Ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef Ferdo het volgende:
De grote vraag: zou het met Jan allemaal beter gaan voor de SP?
Jan weet de massa's beter te mobiliseren zoals dat heetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef Ferdo het volgende:
De grote vraag: zou het met Jan allemaal beter gaan voor de SP?
Roemer heeft 'm zelf blijkbaar nog niet helemaal gelezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
Schop, het concept verkiezingsprogramma van de SP staat nu ook in de OP.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
Schop, het concept verkiezingsprogramma van de SP staat nu ook in de OP.
quote:We accepteren niet dat ambtenaren weigeren mensen van hetzelfde geslacht te huwen.
Goed he, van de SPquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef dramatiek het volgende:
Irrgang was goed bezig tijdens het Griekenland-bailout debat. Een verhelderend en duidelijk geluid tussen het gejank en de verkiezingsretoriek. Hij legt de vinger op de zere plek, daar waar de VVD, het CDA die plek niet eens willen aanraken en waar de PvdA alleen wijst naar de zere plek maar de vinger er niet op durft te leggen.
Ach, een partij die pleit voor een bankenheffing is toch niet serieus te nemen?quote:
Lijkt me idd serieuzer te nemen dan een partij die gelooft dat de Amerikaanse rating agencies de absolute waarheid in pacht hebben. Da's gewoon dom & naief.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, een partij die pleit voor een bankenheffing is toch niet serieus te nemen?
Want een overheid mag op alles belasting heffen maar niet op banken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, een partij die pleit voor een bankenheffing is toch niet serieus te nemen?
Er vindt toch allang een heffing plaats op banken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:58 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Want een overheid mag op alles belasting heffen maar niet op banken?
(banken, de bron van alle ellende)
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er vindt toch allang een heffing plaats op banken?
Dus een extra tarief is niet nodig.quote:
Daar zal het in de praktijk zeker op uitdraaien. Of men doet dat juist nķet: dan dalen de tarieven in vergelijking met de concurrentie en trekt men nieuwe klandize aan. Toch neig ik meer het eerste te geloven.quote:Op zondag 9 mei 2010 05:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom die heffing dan precies moet zijn eerlijk gezegd. Die banken zullen deze heffingen (elke heffing) dan toch wel doorberekenen naar de klant?
Ewout snapt het wel. Ewout is ok. Is iig wat anders dan de borreltafeleconomie van Rutte. Spelen alsof je er iets van weet en je daadwerkelijk interesseren en een passie hebben voor economie is wat anders.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:18 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat vinden we van Ewout?
http://www.sp.nl/partij/gekozen/ewout.stm
Inderdaad, hij is - imo - de beste econoom uit de Tweede Kamer.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:33 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ewout snapt het wel. Ewout is ok. Is iig wat anders dan de borreltafeleconomie van Rutte. Spelen alsof je er iets van weet en je daadwerkelijk interesseren en een passie hebben voor economie is wat anders.
Volgens mij zou die eerst vrijdag komen, maar dat ging niet door ofzo. Vond het heel raar toen.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is - imo - de beste econoom uit de Tweede Kamer.
Vanavond Marijnissen bij Knevel & Van Den Brink om 23u, Nederland 1.
De EU gaat het SP voorbeeld iig volgen.quote:Op zondag 9 mei 2010 05:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom die heffing dan precies moet zijn eerlijk gezegd. Die banken zullen deze heffingen (elke heffing) dan toch wel doorberekenen naar de klant?
serieus, kom naar dit topic en lees de OPquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
we hebben meer SP'ers nodig in dit topic:
De GROTE moral politics test 2010
Heel normaal dat mannen die naam dragen voor het rooms-katholiek gebied beneden de rivierenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Q.E.D. het volgende:
Emile Gerardus Maria Roemer
Maria! Kom je aan tafel?!![]()
Mijn oom heet ook Maria, net als al mijn tantes en mijn moeder. In Brabant heet iedereen Maria.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:38 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Heel normaal dat mannen die naam dragen voor het rooms-katholiek gebied beneden de rivieren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |