abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78707101
Oh bah wat schrikken Asyniur, bloed in de luier , dan schrik je toch wel behoorlijk! Hopelijk is het niks engs
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:32:09 #202
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78707167
Gisteren was Teigetje 1 maand oud!

Zo'n mijlpaal moesten D. en ik natuurlijk met haar samen vieren, dus wilden we per se om 13.32 in het ziekenhuis zijn. ( )
Vlak voordat we weggingen besloot ik dat ik nog wat boodschappen nodig had en liep ik even snel heen en weer naar de AH. Toen ik 5 minuten later terugkwam stond D. in de keuken met een grote doos in z'n handen.
Quote: 'Wat heb je nou weer besteld! '

Ik wist van niks en griste natuurlijk meteen het pakket uit z'n handen, want pakjes zijn altijd tof, nietwaar?

Nieuwsgierig als ik ben kon het uitpakken natuurlijk niet wachten tot we terug kwamen uit het ziekenhuis.

De Doos:

Ik zag dat er een hele instructie op de doos stond en werd nog nieuwsgieriger. Ik heb braaf de doos opengemaakt waar het moest. In de doos zag ik uberblij inpakpapiier en een envelop liggen met daarop de tekst: 'Deze envelop als eerste openmaken.'

Die envelop ging natuurlijk meteen open! Bij de zin 'FOK! OUD leeft enorm met jullie mee. En als groep wilden we graag iets voor jullie doen.' stond ik al te janken. Hormonen, stress, verrassingen en oververmoeidheid FTW!
De rest van het kaartje heb ik ook gelezen en omdat het me niet verstandig leek om een gigantische huilbui te riskeren net voordat ik naar het ziekenhuis ging besloot ik te wachten met verder uitpakken tot ik weer thuis was.

We zijn de hele middag bij Teigetje geweest en hebben om 13.32 voor haar gezongen.
Daarna volgde een gesprek met een maatschappelijk werker van het ziekenhuis, dat is een soort van verplicht, vervolgens ons wekelijkse evaluatie- en voortgangsgesprek met de arts. ('Gij heeft een kloeke dame, ge moogt fier op haar zijn!') en daarna mocht ik met haar buidelen! Anderhalf uur lang!
Ik heb haar heerlijk vastgehouden en verteld van alle lieve FOK! vriendjes en vriendinnetjes die haar, en ons, een pakketje hadden gestuurd!

We waren 's avonds om 9 uur weer thuis. Toen kon het grote uitpak/huilfestijn beginnen!

De voorkant van het kaartje wat bovenop lag:

Op het kaartje stond onder andere een hele instructie voor het verder uitpakken van het pakket.

Pakje 1:

Het eerste pakje is voor Teigetje, door Oeke beschilderd!

Voorkant:

Achterkant:

Het rompertje is in maatje 40. Het is nu nog wat te groot, maar over een poosje zal ze het met trots dragen! Oeke, dank je voor het zo liefdevol beschilderen van het mooie rompertje!

Pakje 2

Ook dit supergrote kado is voor Teigetje! Het is een muzikaal nachtlampje van Sophie de giraf. Erg mooi, erg lief en met erg veel functies!

Teigetje heeft nu al een Sophietje in haar couveuse liggen, dus de lamp zal voor haar straks al heel vertrouwd aanvoelen als ze thuis komt!
(D. was erg onder de indruk van alle knopjes die er op zaten en van het feit dat je je MP3-speler er op aan kunt sluiten. Hij had 'm het liefst meteen uitgetest )

Pakje 3

Het derde pakje is een Pluim, zodat we zelf, wanneer we er aan toe zijn, iets uit kunnen kiezen! Er zat ook nog een fles wijn bij!

Dat waren de pakjes!

Maar, dan zijn we er nog niet. Er zat nog een mega-stapel kaartjes in de doos!

Elk kaartje was met zorg uitgezocht. Op elk kaartje stond een persoonlijke boodschap van 1 van jullie.

Het totaaloverzicht:

D. en ik zijn echt compleet sprakeloos van dit alles. Ik kan geen woorden vinden om jullie te bedanken voor de organisatie, de cadeaus, de kaartjes, de mooie woorden en de energie die we hier alledrie uit putten.

Een 'dank jullie wel', zelfs in 100 verschillende talen niet, kan duidelijk maken hoeveel dit voor ons betekent.
Omdat ik er op dit moment echt geen andere woorden voor kan vinden zeg ik voor nu: DANK JULLIE WEL! Allemaal! Voor alles! Van ons alledrie!

A grand adventure has begun.
pi_78707375
Wat een lief leuk fotoverslag! Ben blij dat je het erg leuk vond, een aantal van hier waren een beejtje bang dat je ons opdringerig ofzo zou vinden geloof ik
en aah gossie, dat ienimini kleine rompertje Hopelijk groeit ze er gauw in
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:35:10 #204
108648 cattie
lieve moeder
pi_78707393
Graag gedaan. Ik denk aan jullie en leef met jullie mee.
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:36:26 #205
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78707510
*stil* *mooi*
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:38:05 #206
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78707610
Wow wat gaaf Keshet

het initiatief is helemaal langs mij heen gegaan

Super bijzonder dames, dat zoveel steun en liefde "digitaal" kan worden overgebracht
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:40:21 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78707799
Graag gedaan lieve keshet!
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:41:50 #208
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_78707906
Elke keer als ik dat rompertje zie, krijg ik tranen. Zo klein....
Leuk fotoverslag, Keshet. Fijn dat jullie zo lekker lang hebben gebuideld vandaag.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:42:00 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78707924
Mooi verslag ook, super dat je zo uitgebreid gereageerd hebt
pi_78708275
Keshet wat fijn dat het zo goed aangekomen is.
En geweldig dat je zo lang hebt mogen buidelen met je kleine meiske
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78708698
Wat fijn dat het jullie energie geeft!

En heerlijk dat je vandaag zo lang heb kunnen buidelen met haar!

Heel graag gedaan. Met liefde.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78709399
Fijn dat jullie er blij mee zijn. Het is jullie gegund
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:11:50 #213
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78709972
Davinia, ik heb ze nog wel gevraagd om die placenta na te gaan op een gebruiksaanwijzing, maar dat deden ze niet en nu hebben we die niet Tssk!

Alexa, een tweede tandje, wat goed!

En Elyas, jémig, ook al in maatje 68! Stef ook hoor, al een paar weken. Ongelooflijk hoe hard het dan gaat he?

Vlindur, da's niks te hoor, ik doe nog steeds elke avond een paar keer de babyfoon aan mijn oor om te luisteren of Stef nog wel ademt (hoera voor gevoelige babyfoons ).. Logisch toch?

Keshet, wat een superleuk fotoverslagje zeg! Wat fijn dat jullie hier zo veel energie uit kunnen putten, want die kunnen jullie goed gebruiken Hele dikke !!

Asy, ieks, dat is onwijs schrikken lijkt me! Arm jochie, ik hoop dat het niet nodig zal zijn om hem te besnijden, maar als het moet, dan moet het he? meissie!

Free, woehahahaha, die foto! Gewéldig! Het hád mijn vent kunnen zijn..

En Driekus en Xeentje bijna geen afplatting meer, wat SUPERfijn zeg!!

Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen van Stef.. Lief is vandaag met hem naar de fysio gegaan en die zag duidelijk dat de afplatting aan het verergeren is. Hij heeft gezegd dat het helmpje voor Stef erg waarschijnlijk, zelfs bijna onvermijdelijk is.. En nu weet ik best dat het niet het einde van de wereld is enzo, maar stiekum had ik toch wel verwacht dat het mee zou vallen omdat we er nu toch aardig bijtijds bij waren.. Ik moet nog even aan het idee wennen en ik geef nog niet op, maar feit blijft dat we hem alleen overdag in zijn driehoekje kunnen leggen enzo, terwijl hij 's-nachts zo lang slaapt dat we de strijd eigenlijk altijd verliezen als hij dan verkeerd ligt. Nouja, ik ga er maar even een nachtje op slapen, want vandaag was ik bij de bedrijfsarts en morgen is mijn laatste dag voor ik weer ga beginnen met werken! Stef gaat aanstaande vrijdag voor het eerst een échte hele dag naar het KDV, ik ben zó benieuwd hoe het allemaal zal gaan lopen!

Ik ga nu dus lekker een tukje doen, lieve mensen! !
3!
pi_78712983
Keshet wat geweldig lief en leuk dat er zo met jullie meegeleefd wordt! Wat een superlieve verrassing van OUD! Geniet er maar lekker van, het komt jullie toe

Jammer, ik heb dit initiatief gemist, ik had graag meegedaan.
#geen
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:11:03 #215
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78713563
Keshet, omdat je het zo goed ontvangen hebt en dat ook zo liefdevol verwoord hebt; hier kippenvel en tranen in mijn ogen huilebalk.. Ik blijf er bij dat heel OUD een geweldige groep mensen is en dat ik er trots op ben dat ik er virtueel deel van mag uit maken.

Je meiske komt er wel! En jullie ook!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78717345
Keshet, ik denk dat Oeke het het beste verwoordt. Graag gedaan. Met liefde.
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 07:58:56 #217
5428 crew  miss_sly
pi_78717594
*snif
mooi verslag, fijn dat het jullie er blij mee zijn, energie uit putten.

Wat moet dat heerlijk zijn, gewoon anderhalf uur met je meisje buidelen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:04:04 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78717638
Ik heb tranen in mijn ogen van het verslag, fijn idd wat Oeke zegt, dat het jullie precies dat geeft wat we gehoopt hadden.
En wat heerlijk dat jullie zo lang met haar hebben kunnen knuffelen!

Voor degenen die nog niet in het FB topic meegelezen hadden, we hebben geprobeerd zo compleet mogelijk te zijn met de mensen die we gePMd hebben, helaas zijn er toch nog mensen doorheen geglipt, sorry. Ik bewaar de lijst die we hebben nu heel goed, en zet iedereen die dat wil er nog bij op.
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:06:12 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78717657
Ow Incantrix, ik kan me heel goed voorstellen dat je er van moet slikken. Het is natuurlijk niet onoverkomelijk, maar leuk is het niet. Zelfs ik die er weinig problemen mee leek te hebben moest gisteren even slikken, het is toch best heftig wel hoor. Maar echt, het gaat zo enorm hard. Oscar heeft hem nu 2 weken en we zien nu al verschil.
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:06:22 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78717658
Zo, weer een redelijk goede nacht.22.00 - 3.00 - 7.00
En nu ligt hij in de box.

Inca, wat vervelend dat stef toch een helmpje moet. Maar hij wordt er alleen maar beter van, maar dat wet jij zelf natuurljk ook wel. Ik hoop dat je het snel kunt accepteren. Ik heb hier al meermaals zulke schattige baby'tjes + helm langs zien komen. Stef ziet er ongetwijfeld ook uit om op te vreten met zo'n helmpje.
Geniet van je laatste dag voorda je weer gaat werken.
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:06:28 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78717660
kom ff snel binnenvallen; nog steeds ziek; wel bijgelezen maar ff niet de energie om te reageren....

alleen ff: Keshet; ik ben blij dat je zo blij bent met jullie pakket. En dat jullie kleine Teigetje het nog steeds zo ontzettend goed doet! sterke kleine meid!

en het lijkt alsof ik tot dusver Evie nog niet heb aangestoken.. en ze heeft van8 weer goed geslapen... van 0:00 tot 7:20 uur
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:14:39 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78717747
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef Incantrix het volgende:
Asy, ieks, dat is onwijs schrikken lijkt me! Arm jochie, ik hoop dat het niet nodig zal zijn om hem te besnijden, maar als het moet, dan moet het he? meissie!

Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen van Stef.. Lief is vandaag met hem naar de fysio gegaan en die zag duidelijk dat de afplatting aan het verergeren is. Hij heeft gezegd dat het helmpje voor Stef erg waarschijnlijk, zelfs bijna onvermijdelijk is.. En nu weet ik best dat het niet het einde van de wereld is enzo, maar stiekum had ik toch wel verwacht dat het mee zou vallen omdat we er nu toch aardig bijtijds bij waren.. Ik moet nog even aan het idee wennen en ik geef nog niet op, maar feit blijft dat we hem alleen overdag in zijn driehoekje kunnen leggen enzo, terwijl hij 's-nachts zo lang slaapt dat we de strijd eigenlijk altijd verliezen als hij dan verkeerd ligt. Nouja, ik ga er maar even een nachtje op slapen, want vandaag was ik bij de bedrijfsarts en morgen is mijn laatste dag voor ik weer ga beginnen met werken! Stef gaat aanstaande vrijdag voor het eerst een échte hele dag naar het KDV, ik ben zó benieuwd hoe het allemaal zal gaan lopen!

Ik ga nu dus lekker een tukje doen, lieve mensen! !
Hè wat sneu! Stef waarschijnlijk ook al aan de helm

Mijn man heeft al aan zijn zoon uitgelegd dat besneden zijn niet zo'n ramp is
Ik kan net voor de middag bij de huisarts terecht.

Keshet, wat leuk dat fotoverslag! En fijn dat we jullie hebben kunnen verblijden met dit kleinigheidje
pi_78717921
Wow wat een ontzettend mooi kado zeg voor Keshet!!!!

Ga straks verder bijlezen!
pi_78718033
Isabeau heeft nog steeds koorts en vanmorgen nauwelijks plas in haar luier. Zometeen naar de huisarts, moet alleen nog iemand zo gek krijgen om er met mij naartoe te gaan, want dorp verderop en geen rijbewijs
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:36:35 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78718075
Oh da's balen Sorbo.
Wat sneu dat ze nog zo ziek is.
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:36:53 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78718081
Hoe ver ligt Meppel bij jullie vandaan Simmu?
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:37:42 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78718091
Rijdt de HA geen visite 's ochtends? Dan kan hij/zij toch gewoon bij je langskomen?
pi_78718124
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 08:37 schreef amaranta het volgende:
Rijdt de HA geen visite 's ochtends? Dan kan hij/zij toch gewoon bij je langskomen?
Quote: "Geen vervoer is geen reden voor visite... da's alleen voor mensen die te ziek zijn om naar het spreekuur te komen"

Als het echt echt echt niet zou lukken zou hij wel langskomen. Maar ik vraag de buurvrouw wel als het zo moet.

pi_78718180
Keshet, wat een leuk fotoverslag!!
En wat heerlijk dat jullie zo lang hebben kunnen buidelen met jullie meisje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78718266
Heb een lieve buurvrouw Ze brengt ons zometeen even naar de huisarts
pi_78718621
Sorbootje, fijn dat je met de buurvrouw wel terecht kunt bij de ha. Stelletje sufferds dat ze dan niet even langs komen. Tuurlijk is het niet bedoeld om taxi te spelen of om voor niks te komen, maar als iemand geen vervoer heeft, wat moet je dan. Hier deden ze daar net na de bevalling ook heel moeilijk om, of ik niet gewoon effe naar ze toe kon komen om mijn bloeddruk te laten meten. "Hoe lang geleden is de bevalling?" ik: "3 dagen", zij: "Oh, ja... maar dan kun je echt niet hier heen komen?". Toen sprongen de vlos, kraam en mijn man volledig uit hun vel... en kwamen ze nog niet. Ben weekje later maar gegaan.
Ik hoop dat ze iets voor Isabeautje kunnen betekennen, want ze is nu wel flink ziek zeg, bah.

Keshet, fijn dat jullie het pakket hebben ontvangen en er zoveel kracht uit kunnen putten. Da;s inderdaad precies wat de bedoeling was. voor jullie hoor!

Trix, + virtuele dikke knuffel voor jou en Stef. Wat rot dat hij alsnog een helmpje zal moeten, maar wees blij dat je er in elk geval wel op tijd bij was, anders was het misschien allemaal nog veel meer uit de hand gelopen. En ik denk ook dat Stef dat onwijs stoer zal staan... zeker als je een leuke print voor hem uitzoekt! (*denkt aan iets met tribals en vlammen )

BJ, beterschap joh!

Hier verder weinig te melden, Minke heeft weer lekker (door-)geslapen en ligt nu al weer op een oor... ze heeft echt ontdekt dat slapen best hip is eigenlijk. Grappig om te merken. En dan 's avonds helemaal blij en actief... 't is net als der mam een avondmens aan het worden...
pi_78718804
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Keshet het volgende:

DANK JULLIE WEL! Allemaal! Voor alles! Van ons alledrie!

Alsjeblieft!

Het is jullie zo gegund

Wat een mooi en leuk verslag heb je ervan gemaakt, en wat superfijn dat je zolang kon buidelen met Teigetje
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_78719521
Keshet
Wat een leuk fotoverslag
Gelukkig zijn jullie er blij mee (wist ik ook wel).

Ben benieuwd wat de huisarts zegt, Asy ...

Incantrix; ook een helmpje voor Stef waarschijnlijk? Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt maar toch is het fijn dat er tegenwoordig wat aan gedaan kan worden en hij niet voor altijd met een scheef hoofd door het leven moet. En Oscar bewijst al hoe snel het werkt!
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 08:06 schreef amaranta het volgende:
Zo, weer een redelijk goede nacht.22.00 - 3.00 - 7.00
Hier zo'n zelfde schema:
21.00 - 02.00 - 6.00

en sterkte voor Isabeau; snel beter worden!
pi_78720069
Weer thuis.

Uiteraard was Isabeau bij de HA ineens vrolijk . Gelukkig geen ontstoken oor of keel oid. Geen bronchitis. Wel héél erg verkouden. Advies: neusspray en heel vaak aanleggen. En in de gaten houden.

Toch fijn dat er even naar haar gekeken is. En maandag moet ze toch weer langskomen voor haar heupje, dus kan ze dan nog een keer gechecked worden indien nodig.
pi_78720292
ff een snelle post van af mn werk

Keshet wat een geweldig kado het is jullie gegunt. had dit helemaal gemist, anders had ik er ook graag aan meegedaan

Sorbo succes bij de HA en je heb een lieve buurvrouw. Een hele dikke knuffel voor je zieke meisje

Vanmorgen kwam Jamie al om 5 uur voor zn fles, dus ben nu een beetje slaperig As zondag is mn lief jarig, dus heb op het kdv gevraagd of ze met Jamie wilde knutsellen (voet afdruk of zoiets) zodat Jamie zn eigen kado aan zn papa kan geven. Ben benieuwd
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:13:45 #236
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78720392
Nog even niet bijgelezen hoor

Ik kom net terug van het ziekenhuis met Tessa. Helemaal geen vriendelijk kinderarts Ze hadden de afspraak ook niet eens in de computer staan! Ze weegt nu gewoon al 3320 gram Gaat hard!!!!!
Kinderarts vond wel dat er wat spekkies aan mochten komen Toen ik vertelde hoeveel ze at 6 á 7 keer per dag 100 cc vond hij dat toch wel erg veel voor zo'n mini mop...(Conusultatiebureau had dat gezegd...) Moeten het flesje maar rekken, omdat ze het steeds binnen 10 minuten al op heeft. Hoeveel ze dan moet krijgen de komende tijd moeten we maar overleggen met het cb, want dat wist hij ook niet.
Nu over 3 weken weer terug en dan kijken hoeveel ze weegt.

Mini mop ligt nu enorm te huilen, dus ga dr snel even knuffelen

05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_78720517
Isabeau nog ziek, vervelend!! Beterschap hoor, ook voor BJ (en de zieken die ik nog gemist heb)!!
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:26:01 #238
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78720799
Keshet, wat fijn dat jullie het cadeau kunnen waarderen. Heel graag gedaan hoor! Je hebt er echt een super verslag van gemaakt. En gefeliciteerd met de ver-maand-dag van Teigetje
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:45:00 #239
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78721434
Teigetje weegt 679 gram!
Laat de spekkies maar komen!

Arm Isabeautje! Niet lekker in je velletje zitten suckt, Wel priceless dat ze waarschijnlijk haar meest charmante lach heeft laten zien aan de HA. Hopelijk knapt ze snel op!

Stef misschien een helmpje.
Oh, tuurlijk weet je dat het beter voor hem is, maar het is wel jouw Stefje die 'm op moet strakkies!
Als ik Oscar van BE zo zie op de foto's heeft hij er niet veel last van! Ik hoop dat, ALS Stef een helm krijgt, hij net zo charmant blijft kijken als hij nu doet en dat jij het ook een plekje kunt geven! Succes alvast met je 1e werkdag! Geniet nog even van deze laatste dag vrij!

M_P wat groeit je meisje lekker!
is dat advies niet wat tegenstrijdig? Eerst zeggen dat er spekkies op moeten komen en daarna het kind op rantsoen zetten? (Of lees ik het nou verkeerd?) Ook een beetje vreemd dat die arts niet eens weet hoeveel ze mag eten. Als je je niet lekker voelt bij die arts kun je gewoon een andere zoeken he! Het is jouw kind!
A grand adventure has begun.
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:45:47 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78721462
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:07 schreef Lijnloos het volgende:
Sorbootje, fijn dat je met de buurvrouw wel terecht kunt bij de ha. Stelletje sufferds dat ze dan niet even langs komen. Tuurlijk is het niet bedoeld om taxi te spelen of om voor niks te komen, maar als iemand geen vervoer heeft, wat moet je dan. Hier deden ze daar net na de bevalling ook heel moeilijk om, of ik niet gewoon effe naar ze toe kon komen om mijn bloeddruk te laten meten. "Hoe lang geleden is de bevalling?" ik: "3 dagen", zij: "Oh, ja... maar dan kun je echt niet hier heen komen?". Toen sprongen de vlos, kraam en mijn man volledig uit hun vel... en kwamen ze nog niet. Ben weekje later maar gegaan.
Ik hoop dat ze iets voor Isabeautje kunnen betekennen, want ze is nu wel flink ziek zeg, bah.
Maar bloeddruk meten kan je VK toch ook? Daar hoeft de HA toch niet voor te komen?

Hoe was je 1e werkdag gisteren?
dat was toch jij die gisteren haar 1e werkdag had toch?

Isabeau, nu snel opknappen hoor!

mama_papa, wat raar? En helemaal dat ze geen voedingsadvies kunnen geven.
BIj mij gaf de kinderarts wel een voedingsadvies (zonder Harry gezien te hebben en ik heb het dus gewoon genegeerd; een baby van 24 uur oud 30cc bijvoeding geven

En nog een voor Teigetje!
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:58:46 #241
62233 Jelief
ikke lief!
pi_78721947
Keshet, fijn dat je het cadeua leuk vind! Bij je eerste foto zat ik al . -ik hou van OUD-
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_78722512
Keshet, Gelukkig zijn jullie er blij mee
Ze groeit wel goed he? Is er ook een maximaal en een minimum aan wat ze groeien moet per week?

m_p rare arts is dat zeg! Die roept 2 verschillende dingen

Stef ook al een helmpje

Isabeau, meissie.. Snel beter worden hoor!

Gister verjaardag gehad. En vannacht kwam ie ineens om 03:00 en om 05:00 en om 07:00 weer En hij sliep pas om 01:00 bwuh.. Was net een beetje 'gewend' aan rond 04:00 en rond 08:00.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:15:43 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_78722646
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:13 schreef mama_papa het volgende:
Nog even niet bijgelezen hoor

Ik kom net terug van het ziekenhuis met Tessa. Helemaal geen vriendelijk kinderarts Ze hadden de afspraak ook niet eens in de computer staan! Ze weegt nu gewoon al 3320 gram Gaat hard!!!!!
Kinderarts vond wel dat er wat spekkies aan mochten komen Toen ik vertelde hoeveel ze at 6 á 7 keer per dag 100 cc vond hij dat toch wel erg veel voor zo'n mini mop...(Conusultatiebureau had dat gezegd...) Moeten het flesje maar rekken, omdat ze het steeds binnen 10 minuten al op heeft. Hoeveel ze dan moet krijgen de komende tijd moeten we maar overleggen met het cb, want dat wist hij ook niet.
Nu over 3 weken weer terug en dan kijken hoeveel ze weegt.

Mini mop ligt nu enorm te huilen, dus ga dr snel even knuffelen

Welke speen gebruik je mama_papa? Meestal is het in het begin dat ze zo'n 20 minuten over een flesje mogen/moeten doen...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:16:07 #244
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78722659
Kehet wat fijn dat je blij bent met het cadeau! En wat fijn dat het zo goed gaat met je meisje!

Asy wat schrikken zeg Fijn dat je snel bij de huisarts terecht kan. En fijn voor Harry dat ie een ervaringsdeskundige heeft waar ie met al zijn vragen terecht kan

Sorbootje gelukkig was alles goed bij de huisarts! Enneh ineens heel vrolijk zijn bij de huisarts is heel normaal We zijn eens met Linde met lichte spoed naar de huisartsenpost gesjeesd omdat ze ineens terwijl ze al een tijdje hoge koorts had wat suffig werd. Afspraak ertussen gepropt, nee u moet echt snel komen. We komen binnen, Linde ziet een aquarium en gaat toch een stampij staan maken omdat ze eerst visjes wilde kijken

Mefke wat goed van Driekus. Soms zie ik bij Esmee dat ze haar beentjes onder haar buikje probeert te wurmen als ze op haar buik ligt. Maar echt verplaatsen lukt nog niet.

Trix je kleine man dus ook misschien een helmpje. Lijkt me niet makkelijk inderdaad, al moet ik zeggen dat dat wel minder wordt als ik naar Oscar met zijn lekkere hapwangen kijk. Hij lijkt er helemaal geen last vante hebben. En wat een snel effect al BE in 2 weken!

En nog even voor ons slaapkopje. Ze heeft van 20 tot 8 geslapen en toen eerst nog een kwartiertje kiekeboe gespeeld met mij Moet ze heel hard van giegelen
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:17:17 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_78722702
Incantrix, Stef ook al aan een helmpje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:28:08 #246
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78723186
Keshet, wat onwijs leuk dat je blij bent met het pakket
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78724206
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb tranen in mijn ogen van het verslag, fijn idd wat Oeke zegt, dat het jullie precies dat geeft wat we gehoopt hadden.
En wat heerlijk dat jullie zo lang met haar hebben kunnen knuffelen!
Dit dus... ik sluit mij hier helemaal bij aan.. *traantje wegpinkt*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78724238
ik kom ook maar even inbreken hier, lurk wel een beetje mee enzo, ook voor keshet

wat een super mooie en lieve aktie van OUD! idd jammer dat ik het gemist heb
en wat ontzettend fijn dat het je zo goed doet keshet!

* draakje sluipt weer het topic uit
pi_78725300
Keshet, ik heb ook niet meegedaan (word weer met mijn neus op het feit gedrukt dat ik dus veel te weinig post...) maar een dikke knuffel voor jullie!

Isabeautje, veel beterschap!! Hoop dat je snel weer beter bent. Oohh en was Alexa nu ook ziek? Dikke knuffel ook voor jou.

En nog een helmpjeskereltje erbij. Icantrix, balen dat Stef waarschijnlijk een helmpje moet.

Verder nog niet bijgelezen....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:45:41 #250
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78726569
jeeuj voor Tessa; wat groei je mooi meid!! super joh!

en ook nog een voor Minke; want die slaapt de laatste weken (?! toch?) al mooi door! wat fijn voor jullie lijnloos! Dan voel je je overdag direct een stuk fitter.
Lekker dat je nu weer een weekje vrij bent; begin je ook niet direct al te heftig met het weer werken...

Een dikke voor Asy; bah dat is altijd schrikken zulke dingen... bloed is niet leuk. En ik hoop voor Harry dat het allemaal meevalt en dat er idd makkelijk iets aan te doen is.

en baaaah Sorboo is je kleine meisje nog steeds ziek... wat sneu... Inmiddels ben je al bij de HA geweest las ik? nou ik hoop dat die heftige verkoudheid snel weer weg is; en je kleine Isabeautje snel weer zichzelf is...

en Stef misschien toch ook aan de helm Trix... kan me voorstellen dat het toch een tegenvaller is. En leuk is idd anders... maar als het er beter van wordt... sterkte ermee.
En laat het een troost zijn; ik zag Oscar van BE op de meet en dat mannetje is ondanks zijn helmpje zo ongelofelijk vrolijk en het staat hem ook nog eens erg goed!
En Stef alvast veel succes gewenst op het KDV!

Alexa krijgt al tandjes! jeetje wat gaat dat snel! en dan te bedenken dat ze maar een paar maandjes ouder is dan mijn kleintje.....

Stef en Elyas al in maat 68!! jeetje!
Evie heeft nog steeds 56-62. Bovenstukjes zitten 62 beter, maar nog niet alle broekjes in 62 passen helemaal....

@Vlindur; je mannetje heeft wel een ongelofelijk middagdutje gedaan gister zeg! super!

@Freecell; ik heb me gisteren echt verbaasd over die foto van jou! dat hij zo kan doorslapen zeg!

zooo ik geloof dat ik weer een beetje bij ben zo...
Ik voel me wel ietsie beter dan vanmorgen gelukkig. Vriendlief is over een uurtje thuis; heeft vandaag voor het eerst een halve dag. komt dus wel goed uit.
En volgens mij is mijn kleine meisje aan het poepen...
en dat is al een week geleden..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')