Keshet wat een prachtig ontroerend fotoverslag, ik ben heel blij dat jullie het zo waarderen. Kusje aan Teigetje en dat ze maar groot en sterk mag worden!! En zo te zien doet ze flink haar best, wat groeit ze lekker zeg! En wat heerlijk dat buidelen, dat lijkt me echt zo genieten, ook voor jullie meisje!
Heej Claudia wat leuk, ik heb ook een onderzoek in die richting gedaan tijdens mijn afstudeerfase. Wat is jouw vraagstelling/ hypothese?
Asy wat schrikken dat er bloed in Harry's luier zat, gelukkig is het niets ernstigs. Ik kan me goed voorstellen dat je liever vroeg gaat besnijden dan ermee rond blijven lopen. Waarschijnlijk heeft hij van het besnijden op heel jonge leeftijd ook het minste last (hier in huis ook een ervaringsdeskundige maar die had de pech dat hij peuter was).
BE wat fijn dat er nu al resultaat te merken is van het helmpje!!
Icantrix ik denk dat Stef een helmpje retestoer gaat staan, maar leuk is anders natuurlijk

Wel fijn dat jullie er zo snel bij zijn, dan hoeft hij de helm misschien ook minder lang te dragen?
Arme Isabeautje nog steeds ziek

snel opknappen nu hoor meissie!! Zul je altijd zien dat ze bij de huisarts lekker vrolijk is

Arme arme Lars en ook arme Karin, het is zo zwaar je kleintje nu weer zo overstuur te moeten zien

Gelukkig dat hij zich vandaag weer beter voelt en ik duim voo rjullie dat worteltjes beter vallen.
Minke een avondmens hihi, zit er al vroeg in Lijnloos

Erg vage reactie van die kinderarts mama_papa, eerst zeggen dat ze aan moet komen en dan zeggen dat ze minder moet drinken

Nou, hopelijk geeft het CB wijzere raad.
Fijn dat je je weer wat beter voelt BJ

, heb je de cactus toch maar weer uit je keel gevist? Het is hartstikke zwaar voor zo'n kleintje te zorgen wanneer je jezelf niet opperbest voelt.
Jeej Rienk poeperd!! Wat goed zeg

Hopelijk kan hij nu zonder lactulose.
Freecell heeeeel herkenbaar van toen Niels nog een klein hummeltje was, hij kon inderdaad de TSR niet aan en liet steeds los terwijl hij steeds bozer en hongeriger werd. Je schreef dat er geen melk komt wanneer er geen kind aan de borst zit, is dat ook zo als je hem tijdens de TSR van de borst haalt? Anders zou je de melk even weg kunnen laten stromen.
Aoraki opzich fijn als KMA het bloed in de ontlasting kan verklaren omdat het dan makkelijk op te lossen is en KMA in de eerste levenjaren meestal vanzelf overgaat

. Maar wel apart dat hij verder helemaal geen symtpomen heeft, je zou inderdaad denken dat hij dan heel erg buikpijn krijgt en dat ook laat merken.
Wat zielig dat ze zo ontzettend veel bloed af moesten nemen, arme Thomas. Dan zou ik het ook niet drooghouden hoor!
Niels nacht ging zo: 22.00-23.30-2.00-5.00-7.00 en dan overdag weer bijna niets drinken want veel te druk zijn met alles wat er om je heen te zien is
We zijn vanmorgen bij Grijs geweest om te leren rugdragen! Het was een uur heen en een uur terug met de bus en we zijn daar twee uur geweest. Niels sliep het grootste deel van de reis en bij Grijs was hij ontzettend vrolijk en keek zijn ogen uit. Hij vond Marlien en een baby'tje van zeven maanden dat er ook was ontzettend interessant, van Marlien mocht hij met haar poppen spelen

Bij mij op de rug zitten vond hij maar niks, wat hij duidelijk liet blijken. Maar dat doet hij eigenlijk altijd wel als ik hem in de doek knoop, dus we gaan gewoon stug door met oefenen.
Thuisgekomen wilde ik hem in bed leggen maar daar was hij het niet mee eens en toen poepte hij zichzelf ook nog volledig onder. Ik moest hem gewoon echt in bad doen

Daarna was hij zo moe dat hij heel zielig begon te huilen en zelfs met zijn armpjes trilde. Gelukkig is hij nu
wel volledig onder zeil.
Maar reizen gaat dus best goed! Ga ik vaker doen! Meeten anyone?
Het valt echt op dat Niels heel erg veranderd is sinds twee weken, want eerder had ik dit echt neit met hem kunnen doen!
[ Bericht 1% gewijzigd door Twinkly op 04-03-2010 16:23:35 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>