quote:
HIer ook een ervaringsdeskundige in huis en die was kleuterquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:10 schreef Twinkly het volgende:
Asy wat schrikken dat er bloed in Harry's luier zat, gelukkig is het niets ernstigs. Ik kan me goed voorstellen dat je liever vroeg gaat besnijden dan ermee rond blijven lopen. Waarschijnlijk heeft hij van het besnijden op heel jonge leeftijd ook het minste last (hier in huis ook een ervaringsdeskundige maar die had de pech dat hij peuter was).
Hoe gaat zoiets in zijn werk eigenlijk? Ik kom alleen maar op ranzige zielige sites terecht..quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
HIer ook een ervaringsdeskundige in huis en die was kleuter![]()
En gewoon doorgaan met oefenen hoor!
Genoeg animo zo te zien!quote:
Geen idee. Het enige dat hij er nog van weet is hoe pijn het deed toen de verbandjes gewisseld moesten wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe gaat zoiets in zijn werk eigenlijk? Ik kom alleen maar op ranzige zielige sites terecht..
De ervaringsdeskundige hier was 12 dus die weet het nog erg goed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef Asyniur het volgende:
HIer ook een ervaringsdeskundige in huis en die was kleuter![]()
oei... dat klinkt niet heel erg goed... ik hoop dat hij er niet al te veel last van houdt... kan het ook gebeuren dat de voorhuid wat ruimer wordt uit zichzelf?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Geen idee. Het enige dat hij er nog van weet is hoe pijn het deed toen de verbandjes gewisseld moesten wordenen welke kadootjes hij heeft gehad
En het is niet zeker dat Harry besneden moet worden hoor! Maar hij is pas 2 weken oud en nu al een ontsteking aan zijn voorhuid/piemel vanwege te krappe boel. Dat belooft niet veel goeds...
Ik ga iemand in de tummytub stoppen die zjuist zijn luier volgeprutteld heeft
Heftig zegquote:GÖTTINGEN - In het Noord-Duitse Göttingen is een jongetje geboren dat bij zijn geboorte slechts 275 gram woog. De baby is voor zover bekend de lichtste jongen ter wereld die een dergelijke vroeggeboorte heeft overleefd. Dat maakte een woordvoerder van het plaatselijke ziekenhuis UMG donderdag bekend.
Artsen gingen er tot nu toe van uit dat kinderen met een geboortegewicht van minder dan 350 gram in principe niet levensvatbaar zijn. Slechts drie meisjes waren bij hun geboorte ooit lichter dan dit jongetje en hebben het overleefd. Het lichtste meisje woog 244 gram.
Het jongetje werd vorig jaar juni geboren in de 25e week van de zwangerschap. Na zes maanden op de afdeling intensive care gelegen te hebben mocht het kind in december naar huis. Het jongetje woog toen 3700 gram.
Maar het zal een stuk minder wateriger zijn dan bv poep. fv moeten ze echt verteren, hoorde ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Heftig zeg![]()
Over poepjes, Robin poept een stuk minder nu ze aan de fles zit
Nou ff een correctie hierquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar het zal een stuk minder wateriger zijn dan bv poep. fv moeten ze echt verteren, hoorde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |