Jij ging me toch duwenquote:
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:40 schreef Sickert het volgende:
Heb m net besteld voor de xdoos
Anders werd het en het spel en 180 voor een vid kaart
Gelijkspel van vrijdag heeft me genekt. Ach nog 8 rondes te gaan!quote:
Wat een heldquote:
Belachelijke overtreding die ook nog eens nergens voor nodig was. Terecht roodquote:
Viel me ook alles meequote:Op zondag 7 maart 2010 15:41 schreef ursel het volgende:
Zo.. weer lekker gefietst vandaag..
Weer is eigenlijk zelfs zalig te noeme..
Ik probeerde vanmorgen nog even te spelen maar toen werd ik steeds geowned in een scene. Vind het in SP iig wel een geinig spelletje. Zit iets meer strategie in. Echter, online zul je wel weer zien dat een dom rush 'n' kill spel je meer punten op gaat leveren.quote:
Xbox servers doen het vaker niet dan wel...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:49 schreef Diamond3d het volgende:
Het is echt een heel vet spel. Wel ff wennen maar grafisch super. Ook het geluid is super.
Gadgets en wapens unlocken =![]()
Helas hebben we wel met EA te maken. Heel het weekend problemen met de servers om te spelen. (PC)
Dat houdt je altijd wel. Alhoewel EA goed hun best hebben gedaan.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik probeerde vanmorgen nog even te spelen maar toen werd ik steeds geowned in een scene. Vind het in SP iig wel een geinig spelletje. Zit iets meer strategie in. Echter, online zul je wel weer zien dat een dom rush 'n' kill spel je meer punten op gaat leveren.
Hier ook... BELACHELIJK.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Xbox servers doen het vaker niet dan wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |