abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:59:11 #251
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78770305
[/quote]
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:38 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant.. je voetbalt (als profvoetballer) om wedstrijden te spelen.. en dan niet alleen te trainen en mee te doen in wedstrijdjes met het 2e waar met een beetje geluk 200 man zit..
Ik zou dan liever voor 200k euro wedstrijden kunnen spelen bij een club als NEC dan dat ik voor 600k euro mag trainen bij een club als PSV

nu is PSV misschien een verkeer voorbeeld aangezien ik fan ben van PSV en dolgraag deel uit zou maken van de "PSV-familie", maar ik zou dus liever voor minder geld veel spelen dan dat ik op zijn Winston Bogarde's voor veel geld niets doe...
Bedenk ook goed dat veel voetballers helemaal niets anders kunnen dan voetballen. Neem een Winston Bogarde. Als die niet doorgebroken was bij ajax, had hij nu misschien ergens minimumloon gepakt. Prima natuurlijk, maar als je eenmaal voetballer bent geweest is het niet zo makkelijk om terug te stappen naar zo'n levensstijl. Die voetballers moeten dus alles uit hun carriere halen om de rest van hun leven goed van te kunnen leven. Ik weet niet wat bijvoorbeeld Zonneveld verder voor opleiding heeft, maar ik kan zeker goed begrijpen dat ie het maximale aantal euro's uit zijn voetbal carriere wil halen. Lazovic idem.

Als er bij mij morgen twee contracten op de mat ploffen, een vierjarig contract bij PSV a 200k per jaar en een basisplaats of een vierjarig contract bij Ajax a 600k per jaar zonder basisplaats, zit ik overmorgen in Amsterdam. Koop ik van de 1,6 miljoen die ik meer verdien ten opzichte van PSV de rest van mijn leven wel kaartjes voor de eretribune nadat die vier jaar om zijn.

edit: verrektezakhooi, hoor jij ook zo'n echo hier
pi_78772317
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Bedenk ook goed dat veel voetballers helemaal niets anders kunnen dan voetballen. Neem een Winston Bogarde. Als die niet doorgebroken was bij ajax, had hij nu misschien ergens minimumloon gepakt. Prima natuurlijk, maar als je eenmaal voetballer bent geweest is het niet zo makkelijk om terug te stappen naar zo'n levensstijl. Die voetballers moeten dus alles uit hun carriere halen om de rest van hun leven goed van te kunnen leven. Ik weet niet wat bijvoorbeeld Zonneveld verder voor opleiding heeft, maar ik kan zeker goed begrijpen dat ie het maximale aantal euro's uit zijn voetbal carriere wil halen. Lazovic idem.

Als er bij mij morgen twee contracten op de mat ploffen, een vierjarig contract bij PSV a 200k per jaar en een basisplaats of een vierjarig contract bij Ajax a 600k per jaar zonder basisplaats, zit ik overmorgen in Amsterdam. Koop ik van de 1,6 miljoen die ik meer verdien ten opzichte van PSV de rest van mijn leven wel kaartjes voor de eretribune nadat die vier jaar om zijn.

edit: verrektezakhooi, hoor jij ook zo'n echo hier
Ik snap het ook wel dat mensen het doen.. maar jij vroeg wat ik zou doen
En als je een beetje normaal leeft dan houd je van 200k per jaar voldoende over om meerdere jaren na je voetbal carriere uit te kunnen zingen.. en die periode zou ik dan gebruiken om ergens een cursus te volgen..
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:58:46 #253
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78775435
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:33 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Nogmaals: wij mogen van die Russen niet verwachten dat ze daar midden in de Siberische winter gaan voetballen omdat wij toevallig een ander transfer window hebben. Als je niet wil dat ze hier tijdens ons seizoen spelers kopen, nou dan verkoop je toch lekker niemand ?

Wij kunnen ook spelers uit Rusland halen als hun competitie bezig is...
Ik heb het niet over het veranderen van de speeldata van het russische voetbal, ik heb het over het samengaan met de rest van Europa. Nu hebben we met die idioten daar met hun vele mafia..*kuch* pardon hun "olie" geld een probleem erbij als het gaat om het weghalen bij de kleinere capitaalkrachtige clubs in het "midden" van het seizoen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_78776575
Andy heeft als hobby kooivechten gedaan?!? Dat worden leuke opstootjes bij Ajax - PSV.

http://www.nusport.nl/eng(...)oopt-eredivisie.html

edit:
quote:
Harde kern PSV biedt Van der Meyde PSV-tattoo aan

EINDHOVEN - De harde kern van PSV wil de nieuwste aanwinst Andy van der Meyde een PSV-tattoo aanbieden. Van der Meyde heeft in het verleden een tatoeage van Ajax op zijn onderbeen gehad en dat is bij veel PSV-supporters in het verkeerde keelsgat geschoten. De uitbaters van supporterscafe De Aftrap willen Van der Meyde op deze ludieke manier welkom heten bij de club.

Van der Meyde kan, als 'ie dat wil, a la minute terecht bij Tattoo Arie in Eindhoven; die maakt graag wat tijd voor hem vrij.
Koningsactie.

[ Bericht 21% gewijzigd door Morrigun99 op 05-03-2010 15:53:37 ]
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:35:38 #255
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_78779495
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:26 schreef Morrigun99 het volgende:
Andy heeft als hobby kooivechten gedaan?!? Dat worden leuke opstootjes bij Ajax - PSV.

http://www.nusport.nl/eng(...)oopt-eredivisie.html

edit:
[..]

Koningsactie.
Tattoo Arie wil de verwijderde Ajax Tattoo wel opnieuw plaatsen?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:27:22 #256
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78783813
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]

We zijn een financieel gezonde club, hebben een goeie spelersgroep, misschien wel een nog betere technische staff, staan op de eerste plaats in de competitie, maar wat nu vooral met z'n alle moeten gaan doen is kankeren op de RVC en een oud-Ajacied met MISSCHIEN wel een Ajax logo op z'n been.

We staan 1 puntje voor op Twente en als PSV íets nodig heeft is het wel een 12e man bij NAC, Ajax en Twente. Als er nu eens wordt gestopt met bitchen en er meer achter de ploeg wordt gestaan, misschien hebben we dan wel een mooi feestje aan het eind van het seizoen.
Amen! Let wel; ik ben niet blij met de komst van Van der Meyde, maar dat heeft sportieve redenen. We moeten nu ff met z'n allen achter ons cluppie gaan staan, zodat we in april/mei weer op het Stadhuisplein kunnen staan.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_78783899
Morgen puntverlies
U MAD?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:43:19 #258
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78784558
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:29 schreef de_boswachter het volgende:
Morgen puntverlies
Pessimist.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:49:11 #259
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78784795
...of realist....
pi_78785298
NAC speelt ook niet bepaald de pannen van het dak. Maar NAC-uit is altijd lastig voor ons. :s
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:02:02 #261
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78785391
quote:
Rutten brengt met Labyad en Olfers 'nieuw bloed'

Zakaria Labyad (foto) zet een volgende stap in zijn nog jonge carrière en is volwaardig lid van de A-selectie van PSV. Steve Olfers maakt dezelfde promotie in Eindhoven.

In het vertrek van Danko Lazovic naar Zenit Sint-Petersburg zag trainer Fred Rutten aanleiding enkele spelers door te schuiven. 'Nieuw bloed kan verfrissend werken', aldus de coach. 'Meer jongens zijn dichterbij gekomen, nu de plek van Lazovic open is. In het verlengde daarvan hebben we Labyad toegevoegd aan onze kleedkamer.'

Labyad trainde al langer met de A-selectie en maakte in de Europa League tegen Hamburger SV zijn debuut in de hoofdmacht van PSV. De zestienjarige middenvelder wordt nu definitief naar de A-selectie overgeheveld.

'Het is aan hem hoe hij ermee omgaat', zei Rutten. 'Hij is volop in ontwikkeling. Ik maak hem niet groter dan hij is, maar hij is zeer getalenteerd. Zoals ook anderen regelmatig op de deur kloppen en dat is een goed gegeven.'

Net als Labyad maakt Steve Olfers (28) de overstap van Jong PSV naar de A-selectie. De verdediger streek neer in Eindhoven nadat pogingen in de winterstop een nieuwe club te vinden op niets waren uitgelopen. Met de beloftes heeft Olfers zodanig indruk gemaakt dat hij de overstap maakt naar de A-selectie. De verdediger speelt op amateurbasis voor PSV.
VI.nl

Rutten kan z'n stokpaardje weer gebruiken
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:03:04 #262
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78785445
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef Zapper het volgende:

[..]

VI.nl

Die neem ik ff mee voor de sportsite

-edit- Rutten voegt Labyad toe aan A-selectie

[ Bericht 10% gewijzigd door Sj0rSz op 05-03-2010 19:11:26 ]
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_78785542
Labyad is prima. Maar Olfers ? Loopt er geen 18-jarige rond die even goed of beter is? Dan zou ik de jeugdopleiding nog maar eens kritisch onder de loep nemen...
pi_78788536
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef Zapper het volgende:

[..]

VI.nl

Moest stiekem wel lachen om de "Ik maak hem niet groter dan hij is" opmerking.. had misschien wel handig geweest als hij hem wat groter kon maken, want hij heeft nu niet echt imposante lengte
pi_78789392
En wat mogen we verwachten van Olfers?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:31:27 #266
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78793058
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb geen enkel idee. Ik ken hem alleen van Excelsior, maar dat is al tijden geleden.
pi_78793447
quote:
Ik denk hooguit een plaatsje op de bank als blijkt dat Pieters en Manolev niet kunnen spelen en er nog iemand geblesseerd raakt..
pi_78799406
quote:
Puur voor de breedte
pi_78800219
We zullen dit weekend wel eens zien! Vooral naar nac toe is meestal lastig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:43:33 #270
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78802210
quote:
Ik verwacht er weinig tot niks van eigenlijk, maar die gozer heeft dus gewoon 6 wedstrijden CL gespeeld... Dat zal ie niet meer gedacht hebben toen ie bij sparta zat denk ik.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:52:16 #271
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_78802441
quote:
Geen idee. Maar hij is redelijk ervaren en kan ook op de achergrond misschien wel belangrijk zijn voor de groep.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 6 maart 2010 @ 07:56:22 #272
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_78805910
Goedemorgen
nog wat gebeurd de laatste week? ik heb wat gemist volgens mij
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_78805956
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 07:56 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
nog wat gebeurd de laatste week? ik heb wat gemist volgens mij
Valt best mee hoor
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:13:23 #274
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_78808483
Ik denk dat het niet zo ver zal komen, maar Ajax vreest voor afgelasting van Sparta - Ajax vanwege de sneeuw. Als ze die wedstrijd niet kunnen inhalen voor volgende week, betekent dat dat Suarez geschorst is tegen ons
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:14:15 #275
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78808497
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:13 schreef Lemming22 het volgende:
Ik denk dat het niet zo ver zal komen, maar Ajax vreest voor afgelasting van Sparta - Ajax vanwege de sneeuw. Als ze die wedstrijd niet kunnen inhalen voor volgende week, betekent dat dat Suarez geschorst is tegen ons
Dat zou wel onwijs stoer zijn
pi_78809155
Gewoon 3 punten vanavond. NAC mist belangrijke spelers.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:48:04 #277
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78809243
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:13 schreef Lemming22 het volgende:
[calimero]Dan halen ze die wedstrijd woensdag wel in ofzo[/calimero]
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:55:42 #278
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78809436
quote:
In precies één minuut tijd zijn vanochtend de allerlaatste kaarten voor de competitiewedstrijd tegen FC Twente verkocht.
Niet dat het er zoveel waren, maar het gaat om het idee
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:56:50 #279
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78809459

Ooijer
pi_78809509
quote:
Ook Manolev heeft baat bij behandeling met paardenplacenta's

Stanislav Manolev reist zaterdag gewoon met PSV naar Breda. De verdediger viel vorige week in het Europa League-duel met Hamburger SV uit met een behoorlijke spierblessure, maar dankzij een intensieve behandeling van de Servische Mariana Kovacevic is de verdediger toch inzetbaar tegen NAC Breda.

Bij de alternatieve arts in Belgrado krijgen geblesseerde topsporters een behandeling met vocht uit paardenplacenta's. Eerder dit seizoen zorgde die methode ervoor dat Danko Lazovic ongekend snel van een hamstringblessure terugkeerde. "Bij Danko was het duidelijk te wijten aan die behandeling in Belgrado. Daar lijkt het nu weer op", aldus trainer Fred Rutten in De Telegraaf.

Manolev moest zich in de wedstrijd tegen Hamburger SV al na 26 minuten laten vervangen door André Ooijer. Later werd duidelijk dat de Bulgaar een spierscheuring in zijn bovenbeen had opgelopen, waardoor hij een maand uit de roulatie zou zijn. De behandeling van Kovacevic heeft echter wonderen verricht.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=99361

Geen zorgen dus meer over Manolev.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_78809642
quote:
PSV deelt mee in transfer Méndez
Edison Méndez heeft LDU Quito alweer achter zich gelaten. De middenvelder verliet PSV afgelopen zomer nog om in zijn vaderland te gaan spelen, maar heeft nu een contract getekend bij Atlético Mineiro.

De dertigjarige Méndez maakte een prima indruk bij Quito en is daarvoor beloond met een transfer naar Atlético Mineiro, een club uit de hoogste divisie van Brazilië. De transfer van de middenvelder is goed nieuws voor PSV, dat meedeelt in de betaalde transfersom.

Algemeen directeur Jan Reker laat in De Telegraaf weten dat PSV recht heeft op een deel van de transfersom. "Hoe hoog het bedrag is weet ik nog niet, maar het is in ieder geval een meevaller voor ons", aldus Reker, die eerder deze week door het vertrek van Danko Lazovic naar Zenit Sint-Petersburg ook al een financiële meevaller kreeg.

De transfer van Méndez naar Brazilië is enigszins opmerkelijk te noemen. De Ecuadoriaan verliet PSV afgelopen zomer immers nog omdat hij heimwee had naar zijn vaderland en zijn zieke moeder wilde bijstaan. In totaal speelde de fysiek sterke Méndez drie seizoenen in Eindhoven.
Wat een figuur toch die Mendez. Hopelijk krijgt PSV dit geld ook daadwerkelijk.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:11:29 #282
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_78809901
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:56 schreef BruggiKeane het volgende:
[ afbeelding ]

Ooijer

Maar Ooijer heeft wel gelijk, er mag wel een kilootje van die kale speknek af
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:12:40 #283
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_78809945
Vanavond moet er gewonnen worden.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:35:46 #284
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78810643
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:12 schreef Frey het volgende:
Vanavond moet er gewonnen worden.
Sowieso, maar het is eerder de vraag of dat lukt! Ik heb er in elk geval wel vertrouwen in.
pi_78810696
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:35 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Sowieso, maar het is eerder de vraag of dat lukt! Ik heb er in elk geval wel vertrouwen in.
Voor mij is het de vraag wanneer Ola er weer eentje in gaat leggen vandaag.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_78810836
quote:
‘Tattoo-loze’ Van der Meyde hoopt maandag eerste minuten te maken

Als er deze week iemand in het nieuws was op voetbalgebied, dan was het Andy van der Meyde wel. De nieuwe aanvaller van PSV kwam natuurlijk in het nieuws dankzij zijn transfer, maar er werd ook uitvoerig gesproken over zijn Ajax-tatoeage.

De print op zijn kuit, waar in gotische letters ‘Ajax’ te lezen valt, zorgde voor veel ophef bij de supporters van het rivaliserende PSV. Supporters van de Eindhovenaren waren zelfs een actie gestart om geld in te zamelen. Met dat opgebrachte geld zou Van der Meyde zijn tatoeage mogen verwijderen.

Maar wat blijkt: de tatoeage staat helemaal niet meer op de kuit van Van der Meyde. De vleugelaanvaller liet volgens AD/Sportwereld weten dat de print allang niet meer op zijn lichaam staat. Belangrijker acht de nieuweling dat hij hoopt om maandag zijn eerste minuten te maken voor Jong PSV.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=99390

Alle ophef dus om niets.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:49:21 #287
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78810987
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:37 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Voor mij is het de vraag wanneer Ola er weer eentje in gaat leggen vandaag.
Hangt er vanaf in wat voor bui hij verkeerd
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:51:45 #288
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78811048
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:43 schreef mediaconsument het volgende:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=99390

Alle ophef dus om niets.
Tattoo of geen tattoo, het veranderd voor mij niets aan de situatie.
Met van der Meyde op 8 wordt PSV verkracht!
pi_78812294
Van der Meyde in een PSV shirt ziet er wel raar uit
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:54:28 #290
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78812738
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:56 schreef BruggiKeane het volgende:
[ afbeelding ]

Ooijer

zaterdag 6 maart 2010 @ 13:58:43 #291
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78812868
pi_78814083
quote:
Ken hem niet.. iemand die hem wel kent?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:11:16 #293
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78815330
http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Reynolds_%28footballer%29

Meer informatie over de speler in kwestie
pi_78815350
Wie gaat er vanavond nog meer mee naar breda?
pi_78822920
ik niet
maar we gaan wel winnen uiteraard
pi_78824007
Hmm heb me kaartje van digitale televisie niet mee genomen, anders had ik mooi ff een paar minuutjes kunnen kijken
pi_78824051
Manolev in de basis?
pi_78824998
Opstelling PSV tegen NAC:
Isaksson; Ooijer, Rodríguez, Salcido, Vukovic; Afellay, Bakkal, Engelaar; Amrabat, Koevermans, Dsudzsák

Bank: Simons, Toivonen, Marcellis, Cassio, Manolev, Labyad, Ojo
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:13:51 #299
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78825102
* Sj0rSz Eredivisie Live aanslingert
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:20:31 #300
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78829696
Goh, nog niemand die Reker en de RvC de schuld geeft van de 2-1 achterstand?

Ik ben teleurgesteld...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')