abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78735743
Idd Rocka!

En Troel, Twente blijft trekken he!
pi_78735886
Twente rules! Maar wij wonen inmiddels (precies) in het midden van het land... Provincie Utrecht dus.

Aoraki, Thomas met KMA wellicht. Wel apart idd dat ie niet echt veel symptomen had, maar bloed in de ontlasting is natuurlijk ook niet normaal. ik hoop dat het voor hem goed gaat met die nieuwe voeding... (toch?) En succes de komende tijd met jullie nieuwe huis!

Asy, wat rot voor harry, maar gelukkig is ie nog zo klein dat ie later niet anders meer weet. En zo'n ramp is het ook niet om besneden te zijn denk ik. Althans, als vrouw zou ik besneden kerels ook niet mijden hoor.

Rocka, wat fijn dat het goed gaat met je Rockertje(s)... Op het spugen na, maar da's denk ik voornamelijk onhandig en was. Minke spuugt ook nog behoorlijk regelmatig, ik snap ook echt niet meer hoe en waarom en vooral wanneer niet, want dan doe ik dat gewoon... maar ja, ze lijkt er echt geen last van te hebben, het is gewoon echt alleen onhandig (en het feit dat we 3 setjes kleren meegeven bij het kdv per dag )
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:40:01 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_78735904
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Twinkly het volgende:
Meeten anyone?
Ja! Datumjongetjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78735915
Hij is weer wakker en nog heel moe dus straks gaat hij lekke rin de doek slapen Ik typ nu met hem op de arm (verslaafde)
Rocka idd ik weet helemaal niet of het twee weken geleden wel kon, met de auto gaan was niet zo'n succes alleen. Maar sinds twee weken is hij zo ontzettend veranderd, doordat hij veel meer snapt (denk ik) is hij een stuk vrolijker en huilt hij minder snel en hij kan ook beter communiceren.

Ik kom ook Twente en ik woon in Gelderland!! Ik heb in Groningen gestudeerd maar Gelderland is veel mooier, net als Twente (bos )

Oh en Rocka wat leuk dat je Rocker zo vrolijk is
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78736085
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:40 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja! Datumjongetjes
jaaaa! Niels vindt het ook "uhujuaaaaa uh ah uuuh"
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:44:26 #281
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78736093
Net ook nog naar het cb geweest, mevrouw daar zegt dat ze juist wel wat meer mag eten Word ik zo moe van, elke keer weer als ik een vraag heb dan krijg ik verschillende antwoorden. Nou ik ga gewoon doen waar Tessa en ik me goed bij voelen en ik hou uiteraard wel de richtlijnen aan! Bij het cb ook gewogen en daar woog ze weer ietstjes minder Wat een beetje poep wel kan doen
Heeft weer wat testjes bij Tessa gedaan en ze schoorde een vette 10 zoals mevrouw dat zei

Keshet: Het was een hele rare man! Ga inderdaad maar vragen of ik in het vervolg een ander kan krijgen Had advies is inderdaad tegenstrijdig..Heel raar!

Troel: Ik gebruik avent flesjes+speen1. Hij had het erover om het flesje halverwegen uit dr mondje te halen en dan even een speentje en dan weer verder met de fles, maar dat pikt ze echt niet! Dat doe ik dus ook echt niet..

Karin: Ben benieuwd naar de jurkjes Heb je een pm terug gestuurd
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_78736851
MP, volgens mij is alles qua kv een richtlijn, als je er niet mega veel van afwijkt, kan het toch bijna geen probleem zijn. En bovendien dacht ik dat je zeker in het begin kv ook op verzoek mocht geven (correct me if I'm wrong...). Je gevoel is meestal prima. Bovendien heb ik ook gemerkt dat je wel een beetje kan rekken, maar echt niet te lang, dat is voor haar en voor jou echt niet leuk. Succes ermee.

Dank allen voor de reactie. Wij hopen ook dat de nieuwe voeding gaat helpen... Ik heb net geproefd, wat smerig zeg! Gelukkig hebben kleintjes nog niet echt goede smaakontwikkeling. Hij lijkt het niet erg te vinden. Ik moet alleen wel denk ik weer de kleinere speentjes op de fles doen. Dit spul is dunner dan de Omneo, dus de helft ging erlangs.
Ik vind het ook heel vaag dat het opeens komt opzetten, blijkbaar kan dat in de eerste 3 maanden. (Toen het begon was Thomas 3 maanden en 2 dagen [zucht]) Daarvoor had hij wel veel krampjes, maar daar leek de Omneo al goed voor te werken.
Was wel apart bij de KA: zij:"misschien weet je nog wat van je biologielessen blabla" Ikke:"ehhh, dat moet wel lukken, ik ben moleculair bioloog". Toch stom dat ze je dan meteen serieuzer nemen, dat zou toch eigenlijk niet moeten...
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:32:21 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78738256
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Twinkly het volgende:
Asy wat schrikken dat er bloed in Harry's luier zat, gelukkig is het niets ernstigs. Ik kan me goed voorstellen dat je liever vroeg gaat besnijden dan ermee rond blijven lopen. Waarschijnlijk heeft hij van het besnijden op heel jonge leeftijd ook het minste last (hier in huis ook een ervaringsdeskundige maar die had de pech dat hij peuter was).
HIer ook een ervaringsdeskundige in huis en die was kleuter
En gewoon doorgaan met oefenen hoor!
pi_78738926
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef Asyniur het volgende:

[..]

En gewoon doorgaan met oefenen hoor!
Hoe gaat zoiets in zijn werk eigenlijk? Ik kom alleen maar op ranzige zielige sites terecht..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:50:27 #285
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78738973
hellow ben ik weer

@Twinkly; spannend rugdragen.. ik wil dat tzt ook met Evie gaan oefenen. Maar nu eerst maar op de 'gewone' manier..
En die cactus heb ik er idd maar uitgevist maar heb nog steeds erg veel last van mijn holtes...(en natuurlijk kon ik niet binnen blijven nu we eindelijk een zonnige dag hebben; en nu heb ik nog meer hoofdpijn; dus maar aan de paracetamol.)

@Aoraki: thomas was ook een kleintje he? groeit hij net zo fantastisch als Evie; Evie was ma (12 weken en 2 dagen jong) 59 cm en 5480 gram; ook keurig op de gemiddelde curvelijn. (en Evie was ook 2785 gram bij de geboorte )
en bah bloed bij de ontlasting; niet leuk... hoop dat het niets ergs is...

en jeuuujjj voor het goede weer
we hebben eindelijk eens een echt wandelingetje kunnen maken met Evie! papa had een halve dag en oma kwam ook nog even langs; en toen hebben we met zijn 4tjes een wandelingtje gemaakt...(langs een hertenparkje hier in de buurt )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:21:42 #286
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78740103
Ik voel een twentemeet aankomen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78740442
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik voel een twentemeet aankomen!
Genoeg animo zo te zien!

M_P, je gevoel volgen is, naast natuurlijk de richtlijnen, het belangrijkste denk ik! Jij kent je meisje het beste!
pi_78740573
*oosten* meldt zich
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:40:10 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78740756
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:49 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoe gaat zoiets in zijn werk eigenlijk? Ik kom alleen maar op ranzige zielige sites terecht..
Geen idee. Het enige dat hij er nog van weet is hoe pijn het deed toen de verbandjes gewisseld moesten worden en welke kadootjes hij heeft gehad

En het is niet zeker dat Harry besneden moet worden hoor! Maar hij is pas 2 weken oud en nu al een ontsteking aan zijn voorhuid/piemel vanwege te krappe boel. Dat belooft niet veel goeds...

Ik ga iemand in de tummytub stoppen die zjuist zijn luier volgeprutteld heeft
pi_78740862
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef Asyniur het volgende:
De ervaringsdeskundige hier was 12 dus die weet het nog erg goed.

David (5 jaar) heeft er ook wat problemen mee maar de dokter wil er nog niks aan doen (geen bloed trouwens maar wel wat krap).
pi_78743888
noordoosten meldt zich.....

Balen Ao van die vermoedens van KMA! En als het te dun is kan johannesbroodpitmeel helpen, dat heeft Lars ook in de fles
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78745536
wow, mooie foto's Keshet!
als ik de foto zie van het rompertje met je hand... dan breekt er iets in me, zeker als ik dan lees dat het nog te groot is voor haar...
Ik ben blij dat alles goed ontvangen is!
pi_78745688
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Geen idee. Het enige dat hij er nog van weet is hoe pijn het deed toen de verbandjes gewisseld moesten worden en welke kadootjes hij heeft gehad

En het is niet zeker dat Harry besneden moet worden hoor! Maar hij is pas 2 weken oud en nu al een ontsteking aan zijn voorhuid/piemel vanwege te krappe boel. Dat belooft niet veel goeds...

Ik ga iemand in de tummytub stoppen die zjuist zijn luier volgeprutteld heeft
oei... dat klinkt niet heel erg goed... ik hoop dat hij er niet al te veel last van houdt... kan het ook gebeuren dat de voorhuid wat ruimer wordt uit zichzelf?
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:32:48 #294
100412 mefke79
komt goed!
pi_78748907
Twente (oke oke, eerst Brabant, maar dan toch echt Twente. Heb gestudeerd in Enschede, vandaar).

Een te krappe voorhuid lijkt me vrij pijnlijk en ik zou me rot schrikken van bloed in de luier.
O en Thomas een vermoeden van KMA, dat is ook niet niks.
Lars weer zijn vrolijke zelf, gelukkig. Geen bloemkool meer. Ik ken alle kolen inderdaad als gasvormend en dus niet te verdragen voor mensen met lastige darmen, dus hopelijk gaan de wortels beter.
Stef, shit een helmpje..he toch. Maar inderdaad als je dan Oscar ziet, dan valt het reuze mee. En je hebt er alles aan gedaan, tis gewoon niet anders, hoe rot dan ook.
Rocka, die eind september kindjes zijn gewoon vrolijke mannekes, dat merken we hier ook. Huilt alleen bij honger.

Driekus krijgt nu dus wat fruit op het kdv, maar ook daar krijgen ze er bijna niets in. Hij vindt er gewoon niets aan. Nou ja, maakt niet uit, hij hoeft ook nog niet veel binnen te krijgen. En zijn slaappatroon is aan het veranderen, hij heeft net na het kdv ook anderhalf uur geslapen. Gewoon te moe om zijn ogen open te houden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78751104
quote:
GÖTTINGEN - In het Noord-Duitse Göttingen is een jongetje geboren dat bij zijn geboorte slechts 275 gram woog. De baby is voor zover bekend de lichtste jongen ter wereld die een dergelijke vroeggeboorte heeft overleefd. Dat maakte een woordvoerder van het plaatselijke ziekenhuis UMG donderdag bekend.

Artsen gingen er tot nu toe van uit dat kinderen met een geboortegewicht van minder dan 350 gram in principe niet levensvatbaar zijn. Slechts drie meisjes waren bij hun geboorte ooit lichter dan dit jongetje en hebben het overleefd. Het lichtste meisje woog 244 gram.
Het jongetje werd vorig jaar juni geboren in de 25e week van de zwangerschap. Na zes maanden op de afdeling intensive care gelegen te hebben mocht het kind in december naar huis. Het jongetje woog toen 3700 gram.
Heftig zeg

Over poepjes, Robin poept een stuk minder nu ze aan de fles zit
pi_78751662
Bij een Twente meet kom ik ook hoor!, ben er geboren (na 2 jaar toen verhuisd naar Gelderland waar ik nu ook nog woon) en al mijn familie woont daar nog.

Hmm naar die onzekerheid Aoraki, hopelijk is een besnijdenis toch niet nodig, lijkt me zo drastisch meteen.
(Maar veel pijn is natuurlijk al helemaal niks)

Ach wat balen Incantrix, Stef misschien aan de helm!
Wolf heeft ook een voorkeurshouding (rechts),vorige maand op cb voelde ze het licht aan 1 hoofdkant, en dat klopt dus ook wel.Ik probeer hem als hij wakker is zoveel mogelijk de andere kant op te laten liggen en kijken, maar bij slapen wil hij echt niet op een zij liggen hoor

BJ wat heerlijk groeit Evie! Echt super dat ze het zo goed doet. Ik moet pas eind van de maand weer naar cb, vindt het altijd leuk om beetje te vergelijken met leeftijdsgenootjes

Rocka, lekker dat het goed met je kleinste knul gaat.Zielig van het spugen, maar zolang hij daardoor niet steeds eerder honger heeft zal hij toch vast wel genoeg binnenkrijgen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:31:20 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78751855
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Heftig zeg

Over poepjes, Robin poept een stuk minder nu ze aan de fles zit
Maar het zal een stuk minder wateriger zijn dan bv poep. fv moeten ze echt verteren, hoorde ik.
pi_78752529
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar het zal een stuk minder wateriger zijn dan bv poep. fv moeten ze echt verteren, hoorde ik.
Nou ff een correctie hier

Kwam net thuis van het werk en mevrouw ging in haar slaap ff beetje omhoog en liet een dikke scheet Nu net na de voeding ff een checkup en poep tot tussen haar tenen
pi_78760594
Haha co_ol, dat krijg je er van! Wet van fok! En die werkt erg krachtig hier

ik ben der ook weer uit en sta inmiddels al bij de bus op weg naar werk... Minke vond het niet echt tof om zo vroeg al wakker gemaakt te worden maar het flesje ging (in tegenstelling tot gister) wel schoon op! Manlief brengt haar zo weer weg naar het kdv en dan hoop ik vandaag wel op tijd te zijn om haar op te halen

fijne dag allemaal en voor allen die ziekjes zijn: en beterschap!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 08:33:23 #300
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78761458
Goedemorgen allen,

Hier is de dag ook weer begonnen. Vandaag de laatste ochtend met kraam en dan zijn we vanmiddag lekker met z'n 2-tjes. Kijk ik erg naar uit. En dan is Marky na vandaag ook lekker 2 weken vrij dus heerlijk van elkaar genieten en wennen.

Jeujjj voor de poepende Evie en Rienk

Asy, kan me voorstellen dat je geschrokken was, maar zoals je zegt, besnijden is niet zo'n ramp, eerst maar eens proberen met terughalen en schoonmaken, maar anders is het niet anders en zou ik het ook direct laten doen.

Karin, fijn dat Lars weer vrolijk is en nu hopen dat de worteltjes meer succes hebben.

Ahhh.. voor de prikken van Thomas . Hopen dat het uitsluitsel biedt. Bloed in de ontlasting is erg schrikken lijkt me.

mama_papa, wat vervelend al die wisselende berichten. Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, maar inderdaad lekker doen waar je je goed bij voelt, want anders wordt je helemaal heen en weer geslingerd.

Lijnloos, succes vandaag! Ik had het nooit verwacht, maar na een week kijk ik er al tegenop om naar mijn werk te gaan, maar wie weet hoe dat tegen het einde van mijn verlof is (al zal ik zeker niet staan te springen natuurlijk).

Zo, ook hier tijd om mijn kleine te verschonen en te voeden. Tot latersss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')