Jij ging me toch duwenquote:
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:40 schreef Sickert het volgende:
Heb m net besteld voor de xdoos
Anders werd het en het spel en 180 voor een vid kaart
Gelijkspel van vrijdag heeft me genekt. Ach nog 8 rondes te gaan!quote:
Wat een heldquote:
Belachelijke overtreding die ook nog eens nergens voor nodig was. Terecht roodquote:
Viel me ook alles meequote:Op zondag 7 maart 2010 15:41 schreef ursel het volgende:
Zo.. weer lekker gefietst vandaag..
Weer is eigenlijk zelfs zalig te noeme..
Ik probeerde vanmorgen nog even te spelen maar toen werd ik steeds geowned in een scene. Vind het in SP iig wel een geinig spelletje. Zit iets meer strategie in. Echter, online zul je wel weer zien dat een dom rush 'n' kill spel je meer punten op gaat leveren.quote:
Xbox servers doen het vaker niet dan wel...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:49 schreef Diamond3d het volgende:
Het is echt een heel vet spel. Wel ff wennen maar grafisch super. Ook het geluid is super.
Gadgets en wapens unlocken =![]()
Helas hebben we wel met EA te maken. Heel het weekend problemen met de servers om te spelen. (PC)
Dat houdt je altijd wel. Alhoewel EA goed hun best hebben gedaan.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik probeerde vanmorgen nog even te spelen maar toen werd ik steeds geowned in een scene. Vind het in SP iig wel een geinig spelletje. Zit iets meer strategie in. Echter, online zul je wel weer zien dat een dom rush 'n' kill spel je meer punten op gaat leveren.
Hier ook... BELACHELIJK.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Xbox servers doen het vaker niet dan wel...
uitval vanwege deze sneeuw? ik hoop dat het een andere reden heeftquote:Op maandag 8 maart 2010 08:55 schreef FJD het volgende:
Ja watBen nu precies 15 minuten wakker en omdat er zoveel treinen uitvallen kan ik niet rustig ontbijten dus dat doe ik onderweg nog maar
Pak je de fiets toch..quote:Op maandag 8 maart 2010 08:55 schreef FJD het volgende:
Ja watBen nu precies 15 minuten wakker en omdat er zoveel treinen uitvallen kan ik niet rustig ontbijten dus dat doe ik onderweg nog maar
Nee, zondag avond pas.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben je ziek geworden door afgelopen zaterdag...?![]()
Beterschap!
Sambalquote:Op maandag 8 maart 2010 10:48 schreef FJD het volgende:
Toch weer legendarische spaghetti weten te maken dan
Middenweg kerel, middenwegquote:Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef FJD het volgende:
Wat hij zegt!
Als je een perfect schoongemaakt huis wilt dan blijf je maar bij je ouders, als je een gezellige avond met slechte grappen, bier en Fifa-ass-kicks wilt dan ben je welkom in Rotterdam
Was het niet zoals bij JP dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef FJD het volgende:
Wat hij zegt!
Als je een perfect schoongemaakt huis wilt dan blijf je maar bij je ouders, als je een gezellige avond met slechte grappen, bier en Fifa-ass-kicks wilt dan ben je welkom in Rotterdam
Rustig maarquote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef FJD het volgende:
Jouw middenweg is mijn opgeruimde kant. Het is mijn huis dus je hebt mijn middenweg maar te accepteren. Helaas voor jou is mijn middenweg jouw rotzooi kant.![]()
Wanneer gaan we weer bier drinken?
Nee, jij was er nietquote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Was het niet zoals bij JP dan?
Kotsrandjes in de plee
Over uitval en sneeuw gesproken.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
uitval vanwege deze sneeuw? ik hoop dat het een andere reden heeft
Doe je goedquote:Op maandag 8 maart 2010 12:49 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Over uitval en sneeuw gesproken.
Vrijdag WEDEROM gebeld naar de NS waar me reactie blijft. Ze hadden toevallig die dag een brief verstuurd en ik zou binnen 3 weken me geld terug moeten krijgen. Alles dus.
Heeft de brief toch nog nut gehad.
"Sorry, niet gezien.. "quote:Op maandag 8 maart 2010 21:01 schreef FJD het volgende:![]()
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/231584
Stelletje mongolen
amai dat is toch alweer een oude!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:01 schreef FJD het volgende:![]()
Stelletje mongolen
Muilen is een classic. Ook dat ie tijdens het muilen nog die tiet aanraaktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:42 schreef FJD het volgende:
Die van die egel is inderdaad nieuwer maar bij die van de Titanic heb ik echt dubbel gelegen
Kwestie van smaak dan... Niemand die ik ken kijkt het zelfs (af)... Ik bedoel 1 aflevering over dat er geen meisjes in de cartoon zitten... WTF? Het is i.m.o. gewoon niet grappig...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:11 schreef staticdata het volgende:
Nee man, het taaltje is gewoon lachen en het feit dat je anderhalve minuut pure onzin vol kan maken is ook al knap
en over smaak valt niet te twistenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kwestie van smaak dan... Niemand die ik ken kijkt het zelfs (af)... Ik bedoel 1 aflevering over dat er geen meisjes in de cartoon zitten... WTF? Het is i.m.o. gewoon niet grappig...
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:01 schreef FJD het volgende:![]()
Stelletje mongolen
Wacht maar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:19 schreef FJD het volgende:
Sport blijkt weer eens een keiharde topic-killer bij BoF!, hoe bedoel je nerds?
Whehe.. Nog sneller dan de SP voor Vista..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wacht maar.
http://tweakers.net/nieuw(...)s-7-wegens-bugs.html
Huisnerd..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:43 schreef FJD het volgende:
Nou dat hielp, alleen onze huisnerd reageerde nog even
Denk dat de MP meer een spray n kill festijn zal zijn maar de SP vind ik echt gaafquote:
Valt reuze mee, het is zeker geen snelle paintballmatch ala MW2quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk dat de MP meer een spray n kill festijn zal zijn maar de SP vind ik echt gaafBeetje in m'n eigen tempo door de gebieden heen wandelen en uitkammen
Moet lukken, dat duurt nml. nog 23 uur en een kleine 40 minuten voor dat begint.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja kan het zometeen?Om 20:45 Real Madrid - Olympique Lyon...
UPC kijkers hebben gratis Sport 1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd ja, er is helemaal geen CL op Ned. 3 kwam ik achter![]()
Het is te tof voor woorden.. Tactische mini-oorlogen worden er uitgevochten.. Vechten voor iedere vlag, sterven voor iedere vlag.. Heerlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Valt reuze mee, het is zeker geen snelle paintballmatch ala MW2
Ziggo kijkers anders ook hoor..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef FJD het volgende:
[..]
UPC kijkers hebben gratis Sport 1Je moet er wel efkes handmatig naar toe zappen vrees ik aangezien je er gewoon met normaal zappen niet komt maar op 211 en 212 heb je Sport1
Rechterbeeld Fio - Bay, linkerbeeld de stream van Ars - Port
http://www.turtlebeach.com/products/efx4/home.aspxquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is saaiEn nu begint de CL over 15 min.
Heb je geen headset bij je Xbox 360 gehad? Ik heb er nog wel één voor je denk ik. Al is deze het beste:
http://www.play.com/Games(...)Headset/Product.html
Ja maar zo zijn allen commentatoren. Zeggen wat er gebeurt. Niks moeilijks aan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:36 schreef FJD het volgende:
Marco van Basten als analyticus bij Sport1![]()
! Wat een faalhazen-commentaar zeg. Ja je ziet toch dat Bayern wat rustig aan doet maar nu door de 1-0 opeens moet en daardoor breekt de wedstrijd open. Joh Marco, meen je dat? Wat goed gezien, dat was me helemaal nog niet opgevallen
Is dat altijd dat SPort 1, ik kijk nu SPort 1 HD... Die deed het nooitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef FJD het volgende:
[..]
UPC kijkers hebben gratis Sport 1Je moet er wel efkes handmatig naar toe zappen vrees ik aangezien je er gewoon met normaal zappen niet komt maar op 211 en 212 heb je Sport1
Rechterbeeld Fio - Bay, linkerbeeld de stream van Ars - Port
Hij is weer terugquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het is te tof voor woorden.. Tactische mini-oorlogen worden er uitgevochten.. Vechten voor iedere vlag, sterven voor iedere vlag.. Heerlijk
En ik blijk er nog redelijk goed in te zijn ook, als ik los ben draai ik lekker in de bovenste regionen mee
Mag ik die van Turkije voorstellen? Die doet het altijd goed bij rechts Fok!kertjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:28 schreef Keltie het volgende:
Ja.. Tot ik een andere genocide heb gevonden die ik kan ontkennen
Ik zat er ook klaar voor, maar het begon pas na 23:00quote:Op woensdag 10 maart 2010 06:47 schreef Keltie het volgende:
Zo, zit je klaar om om 22.30 even de CL samenvattingen te kijken.. Word je door de helpdesk gebeld: storing.
Ben je tot 00.30 aan het werk met een collega (troubleshooting op switches blijf ik nog kut vinden)
Genocide? Turkije? Huh?quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Mag ik die van Turkije voorstellen? Die doet het altijd goed bij rechts Fok!kertjes
Goedemorgen
Klopt jah, sportnieuws kwam tussendoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zat er ook klaar voor, maar het begon pas na 23:00![]()
Goed heb jij nog niks aan, maar toch
quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja.. Tot ik een andere genocide heb gevonden die ik kan ontkennen
Als jij ergens je best voor doet, vraag ik me af of dat ooit zal helpenquote:
Nou, ik mocht pas tegen 19.00 gisteren op Fok!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als jij ergens je best voor doet, vraag ik me af of dat ooit zal helpen![]()
Je moet zelf mailen voor een unban he! En ik heb met Bio erover gesproken maar op zich had hij wel gegronde redenen voor de banquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, ik mocht pas tegen 19.00 gisteren op Fok!
Had ik gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je moet zelf mailen voor een unban he!
Nee hoor, blijft een zielig iets. Op het moment dat je daar iemand voor bant moet je lekker je modfunctie neerleggen en snot tegen het plafond aan gaan schieten. Al geld dat voor veel van de Fok! mods, ze hebben hier toch wel een mooie collectie droeftoeters weten te verzamelen als modsquote:En ik heb met Bio erover gesproken maar op zich had hij wel gegronde redenen voor de ban
Whehe thanks man!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had ik gedaan.
[..]
Nee hoor, blijft een zielig iets. Op het moment dat je daar iemand voor bant moet je lekker je modfunctie neerleggen en snot tegen het plafond aan gaan schieten. Al geld dat voor veel van de Fok! mods, ze hebben hier toch wel een mooie collectie droeftoeters weten te verzamelen als mods
Dat vind jijquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef FJD het volgende:
Reactie van Biogarde was overdreven. Rukt een zin compleet uit de context en argumentatie en oordeelt dan over de losse zin. Nee dan heb je het goed begrepen.
quote:
kicken spelquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:39 schreef FJD het volgende:
Bad Company 2Nah, they're just gonna call in some spec ops sissy's with heartbeat sensors on their guns
Nee, stel je voor dat je users met een mening hebtquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat vind jijIk vind dat er vanaf beide kanten wel iets voor te zeggen is
Maar goed bans worden niet besproken op het forum he!
Gezien het gemiddelde niveau van de users vind ik dat een te verdedigen standpuntquote:Op donderdag 11 maart 2010 06:46 schreef Keltie het volgende:
Nee, stel je voor dat je users met een mening hebt
Randdebielen trek je aan zodra je mensen met een fatsoenlijke mening wegjaagdquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezien het gemiddelde niveau van de users vind ik dat een te verdedigen standpunt
Mogguh
Tief hem er dan gewoon uitquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:40 schreef RudyCarell het volgende:
Gister iemand over de vloer, die heeft letterlijk de hele tijd zitten ouwehoeren... Strak voor me uit kijken had geen zin, hij bleef maar doorgaan... En dan hoor je jezelf denken, GVD houd je smoel eens... Nou dat dus, en hij wilde voetbal zien dus geen BC2 gisteren...
Vermoeiend is dat, mensen die maar blijven ouwehoeren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:40 schreef RudyCarell het volgende:
Gister iemand over de vloer, die heeft letterlijk de hele tijd zitten ouwehoeren... Strak voor me uit kijken had geen zin, hij bleef maar doorgaan... En dan hoor je jezelf denken, GVD houd je smoel eens... Nou dat dus, en hij wilde voetbal zien dus geen BC2 gisteren...
Uhmm vaak medic of assault of engineer, eigenlijk alleen geen recon...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vermoeiend is dat, mensen die maar blijven ouwehoeren.
Vandaag weer BFBC2
Welke class ben jij veel?
Vrijdag was je flink bezig ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vermoed dat jullie mij dan ook wel eens heel vermoeiend kunnen vinden![]()
Maar ik neem aan dat als jij niets terug hoort op je geouwehoer en enkel ja en zal wel hoort... Dat je dan wel doorhebt dat er geen interesse is...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vermoed dat jullie mij dan ook wel eens heel vermoeiend kunnen vinden![]()
In BF1942 was ik altijd Medic.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhmm vaak medic of assault of engineer, eigenlijk alleen geen recon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |