief is vandaag met hem naar de fysio gegaan en die zag duidelijk dat de afplatting aan het verergeren is. Hij heeft gezegd dat het helmpje voor Stef erg waarschijnlijk, zelfs bijna onvermijdelijk is..En nu weet ik best dat het niet het einde van de wereld is enzo, maar stiekum had ik toch wel verwacht dat het mee zou vallen omdat we er nu toch aardig bijtijds bij waren.. Ik moet nog even aan het idee wennen en ik geef nog niet op, maar feit blijft dat we hem alleen overdag in zijn driehoekje kunnen leggen enzo, terwijl hij 's-nachts zo lang slaapt dat we de strijd eigenlijk altijd verliezen als hij dan verkeerd ligt. Nouja, ik ga er maar even een nachtje op slapen, want vandaag was ik bij de bedrijfsarts en morgen is mijn laatste dag voor ik weer ga beginnen met werken!
Stef gaat aanstaande vrijdag voor het eerst een échte hele dag naar het KDV, ik ben zó benieuwd hoe het allemaal zal gaan lopen!
Ik ga nu dus lekker een tukje doen, lieve mensen!!
Quote: "Geen vervoer is geen reden voor visite... da's alleen voor mensen die te ziek zijn om naar het spreekuur te komen"quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:37 schreef amaranta het volgende:
Rijdt de HA geen visite 's ochtends? Dan kan hij/zij toch gewoon bij je langskomen?
Alsjeblieft!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Keshet het volgende:
DANK JULLIE WEL! Allemaal! Voor alles! Van ons alledrie!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier zo'n zelfde schema:quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:06 schreef amaranta het volgende:
Zo, weer een redelijk goede nacht.22.00 - 3.00 - 7.00
Maar bloeddruk meten kan je VK toch ook? Daar hoeft de HA toch niet voor te komen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:07 schreef Lijnloos het volgende:
Sorbootje, fijn dat je met de buurvrouw wel terecht kunt bij de ha. Stelletje sufferds dat ze dan niet even langs komen. Tuurlijk is het niet bedoeld om taxi te spelen of om voor niks te komen, maar als iemand geen vervoer heeft, wat moet je dan. Hier deden ze daar net na de bevalling ook heel moeilijk om, of ik niet gewoon effe naar ze toe kon komen om mijn bloeddruk te laten meten. "Hoe lang geleden is de bevalling?" ik: "3 dagen", zij: "Oh, ja... maar dan kun je echt niet hier heen komen?". Toen sprongen de vlos, kraam en mijn man volledig uit hun vel... en kwamen ze nog niet. Ben weekje later maar gegaan.
Ik hoop dat ze iets voor Isabeautje kunnen betekennen, want ze is nu wel flink ziek zeg, bah.
Welke speen gebruik je mama_papa? Meestal is het in het begin dat ze zo'n 20 minuten over een flesje mogen/moeten doen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:13 schreef mama_papa het volgende:
Nog even niet bijgelezen hoor
Ik kom net terug van het ziekenhuis met Tessa. Helemaal geen vriendelijk kinderartsZe hadden de afspraak ook niet eens in de computer staan! Ze weegt nu gewoon al 3320 gram
Gaat hard!!!!!
Kinderarts vond wel dat er wat spekkies aan mochten komenToen ik vertelde hoeveel ze at 6 á 7 keer per dag 100 cc vond hij dat toch wel erg veel voor zo'n mini mop...(Conusultatiebureau had dat gezegd...) Moeten het flesje maar rekken, omdat ze het steeds binnen 10 minuten al op heeft. Hoeveel ze dan moet krijgen de komende tijd moeten we maar overleggen met het cb, want dat wist hij ook niet.
Nu over 3 weken weer terug en dan kijken hoeveel ze weegt.
Mini mop ligt nu enorm te huilen, dus ga dr snel even knuffelen![]()
Dit dus... ik sluit mij hier helemaal bij aan.. *traantje wegpinkt*quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb tranen in mijn ogen van het verslag, fijn idd wat Oeke zegt, dat het jullie precies dat geeft wat we gehoopt hadden.![]()
En wat heerlijk dat jullie zo lang met haar hebben kunnen knuffelen!
What reminds me;quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
En volgens mij is mijn kleine meisje aan het poepen...
en dat is al een week geleden..
jeujjjjjj voor Rienk!!! superquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
What reminds me;
Rienk had vanochtend poep luier 3 sinds zaterdag!![]()
![]()
(zaterdag, maandag en vanochtend)
En met de lactulose zijn we dus weer gestopt.
Ik wil er bij opquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb tranen in mijn ogen van het verslag, fijn idd wat Oeke zegt, dat het jullie precies dat geeft wat we gehoopt hadden.![]()
En wat heerlijk dat jullie zo lang met haar hebben kunnen knuffelen!
Voor degenen die nog niet in het FB topic meegelezen hadden, we hebben geprobeerd zo compleet mogelijk te zijn met de mensen die we gePMd hebben, helaas zijn er toch nog mensen doorheen geglipt, sorry. Ik bewaar de lijst die we hebben nu heel goed, en zet iedereen die dat wil er nog bij op.![]()
Brr besnijden.. klinkt eng. maar ik heb er geen ervaring mee. Scheelt vast wel dat jij dat dan wel hebtquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:09 schreef Asyniur het volgende:
Wij zijn weer terug! Wat een onderneming zeg, met zo'n klein prulletje...
Nou hij heeft dus inderdaad een wat krappe voorhuid. Aantal keren per dag even een stukje terughalen en goed schoonhouden met water. Over 2 weken moeten we voor controle naar de kinderarts. Daar ook even aankaarten...
Ik ga in elk geval er niet lang mee lopen trutten. Als het zo strak blijft, dan besnijden ze hem maar lekker op tijd. Kan me niet voorstellen dat hij er helemaal geen last van heeft...![]()
BIj de HA binnen was meneertje heel lief maar eenmaal weer in de wachtkamer brullen! Meneer had honger en liet dat even duidelijk merken.![]()
Pff, heb ik meneer net lekker in de draagdoek (slapend) schijt hij zijn luier vol
Hij doet dit vaker, maar hij kán wel goed drinken. 80% van de tijd gaat het goed zeg maarquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:55 schreef Vlindur het volgende:
Freecell. Drinkt ie normaal wel goed? Want Rienk dronk altijd zo en had dus een te korte tongriem.
quote:
HIer ook een ervaringsdeskundige in huis en die was kleuterquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Twinkly het volgende:
Asy wat schrikken dat er bloed in Harry's luier zat, gelukkig is het niets ernstigs. Ik kan me goed voorstellen dat je liever vroeg gaat besnijden dan ermee rond blijven lopen. Waarschijnlijk heeft hij van het besnijden op heel jonge leeftijd ook het minste last (hier in huis ook een ervaringsdeskundige maar die had de pech dat hij peuter was).
Hoe gaat zoiets in zijn werk eigenlijk? Ik kom alleen maar op ranzige zielige sites terecht..quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
HIer ook een ervaringsdeskundige in huis en die was kleuter![]()
En gewoon doorgaan met oefenen hoor!
Genoeg animo zo te zien!quote:
Geen idee. Het enige dat hij er nog van weet is hoe pijn het deed toen de verbandjes gewisseld moesten wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe gaat zoiets in zijn werk eigenlijk? Ik kom alleen maar op ranzige zielige sites terecht..
De ervaringsdeskundige hier was 12 dus die weet het nog erg goed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef Asyniur het volgende:
HIer ook een ervaringsdeskundige in huis en die was kleuter![]()
oei... dat klinkt niet heel erg goed... ik hoop dat hij er niet al te veel last van houdt... kan het ook gebeuren dat de voorhuid wat ruimer wordt uit zichzelf?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Geen idee. Het enige dat hij er nog van weet is hoe pijn het deed toen de verbandjes gewisseld moesten wordenen welke kadootjes hij heeft gehad
En het is niet zeker dat Harry besneden moet worden hoor! Maar hij is pas 2 weken oud en nu al een ontsteking aan zijn voorhuid/piemel vanwege te krappe boel. Dat belooft niet veel goeds...
Ik ga iemand in de tummytub stoppen die zjuist zijn luier volgeprutteld heeft
Heftig zegquote:GÖTTINGEN - In het Noord-Duitse Göttingen is een jongetje geboren dat bij zijn geboorte slechts 275 gram woog. De baby is voor zover bekend de lichtste jongen ter wereld die een dergelijke vroeggeboorte heeft overleefd. Dat maakte een woordvoerder van het plaatselijke ziekenhuis UMG donderdag bekend.
Artsen gingen er tot nu toe van uit dat kinderen met een geboortegewicht van minder dan 350 gram in principe niet levensvatbaar zijn. Slechts drie meisjes waren bij hun geboorte ooit lichter dan dit jongetje en hebben het overleefd. Het lichtste meisje woog 244 gram.
Het jongetje werd vorig jaar juni geboren in de 25e week van de zwangerschap. Na zes maanden op de afdeling intensive care gelegen te hebben mocht het kind in december naar huis. Het jongetje woog toen 3700 gram.
Maar het zal een stuk minder wateriger zijn dan bv poep. fv moeten ze echt verteren, hoorde ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Heftig zeg![]()
Over poepjes, Robin poept een stuk minder nu ze aan de fles zit
Nou ff een correctie hierquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar het zal een stuk minder wateriger zijn dan bv poep. fv moeten ze echt verteren, hoorde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |