Als je dat nou met 5 jongens doet, elk weekend, dan ga je richting die titel. Je uiterlijk en gedrag zeggen ook best veel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef gewoonfaye het volgende:
hi!
Ik vraag me sinds mijn avontuurtje van afgelopen zaterdag echt af wanneer iemand nou een slet is..
Afgelopen zaterdag met twee jongens gezoend, veel alcohol... Ik ga amper uit, heb nog geen vriendje gehad en dacht ook niet dat ik het voor elkaar zou krijgen om ook maar één iemand te vinden... En ik weet ook wel, dat als een meisje wil zoenen, er wel 1000 jongens zijn die daar wel voor willen zorgen, maar alsnog. Verder ben ik qua kleding eerder een non dan een sletje. Het liefst geen inkijk, geen korte broekjes/rokjes... ect. Nu vraag ik me af of dat nou onder de definitie van een slet valt.
Dus wat vinden jullie nou een slet?
waar had ik die ookalweer neergedonderd dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:48 schreef Superlam het volgende:
Heb je hyves even bekeken, maar nee je valt niet onder de definitie slet. Helaas.
Dit dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef Case4 het volgende:
Een slet is naar mijn mening iemand die wat jij deed die avond, structureel dat volhoud. Jij bent geen slet, je hebt gewoon een leuke avond gehad
Dat is gewoon een verkapte wat-is-jou-hyves vraagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
waar had ik die ookalweer neergedonderd dan?
Nee, kijk haar post in een foto topic in de pub hier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:08 schreef ReWout het volgende:
[..]
Dat is gewoon een verkapte wat-is-jou-hyves vraag
nee, ik vraag me af of ik hier ooit mijn hyves heb achtergelaten, kennelijk wel dus?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:08 schreef ReWout het volgende:
[..]
Dat is gewoon een verkapte wat-is-jou-hyves vraag
aah, daar dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:16 schreef Superlam het volgende:
[..]
Nee, kijk haar post in een foto topic in de pub hier.
Staat toch duidelijk een link naar haar hyves bij..
De ene was wel leuk, de ander blijkbaar 7 jaar ouder dan ik. Dat had ik pas door toen het te laat was.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef speknek het volgende:
Als je met jongens zoent waar je niet mee zou zoenen als het overdag en je nuchter was.
[ afbeelding ]
Als vrouw zijnde heb je altijd de keuze, dus bepaal je zelf wat je standaard is. Zoen je met veel mannen = geen standaard = slet.
Het vrouw wezen heeft gewoon gelukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef speknek het volgende:
Als je met jongens zoent waar je niet mee zou zoenen als het overdag en je nuchter was.
[ afbeelding ]
Als vrouw zijnde heb je altijd de keuze, dus bepaal je zelf wat je standaard is. Zoen je met veel mannen = geen standaard = slet.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef Rancune het volgende:
Zo ziet een slet eruit (en ik zou haar doen):
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de verschillen.
1. die blonde kijkt niet scheel.Anonimity is a bliss
ik denk dat jij hoer bedoeltquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef Hyman het volgende:
Je bent pas een slet wanneer je er geld voor hebt gevraagd.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]die blonde is één en al nepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de verschillen.
1. die blonde kijkt niet scheel.
![]()
edit: bij ons op school als een meid van 15 met iemand van 23 zoent wordt je denkik wel door een boel mensen een slet genoemt....
[ Bericht 17% gewijzigd door Habbezak op 03-03-2010 16:07:38 ]I wonder what it's all about
barbiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef Rancune het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Neen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef Rancune het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]Ik zou haar geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de verschillen.
1. die blonde kijkt niet scheel.
Die blonde ook overigens
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Ja, ik ben dan ook natuurtalent.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:39 schreef xSoDx het volgende:
[..]
das dan best lang voor je eerst keer ?
Hallo Rowanquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:50 schreef Pencile het volgende:
Je hebt je een avondje als een slet gedragen. Opzich niet erg maar kijk uitvoordat je het weet heb je een imago opgebouwt als slet en zul je daarom benadert worden en dan wordt het een soort van cyclus waar je niet meer uit komt. Nee geen eigen ervaring, wel zien gebeuren bij een bepaald persoon.
Zeggeeh, een 15jarige geven is niet verstandig...quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou haar geven.
Die blonde ook overigens
Want to tryquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeggeeh, een 15jarige geven is niet verstandig...
En nee, ik doe niet aan jointjes, nog niet.
Ik denk het wel ja, maar ga je niet echt dood als je daarvoor nog nooit hebt gedaan of gerookt?quote:
Ik weet niet een maat van me deed dat laatst voor de eerste keer en had nergens last van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, maar ga je niet echt dood als je daarvoor nog nooit hebt gedaan of gerookt?
Ik hoop echt dat dit over de joint gaat.
Jep, slet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef gewoonfaye het volgende:
hi!
Ik vraag me sinds mijn avontuurtje van afgelopen zaterdag echt af wanneer iemand nou een slet is..
Afgelopen zaterdag met twee jongens gezoend, veel alcohol... Ik ga amper uit, heb nog geen vriendje gehad en dacht ook niet dat ik het voor elkaar zou krijgen om ook maar één iemand te vinden... En ik weet ook wel, dat als een meisje wil zoenen, er wel 1000 jongens zijn die daar wel voor willen zorgen, maar alsnog. Verder ben ik qua kleding eerder een non dan een sletje. Het liefst geen inkijk, geen korte broekjes/rokjes... ect. Nu vraag ik me af of dat nou onder de definitie van een slet valt.
Dus wat vinden jullie nou een slet?
beetje triest dit iddquote:
Dat zal ik dooooooooooen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef Habbezak het volgende:
[..]
beetje triest dit idd
maar ehm TS, Je hebt je idd als sletje gedragen, niet te vaak doen zo schrik je de leuke gozers af
mazl
Ik wilde het laatst ook al proberen, maar we wachten het af.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:08 schreef DeStentor het volgende:
Haha dit kan een keer maar niet vaker 2 op een avond, dan krijg je idd het imago van een slet.
Beter blijf je ook af van die joint, ongelooflijk dat dat die meid gewoon word aangepraat hier
Nee, da's een hoer.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef swaffelair het volgende:
als je geld vraagt voor sex ben je een slet
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef swaffelair het volgende:
als je geld vraagt voor sex ben je een slet
Maar een sleutel die veel "shitty locks" opent is toch ook geen "masterkey" te noemen?quote:
wel als je link heetquote:Op maandag 8 maart 2010 09:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar een sleutel die veel "shitty locks" opent is toch ook geen "masterkey" te noemen?
Nog steeds wel, maar het is inderdaad veel minder indrukwekkend. Een man die alle goedkope sletjes langsgaat is lang niet zo stoer als een man die alle degelijke preutse meisjes deflowert.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar een sleutel die veel "shitty locks" opent is toch ook geen "masterkey" te noemen?
ik noem iemand niet zo snel een slet hoor trouwensquote:
meest originele antwoordquote:Op maandag 8 maart 2010 09:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
je bent een slet wanneer ik je dat opdraag TS.
Maar wat als je alleen langs de hoeren gaat?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Nog steeds wel, maar het is inderdaad veel minder indrukwekkend. Een man die alle goedkope sletjes langsgaat is lang niet zo stoer als een man die alle degelijke preutse meisjes deflowert.
Volgens sommige wel, dan ben je de masterkey met geld.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:02 schreef Superlam het volgende:
[..]
Maar wat als je alleen langs de hoeren gaat?
Ben je dan alsnog een masterkey?
Sletten zijn niet erg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:30 schreef swaffelair het volgende:
even tussen door wat is het probleem? er is toch niks mis met sletten?
Maar daar zorg je zelf voor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sletten zijn niet erg.
Slet ZIJN wel.
Als je in 1 weekend met 3 jongens afspreekt, ook al doe je met geen van de 3 iets qua zoenen etc, dan krijg je alsnog snel die stempel opgedrukt. En dat is iets waar veel vrouwen zich niet van bewust zijn.quote:
dat heb ik niet gedaan!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je in 1 weekend met 3 jongens afspreekt, ook al doe je met geen van de 3 iets qua zoenen etc, dan krijg je alsnog snel die stempel opgedrukt. En dat is iets waar veel vrouwen zich niet van bewust zijn.
Dat kan ik lastig bepalen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
oh okee, ik dacht al dat mensen een verkeerd beeld van me hadden.
Nee natuurlijk niet. Kijk de vrouw die beslist over wel of geen seks, daar kun je lang en kort over praten, en onze cultuur is erop ingesteld dat er net gedaan wordt dat er een soort wederzijdse paringsdans plaatsvindt voordat er overgegaan wordt tot seks, maar dat is niet echt zo. Het werkt niet als je een lelijke trol bent, maar als je als vrouw er maar een beetje okay uitziet, en je stapt een kroeg binnen en roept "ik wil neuken!", dan word je onmiddellijk omringt door 100 man, en dat zijn echt niet allemaal lelijke freaks. Andersom: not a chance.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:02 schreef Superlam het volgende:
Maar wat als je alleen langs de hoeren gaat?
Ben je dan alsnog een masterkey?
Snapte de vergelijking wel hoor, wilde gewoon bijdehand doen, maar bedankt dat je het zo gedetailleerd uitlegtquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Kijk de vrouw die beslist over wel of geen seks, daar kun je lang en kort over praten, en onze cultuur is erop ingesteld dat er net gedaan wordt dat er een soort wederzijdse paringsdans plaatsvindt voordat er overgegaan wordt tot seks, maar dat is niet echt zo. Het werkt niet als je een lelijke trol bent, maar als je als vrouw er maar een beetje okay uitziet, en je stapt een kroeg binnen en roept "ik wil neuken!", dan word je onmiddellijk omringt door 100 man, en dat zijn echt niet allemaal lelijke freaks. Andersom: not a chance.
Als vrouw heb je de keuze over of je wel of geen seks hebt, en kun je dus ook de standaard bepalen. Daar slaat die vergelijking op. Heb je als vrouw een hele hoge standaard, dan heb je niet veel seks, heb je als vrouw een hele lage standaard, dan heb je dat wel. Bij een man maakt de standaard minder uit, want hij heeft heel die keuze niet. Als hij desondanks wel seks heeft, dan betekent dat dat hij voldaan heeft aan de standaard van de vrouw. Dat maakt hem cool. En dat is het verschil tussen mannen en vrouwen.
Het is niet cool als man zijnde als je heel veel seks hebt met sletten, of met hoeren, want die hebben een lage standaard. Als je iets met een moeilijk te krijgen vrouw hebt daarentegen, dan zegt dat wat over de kwaliteit van de man. Als hij veel moeilijk te krijgen vrouwen heeft, dan is het de masterkey.
hehe kansloosquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik voor de rest nog allemaal kan.
Ze hebben niet voor niets de PI uitgevonden, aan de PI (die te vinden is rechts van de UI) is te zien met wat voor een toon een post geïnterpreteerd hoort te worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |